-Flashback-
Když si na sebe Emily navlékla odporně předražené boty a černé úzké šaty, které odhalovaly víc, než zakrývaly, znovu v duchu přehodnotila Annin nápad strávit dnešní noc na druhé straně města.
Uběhly dva týdny, co se její spolubydlící rozešla s Jessem, klukem, který jí slíbil, že až otevřou ten údajně nový nejlepší klub v celém městě, při první příležitosti ji tam vezme. Tři dny po tomhle slibu ho našla, jak se cucá s jinou, za což nenáviděla jak jeho tak i pouhou připomínku na jejich plány. Na to datum ale nezapomněla a rozhodla se, že až jí tam dneska Jess uvidí, užere se výčitkami, že ji kdy vůbec podvedl.
A tak se nasoukala do vínových koktejlek, které byly tak o dvě velikosti menší a rozhodla se do svého ďábelského plánu zapojit Emily.
A ta, ať už chtěla nebo ne, musela podle stanoveného kodexu přátelství souhlasit.
„Co vlasy? Jsou dobrý? Sexy, ale ne jako kdybych byla rajda?"
Zeptala se Anna prosebně své kamarádky, když sedly do taxíku a vyjeli na určenou adresu.
„Vypadáš úžasně." Usmála se na ní Emily.
To, co si o téhle celé pitomé akci doopravdy myslela, si radši nechala pro sebe a soustředila se spíš na vytoužený alkohol, který pro ní měl být záchranou celého večera.
Už si ani nepamatovala, kdy naposledy měla někoho v posteli, což jí na sebevědomí moc nepřidávalo. Ne že by musela prolézt každým bytem ve městě, ale ani v hledání toho pravého nějak úspěšná nebyla a tak jí zbýval už jenom nezávazný sex.
Dnešní večer ale chtěla strávit především s tequillou.
Klub byl podle očekávaný k prasknutí a co víc, Annu Emily neupozornila, že to nebyl jenom tak obyčejný klub. Byla to smetánka, sama ani ona si nebyla jistá, jak se o tomhle místě vůbec dozvěděl někdo jako její bývalý přítel. Neustále smrděl po pivu a dělal v autoopravně, a jak také Anně později došlo, jeho život byl celkem nechutný.
Co bylo ale důležitější, i když to vypadalo noblesně, šaty které Emily tolik tlačily, nebyly ani tak z poloviny odvážné jako to, co na sobě tady měla každá druhá.
„Vidíš, takhle vypadají rajdy." Zakřičela na Annu přes hlasitou hudbu, načež se obě zasmály a mezitím co Anna zamířila na parket, Emily si našla místečko u baru.
Okamžitě se jí začal věnovat celkem pohledný barman a než se nadála, už v sobě měla dvě skleničky.
„Emily?" Vyrušil jí najednou z její činnosti povědomý hlas a Emily se prudce otočila. V momentě kdy v polotmě poznala jeho obličej, celé její tělo se i přes vliv alkoholu napnulo.
„Jessie." Vykoktala jeho jméno a její oči sklouzly po celém jeho těle. Ne, že by ho chtěla očumovat, ale chtěla se ujistit, že je to opravdu on.
Bohužel, zrak ji nešálil. Stál tam a vypadal...jinak. Jeho typické triko a roztrhané džíny nahradila vyžehlená košile a černé společenské kalhoty, dokonce měl i draze vypadající hodinky a celkově se tvářil jinak.
Teď teprve si ho Emily dokázala představit jako někoho, kdo jsem perfektně zapadal.
„Je tu s tebou Anna?" Zeptal se okamžitě a ignoroval její zvědavé oči.
Nemohlo jí uniknout ani to, že mluvil víc sebevědomě a odhodlaně.
Copak se z něho za ty dva týdny stal úplně jiný člověk?
ČTEŠ
Mr. Illegal |CZ|
RomanceEmily nenáviděla svého bratra. Nenáviděla ho za to, že ji opustil, když ho nejvíc potřebovala. O šest let později zjišťuje, že se oba nachází v Londýně a rozhodne se ho najít. Tím se ale dostane do daleko větších problémů a bude si muset položit zák...