„Je alespoň hezká?"
Kyle se ďábelsky ušklíbl, když s Christopherem mířili do jeho kanceláře.
„Přestaň se chovat jako idiot, zrovna teď máme větší problémy."
Okřikl ho Morgan, a jakmile vešli do místnosti, zavřel za nimi dveře.
„Beru to jako ano."
Kyle Holan byl nenapravitelný. Byl možná ještě větší sukničkář, než jeho přítel.
S Chrisem spolu vyrostli ve stejné ulici a vždycky chtěli to samé.
Peníze. Peníze, se kterými přichází moc.
Byli jako bratři, bratři se stejným humorem a s potřebou navzájem se vytáčet.
Pokud by šlo do tuhého, jen pro druhého by dobrovolně chytil kulku.
„Co hodláš dělat?"
Tak zněla jednoduchá otázka. A oba dva znali odpověď.
„Počkám, a potom se zbavím důkazů."
Kyle věděl, že tím důkazem Chris myslel tmavovlasou dívku, zavřenou v jeho domě.
„Nerad to říkám, ale měl už si i lepší plány." Zamyslel se Kyle, ale když viděl jeho výraz, rychle se mu posměvačný tón vytratil.
„Co potřebuješ ode mě?"
I přesto, že věděl všechny podrobnosti, pořád nechápal, jak do toho zapadá.
Tohle byl opravdu jenom Morganův nepořádek. A Kyle ho nehodlal uklízet. Ne pokud to znamenalo, dělat někomu chůvu.
„Hodilo by se, kdybys využil jednu ze svých výjimečných vlastností a přinutil ji mluvit."
Ve zkratce řečeno, dělat chůvu.
„Cože? Pozor kamaráde, nezapomínej, koho je to vina."
Christopher moc dobře věděl, čí to byla vina.
Její.
A nehodlal se s tím otravovat jen kvůli tomu, že se ona rozhodla strkat nos do jeho života.
„Nemám čas být celý dny doma a snažit se z ní něco dostat, musím se postarat, aby všechno proběhlo, tak jak má. No tak, Kyle, copak si nechceš trochu užít?"
Chris se ušklíbl a sledoval jeho tvář. Moc dobře věděl, jaká bude jeho odpověď.
Nechat bezbrannou holku s ním v domě mohlo být snad to nejkrutější, co mohl udělat.
Protože přesně tak vyhraje.
Kyle si povzdechl.
„Oukej. Ale mám jednu podmínku."
Morgan jenom kývl, s vědomím, že to nemůže být něco drastického, jakmile ale uslyšel jeho požadavek, znejistěl.
„Chci všechnu ochranku pryč, nikdo jiný v tom domě nebude."
Dělá si kurva legraci?
„Ani náhodou, nehodlám riskovat, že něco posereš a ona se dostane ven."
V tomhle Christopher nehodlal ustoupit, ani náhodou.
„Jak chceš, budeš si muset najít někoho jiného."
Když tohle dořekl, postavil se a chtěl se vydat ke dveřím, Morganův hlas ho ale zastavil.
„Fajn, pošlu je pryč, ale jestli se něco stane tak přísahám-"
ČTEŠ
Mr. Illegal |CZ|
RomanceEmily nenáviděla svého bratra. Nenáviděla ho za to, že ji opustil, když ho nejvíc potřebovala. O šest let později zjišťuje, že se oba nachází v Londýně a rozhodne se ho najít. Tím se ale dostane do daleko větších problémů a bude si muset položit zák...