-Dianna-
„Smůla, že s tím nemůžeš nic udělat."
Byl to jeho posměšný hlas, který mě donutil uvěřit, že je už opravdu ztracený. Byla to krutá realita, ale musela jsem ji přijmout.
Bála jsem se každého slova, které vyšlo z jeho úst, i přesto, že jsem to nedávala najevo. Každičký sval v mém těle byl napnutý a každá buňka byla těsně před explozí.
Pamatovala jsem si na dobu, kdy mě donutil se takhle cítit i bez toho, abych ho za to musela nenávidět.
Zrovna teď jsem ale musela ochránit dívku, která si nic z tohohle nezasloužila. Bylo by ode mě sobecké vinit ji za to, i když si to všechno způsobila sama.
Musela jít po něčem větším.
Pokud jde o Christophera, ženy vždycky jdou po něčem větším. Mně tehdy stačila jenom pouhá iluze šťastného konce. Nebylo by to navždy, ale bylo by to dostatečně dlouhé na to, aby mi to jako konec připadalo.
Viděla jsem, jak složil zbraň a jednoduchým krokem se vydal ke mně. Jedna moje část se poddala té představě, že by mu opravdu záleželo, i když to byla jenom prázdná lež.
Nahnul se tak, že se jeho rty letmo dotýkaly mého ušního lalůčku.
Tenhle okamžik se až moc podobal tomu, kterého jsem se před pár týdny nemohla nabažit.
I přesto že mým tělem proudila čistá nenávist, nikdo své minulosti neuteče.
„Nechci tam jít."
Nesmlouvavě jsem zabručela, jako malé dítě. Christopher stál u velkého zrcadla na druhé straně pokoje a uvazoval si kravatu. Pořád jsem na sobě měla jeho bílou košili, ve které jsem strávila celé ráno.
„Je to jenom oběd. Víš, že tam musím mít doprovod."
„Takže jde o to, že musíš mít doprovod? Ne, že mě tam chceš?"
Hluboce si povzdechl a otočil se směrem ke mně. Jeho unavené, ale přesto nádherné oči mě jako vždy znejistily natolik, že jsem ani nepostřehla, že stál těsně u mě. Jeho ruce mě chytily za boky a vytáhly mě z postele.
„Nemusíš o mě pořád tak pochybovat." Zněl ustaraně a v ten moment jsem si uvědomila, jak málo tohohle muže vlastně znám.
Nevěděla jsem na co myslí, co mu přivádí ošklivé vzpomínky a co ho naopak uklidňuje.
Znala jsem ho měsíce a nic jsem o něm nevěděla, a i přesto jsem cítila, že jsme jakýmsi způsobem spojeni.
„Já vím, jenom se bojím."
Věnoval mi něžný polibek na čelo a zabořil hlavu do mých vlasů.
„Nikdy bych ti neublížil Dianno."
Tahle vzpomínka odešla stejně rychle, jako přišla, když jsem znovu zaregistrovala jeho tichý hlas.
„Zůstaneš stát na místě a necháš nás odejít, a jestli o tomhle někomu cekneš-"
Odmlčel se a zpříma se mi podíval do očí.
Nebyl to ale pohled muže, o kterém jsem si myslela, že mě miluje, byl to pohled muže, který neznal žádné city a hodlal si svoji cestu prosadit nehledě na kruté následky.
„Ujistím se, že tvůj drahý Elliot umře dřív, než ti vůbec stihne nasadit prstýnek ."
Téměř jsem přestala dýchat. Jak ví o Elliotovi? Odvážil by se mu ublížit?
Nejhorší scénář se začal prodírat do mé hlavy, což mě uvedlo do transu.
Využil mě. Podvedl a téměř mi vzal i mojí práci a teď mi bude vyhrožovat?
Nikdy se nezmění.
Vždycky zůstane tím samým sobcem, kterým byl od samého začátku.
Nebyla jsem schopná zareagovat, což nejspíš vzal jako známku toho, že jsem to vzdala.
Na vlastní oči jsem viděla hrůzy, které napáchal a vždycky utekl před zákonem.
Elliota riskovat nemůžu. Prostě Nemůžu.
„Pomoc! Prosím! Zavolej někoho! On mě zabije! Prosím!"
Emilyin zoufalý hlas, když ji tahal pryč, byla jako ostrá jehla, zabodávající se do mé kůže.
Umře. Dřív nebo později umře a bude to proto, že jsem ji neuchránila.
Bude to proto, že jsem chtěla ochránit člověka, který je pro mě vším.
Její krev bude na mým rukách.
Nikdy si to neodpustím.
Bylo snadné za všechno vinit jeho, ale pravdou bylo, že Morgan zkrátka věděl jak přežít.
To jenom policie netušila, jak ho zastavit.
Mohl by si vzít tisíc nevinných dívek a do jedné je zabít a nikdo by si nevšiml.
Dlouhý roky to takhle fungovalo, až do chvíle, kdy jsem se do toho nepřipletla já.
A já ho dostanu.
Dostanu od něj Emily.
A budu to já, kdo se bude kochat jeho obličejem za mřížemi.
-------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
Mr. Illegal |CZ|
RomansEmily nenáviděla svého bratra. Nenáviděla ho za to, že ji opustil, když ho nejvíc potřebovala. O šest let později zjišťuje, že se oba nachází v Londýně a rozhodne se ho najít. Tím se ale dostane do daleko větších problémů a bude si muset položit zák...