Kapitola 51.

1.6K 96 5
                                    

"Tragickým okamžikem byli poznamenáni obyvatelé Londýna, dnes, v poledních hodinách se odehrál ničivý incident, který se v samotném centru stal osudným sedmnácti lidem. Bomba, která s sebou strhla jednu z vyhlašených Londýnských restaurací se tak postarala o další smutek, kterým si bude muset naše město projít. V této situaci je okolí evakuováno a specializovaný tým zařizuje bezpečnost oblasti. V následujících minutách vám přineseme více informací."

Christopher ztišil televizi, jakmile zprávy skončily.

Seděl hluboko v křesle a čekal, než se ve dveřích objeví Kyle, aby mu mohl vysvětlit, proč mu jen tak vpadli do bytu.

Než se tak ale stalo, podíval se na Emily. Seděla na zemi, opřená o stěnu, v ruce měla skleničku s vodou a rukou si opírala bradu.

Vypadala, jako kdyby právě vypadla z nepovedeného filmu a Morgan jí řekl, že už se tam nemůže vrátit.

A jelikož i přes jeho kvalitu, Emily ten film zbožňovala, ranilo jí to.

Jenže ten film nebyl film, ale její život a Emily byla nejen raněná ale taky začínala pochybovat, zda je schopná přežít tohle všechno a neskončit v blázinci.

V kapse jí už půl minuty zběsile vibroval mobil, ale Emily ho ignorovala. Věděla, že je to Anna a taky věděla, kvůli čemu volá.

Mluvit s ní ale nechtěla, a tak nechala všechny hovory spadnout do hlasové schránky.

A to i přesto, že jasně riskovala, že si bude Anna myslet, že je mrtvá.

Bylo víc jak jasné, s kým měl ten výbuch něco společného.

Každý, kdo znal Morganovo jméno to věděl.

Jenom dva lidé však věděli, kdo tu bombu doopravdy nastražil.

Jakmile se Kyle objevil ve dveřích, Morgan okamžitě vyskočil na nohy.

"Co se stalo?" Kyle položil klíče na obvyklé místo, do dřevené misky na skříni a z chodby se přemístil do prostředka prostorného obývacího pokoje.

Bydlel velmi jednoduše a moderně - stejně tak jako Morgan. Emily ale zaznamenala, že necítila tu prázdnotu, kterou očekávala.

Byt byl energetický, plný obrazů ale zároveň bylo jasné, že tu bydlí sám.

S kým by taky bydlel?

"Joshua viděl, jak ten chlap vstupuje do budovy. Nesnažil se být ani nenápadný.  Je to stejné, jako s tím skladem. Překračuje hranice."

Morgan zatnul pěsti a poté se posadil zpátky do křesla. Kyle si nejistě prohlédl Emily a poté se podíval zpátky na svého přítele.

"Je v pořádku?" Zeptal se tak potichu, že kdyby v místnosti nebylo hrobové ticho, Emily by to ani neslyšela.

Jenže slyšela. Rozhodla se ale neodpovědět a rozhodla se tak správně.

"Máme teď větší problémy." Sykl Morgan a znovu zapnul televizi.

"Bomba, která v čase 12:17 oslepila polovinu Londýna si v tento okamžik vyžádala další obět. Pětatřicetiletý muž podlehl závažným popáleninám. Pyrotechnici a policie jsou již na místě a snaží se zajistit okolí. Stále se čeká na oficiální vyjádření orgánů a nejbližšího policejního okrsku."

"Už toho bylo dost. Chci ho najít. Chci ho najít a to hned! Nedovolím, aby mi ohrozil dvouletou práci."

"O kom to do háje mluvíš? Jediný co slyším, je on,on,on. Kdo je on?" Ozvala se najednou hnědovláska.

Mr. Illegal |CZ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat