43.

609 39 4
                                    

Adél

Kinga már hét hete nálunk van és nem úgy tűnik, mintha az apja megbékélni látszana. Sőt, inkább egyre haragosabb, hogy nálunk van. Amikor Feri bejön a rendelőbe nekem már nem is köszön, ami az elején nagyon zavart, de már hidegen hagy. Márti az első héten szinte mindennap jött hozzánk a lányához, de mára ezek is heti egy két alkalomra redukálódott. Nem tudom, hogy azért, mert Feri tiltja vagy mert Kinga „elhagyta". Nem akarom mindenben a rosszat látni, de itt sok jót most nem találok. De szerencsére Zora nagyon sokat foglalkozik Kingával és ha szabadidőm van, akkor én is szívesen beszélgetek vele. A mi szabályaink sokkal jobban tetszenek Kingának, amit nem is csodálok, mert sokkal szabadabb lett. Hétköznap csak az iskola és a külön órák lehetnek, de péntektől vasárnapig akármennyit lehet Annával, ha sulis dolgai rendben vannak. Az ellen nincs kifogásunk, hogy ha úgy adódik, akkor Anna vigye suliba vagy éppen onnan hozza haza. Szerencsére érett lány, így a jegyei ugyanolyan jók maradtak, mint eddig voltak. Nem látszik meg az eredményein, hogy miken ment keresztül az elmúlt időszakban. Mellette be kell segítenie a házi munkába és ha Zora több napra odavan, akkor a kutyát is megsétáltatja. De ezeket nem érzi tehernek, még tetszik is neki, hogy amolyan lakótárs szintre lépett az életben. Néha esténként együtt filmezünk vagy beszélgetünk a nappaliban, ami még a mi kapcsolatunknak is jót tett. Zora megváltozott mióta Kinga velünk van, de jó és rossz irányba egyaránt. Valami furcsa lett benne, amit még nem tudtam megfejteni. Szinte sosem jár el otthonról a barátaival, néha úgy kell elküldenem otthonról, hogy kapcsolódjon ki egy kicsit.Ez mindenképp pozitív számomra, mert sokkal több közös programunk van. Bár mostanában nagyon sokat utazik és főként külföldre, ahol lázadások és vérengzések zajlanak. Nekem ezekből meg kezd elegem lenni, mert Zorát szépen lassan kicsinálják lelkileg az ott látottak. Igaz, hogy csak pár napokról van szó, de ez idő alatt sokat lát és tapasztal. Talán többet is, mintha 3 hónapra menne ki valahová békefenntartónak. A kezeit is újra jobban cincálja, de én már nem szólok miatta, nem akarom még én is pluszban idegesíteni ezzel. Az, hogy a testvére itt lakik velünk és Márti ismét elkövette azt a hibát, amit vele is valahogy megbolygatta. Azt hittük túl tudott lépni a gyerekkori traumáján, hogy az édesanyja elhagyta. De az, hogy Márti egy másik gyereke helyett is a párját választotta felkavarta a lelkét. Próbálom tudatosítani benne, hogy nem ő volt rossz, hanem egy rossz döntés részese volt. Nagyon sokat beszélgetünk erről, de még mindig biztos magában.Ez mindenképp visszalépés nála, hiszen újra a régi sérelmein pörög. Meg természetesen az is, hogy ismét rosszabb a viszonya Mártival. Mindennap várja a nagy beszélgetést Kingával, hogy mikor fog neki tudatosulni az anyja tette. Én csak abban bízom, hogy nem fog tőlünk elmenekülni emiatt, elvégre mi nem tehetünk róla. Zora is tanácstalan még, hogy mit mondjon majd akkor Kingának, ha rákérdez nála. Szerencsére mára végeztem a munkával, már csak Kingának nyomtatok ki tételeket, amiket nemrég küldött át. Gőzerővel készül az érettségire és még nógatnunk sem kell emiatt. Végül aztán sok latolgatás után csak beadta a jelentkezését pár egyetemre, főiskolára. Legjobban a politikatudomány keltette fel az érdeklődését, így azt jelölte be első helyen. Miután az utolsó dokumentumra is rákattintottam a nyomtatásra a készülékhez lépek, hogy összeszedjem a tananyagokat. Az első lapot meglátva viszont megdöbbenek és gyorsan végigfutok rajta. Márti benne felejtette a foglalásukról szóló visszaigazolást a nyomtatóban. Családi nyaralásra mennek 2 hét múlva, Kinga nélkül. A foglalás csak 2 felnőtt és egy gyerekre szól, nincs szó róla plusz egy főről. Halkan felsóhajtok, majd visszahelyezem a lapot a nyomtatóba és sietve köszönök el mindenkitől. Egész hazafelé úton ezen a nyaraláson agyalok, hogy mégis miért kell ezt?! Kinga biztos nem tud róla, mert akkor mondta volna nekünk. Hazaérve Zorát a kertben találom, ahogy a sövényt próbálja egyenesre vágni, de ahogy látom kevés sikerrel. A kutya meg egy nagy fadarabbal félrevonulva fekszik a melléképület mellett, valószínű már túl vannak a nagy sétán.

Ne hazudj többé!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora