Kapitola 56.

1.1K 84 3
                                    

!!!Přečíst si poznámku autora!!!

-Před třemi lety-

"Nyní vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu."

Kostelem se ozval radostný jásot, jakmile se jejich rty spojily ve vášnivý, no decentní polibek.

Dětské družičky, oblečené do růžových šatů začaly na novomanžele házet květiny, mezitím co společně procházeli uličkou.

Byl to nádherný den. Londýn byl po dlouhé době klidný a plný radosti.

"Seane." Christopher přistoupil k autu, do kterého právě nastupovala nevěsta a na malý moment ženicha zastavil.

"Chrisi." Na Morganově tváři se objevil malý, nepatrný úsměv. Natáhl k němu ruku a přitom se láskyplně podíval směrem k oknu. "Postarej se o ni."

Sean nikdy nemínil udělat nic jiného. Pouze se starat o ženu, kterou miloval víc než vlastní život.

A i proto jeho ruku přijmul, protože po tom všem, teď byli rodina.

"Nepojedeš s námi do domu?" Podivil se po chvíli. "Musím ještě něco zařídit." Chris se pousmál a otočil se k odchodu. Všude okolo byl typický svatební zmatek a on se nemohl dočkat, až se z něho vymaní.

"Ještě jedna věc." Otočil se po pár krocích a znovu se mu podíval do očí. "Skončil si, že ano? Vím,že si přála abys končil."

Sean se zamyšleně zadíval do země. Přál si, aby neváhal, ale váhal.

Stačil ale jeden záblesk úsměvu jeho ženy a byl předvědčený, že dělá správnou věc.

Sám pro sebe se pousmál, možná z úlevy, možná z čistého štěstí.

"Skončil jsem."

-Kanada,Přítomnost-

"Kdo je to? Tenhle Sean Flynn?"

Nolan seděl ve své kanceláři a sledoval, jak Christopher nad tou otázkou znervózněl.

"Měli jsme spolu kdysi pár obchodů."

"Vážně? Já slyšel něco jinýho."

"Je mi jedno,co si slyšel. Tohle má být schůzka, ne výslech."

Nolanovi se na tváři objevil úsměv. "Taky jsem slyšel, že se tě pokusil zabít. Kvůli obchodům?"

"Nedopadlo to dobře."

"To nikdy, nemám pravdu?"

Seděli naproti sobě jak dva tygři, čekajíc, až se budou moct zabít. Atmosféra byla daleko horší, než si Christopher představoval.

Snažil se působit klidně, no moc dobře věděl, jak moc je pro něho ten převoz důležitý a že to nesmí posrat.

"Proč si sem přijel, Chrisi?"

"Zoey mi řekla, že chceš vycouvat."

"Zoey, Zoey, Zoey..Nikdy nedokáže udržet pusu zavřenou."

"Není to snad to, za co ji platíš?"

"Platil jsem ji za to, že jsem se s tebou nemusel scházet."

Jeho úsměv už byl dávno pryč, místo toho se tvářil smrtelně vážně.

"Hádám, že v tom případě bys ji měl vyhodit."

Bylo tak milion možností, jak by se tahle situace mohla zvrtnout.

I když tu Christopher nebyl sám, jeho muži by ho jen těžko dostávali z Nolanova sídla.

Mr. Illegal |CZ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat