Kapitola 39.

1.9K 118 8
                                    

-Dianna-

Neřekl mi, kam jedeme. Přesto jsem sedla do auta a doufala, že mi nelže.

Že tohle není jenom nějaká další past. Když jsem se tak vrátila do minulosti, věřit mu bylo stejně rizikové jako nevěřit.

Už mě ze sraček jednou vytáhl. Tak nějak.

Takže jsem se jednoduše měla vykašlat na původní plán a všechno vložit do Kylea?

To nebyl důvod, proč jsem se s ním sešla.

Jenže on věděl, že jsem to jenom já proti zbytku světa. Potřebovala jsem nutně záchrané lano.

A nebyla jsem sama. Jakmile Kyle zastavil na parkovišti jen pár metrů od nemocnice,projel mnou nepříjemný pocit. Co to do hajzlu?

"Kyle?" Zeptala jsem se nejistě.

Neodpověděl, jenom vystoupil z auta a bylo mu jasné, že udělám to samé.

Až k samé recepci jsem prakticky běžela, abych s ním udržela krok.

Když se chystal promluvit, rozhodla jsem se vzít situaci do svých rukou.

"Emily Evansová." Vyhrkla jsem, naznačujíc mu,že jsem její skutečná přítelkyně. Ne přitel člověka, který ji unesl a s nejvyší pravděpodobností i ublížil.

Deborah, tak se ta sestřička jmenovala  se zaměřila na obrazovku, mezitím co já si začala uvědomovat, kde vlastně jsem.
Prosím, neumírej. Neopovažuj se umřít.

Kyle se mě ten večer zeptal, zda jsem ji chtěla pomoct jako policajtka nebo jako člověk s výčitky svědomí.

Ani já sama jsem si nebyla odpovědí jistá. Rozhodně ne tak, jak bych měla.

Výčitky tam byly vždycky. Krom toho mě jediný pořádný důvod napadl jenom ve souvislosti s Williamem. Dělala jsem to snad pro něj?

"Třetí patro. Pokoj 310." Řekla Deborah a já se okamžitě rozeběhla ke schodům. Nezajímalo mě, jestli na mě Kyle něco volal.

Emily tady byla. Byl venku z Morganova doupěte. Mohla jsem se pokusit dostat ji pryč. Mohla jsem.

Jakmile jsem vyběhla do třetího patra, začala jsem hledat pokoj 310.

A na konci chodby, těsně předním jsem uviděla blížící se problémy.

Morgana. Vypadal strašně. Pravou stranu obličeje měl naprosto rozmlácenou a pod okem se mu táhla fialová modřina.

Bojovala jsem s nutkáním vrazit mu ještě silněji a dostat z něho, co přesně se stalo. Především Emily.

Jakmile jsem ale došla těsně k němu, mohla jsem si to zjistit sama.

Žaluzie do jejího pokoje nebyly zataženy a já uviděla její pomlácené tělo, jak nehybně leží na lůžku. Nejspíš byla v bezvědomí. Vypadala ještě hůř než Christopher.

Na rukou byly vidět čestné modřiny a okolo hlavy měla obtočený obvaz. Natrhlé fialové rty mě donutily dotknout se těch mých. Zavřela jsem oči, předtím než jsem se odhodlala čelit Morganovi.

Jeho pohled však směřoval na osobu za mnou.

"Co ta tady kurva dělá?"

Kyle se objevil pár metrů od nás a podle jeho výrazu bylo jasné, že si v tom zmatku nejspíš zapomněl vymyslet nějakej příběh.

Zrovna teď jsem potřebovala Morgana, aby mluvil, ne zuřil, proto jsem se mu rozhodla pomoct.

"Čekala jsem na něho v jeho bytě. Když si zavolal, věděla jsem, že se něco stalo. Kdo ji sakra takhle zmlátil?" Snažila jsem se odvést téma zpátky k Emily, protože to bylo upřímně to jediné, co mě v tuhle chvíli zajímalo.

"Neopovažuj se se mnou mluvit, jako kdybych ti dlužil vysvětlení." Odbyl mě a obešel mě směrem ke Kyleovi. Ty dva zmizeli na konci chodby a já se odvážila dotknout se kliky.

Emily rozhodně nebyla ve stavu, kdybych ji odsud mohla dostat, zároveň ji v tuhle chvíli ani Morgan nemohl víc ublížit.

Vešla jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře.

Vinila jsem za to Morgana. Vinila jsem za to sebe.

Z jedné časti to ale byla také její chyba. Proč se do toho tehdy míchala?

Byla jsem rozhodnuta získat na tohle odpověď. Musela jsem.

Přešla jsem těsně k její posteli a opatrně se natáhla po její ruce.

Nezasloužila si to. Nezasloužila si nic z tohohle života.

Pomalu mi docházelo, že veškerým společným časem, který jsem kdysi trávila s Morganem jsem riskovala, že to budu já, kdo bude ležet na téhle posteli.

Jenže to byla Emily. Která si to nevybrala. Pevně jsem ji stiskla ruku a snažila se doufat, že až se probudí, přesvědčím ji, že je všechno v pořádku.

I když bylo jasné, že nic v pořádku rozhodně nebude.
---------------------------------------------------------
Stihla jsem ráno napsat další kratší kapitolu,takže doufám, že se bude líbit:)
V další kapitole objasním, jak se to vlastně stalo.:)
Vote+Comment♡♡


Mr. Illegal |CZ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat