„Zastav to auto!"
Poté co se Emily vzpamatovala, poprvé za dlouze ubíhající minuty promluvila.
Christopher jí s radostí vyhověl, vzhledem k tomu, že se mu právě na podlaze auta válely zvratky. Zajel do nejbližší uličky a zaparkoval vedle chodníku.
Jakmile motor utichl, Emily okamžitě otevřela dveře a rozběhla k pouliční lampě. Využila ji jako opěrný bod, jelikož jinak by se asi svalila na zem.
Nejenže bylo celé její tělo vycucnuté a navíc měla v puse tu hořkou, odpornou chuť, cítila, jak se třese.
Od toho výbuchu je dělila jen chvilka, kdyby v té restauraci zůstali dalších pár minut tak...
Nechtěla brečet, ale zároveň nevěděla, co jiného dělat. Tohle si nezasloužila, nebo snad ano?
Už po milionté se jí v hlavě ozval ten hlas, říkajíc, že za to Jason a jakákoliv její pomsta nestojí.
Jak by taky mohla? Málem umřela. Znovu.
A nejenže jí vytáčel ten fakt, že už nemohla vycouvat, ještě víc ji vytáčel ten klid, který viděla na Morganový tváři. Bylo jasné, že ta budova vybouchla kvůli němu a on vypadal, jako by mu to bylo jedno.
„Nedívej se na mě, jako kdybych s tím měl něco společného."
Vzpomněla si na fotky, které jí ukázal, a poté ucítila první slzy. Okamžitě si je ale setřela a to i přesto, že už je viděl.
„Tohle je nějaký tvůj další zvrácený způsob, jak mě vyděsit?!" Zakřičela zoufale a udělala krok dozadu.
Všechno bylo špatně. Litovala jakékoliv chvíle, kdy si jen na vteřinu pomyslela, že se dokáže s Morganem smířit.
Nedokáže.
„Seš šílená? Myslíš, že bych nechal vyhodit do vzduchu podělanou restauraci?!" Ohnal se po ní nazpátek a podíval se zpátky na své auto. „Prostě si nemohla počkat, než zastavíme, že ne?"
Nemohl uvěřit tomu, že se mu doopravdy pozvracela do auta. Do jeho drahého auta.
„Vážně? To tě teď zajímá? Zkurvený auto?"
Christopher se zhluboka nadechnul. Věděl, že pokud by se teď začal hádat, věci by se akorát zhoršily a že to jediné, co potřeboval bylo co nejrychleji odjet.
Přeci jenom, pořád to nebylo bezpečné. Navíc, kdyby ho policisti našli v okolí., akorát by jim dal další důvod k jeho zatčení.
"Poslouchej mě, přísahám, že jsem to neudělal, dobře? Na mobil mi přišla zpráva od ochranky, ať sakra vypadnu z tý budovy, nevěděl jsem, že je tam bomba."
Z povzdálí byly slyšet hasičská auta a policejní majáky a čím víc se přibližovaly, tím víc začínal být Christopher nervózní.
Museli odtamtud pryč.
"Takže se tě někdo pokusil zabít?" Zašeptala Emily, i když byla odpověď jasná. Třásly se jí nohy a její žaludek se obracel vzhůru nohama.
Byla tam. Znovu byla jen kousíček od smrti.
"Ano. A čím dřív odsud odjedeme, tím dřív přijdeme na to, jak ho zastavit."
Ještě předtím, než stihl doříct větu se Emily zkácela k zemi. Sedla si do prostředka silnice a jenom nevěřícně hleděla před sebe.
Sanitky projížděli okolními ulicemi a Christopher se frustrovaně podrbal na hlavě.
ČTEŠ
Mr. Illegal |CZ|
RomanceEmily nenáviděla svého bratra. Nenáviděla ho za to, že ji opustil, když ho nejvíc potřebovala. O šest let později zjišťuje, že se oba nachází v Londýně a rozhodne se ho najít. Tím se ale dostane do daleko větších problémů a bude si muset položit zák...