Kapitola 38.
-Flashback-
„Potřebuju, abys mě poslouchala."
Bylo pár minut po půlnoci a Dianna seděla schoulená na gauči. Když se uprostřed noci objevil v jejím bytě, nečekala, že s ní bude chtít Kyle vést nějaký vážný rozhovor.
Pořád se pomalu vzpamatovávala z náhlého probuzení. Byla středa. Což znamenalo, že na rozdíl od něj ji druhý den čekala skutečná práce.
„Co je sakra tak moc důležitý, že to nemohlo počkat do rána?" Zamumlala otráveně a promnula si oči. Její obyčejné bílé tričky a pyžamové kalhoty se poměrně lišily s tím, co měl na sobě její společník.
Kyle vypadal, jako kdyby právě vyšel z klubu a v místnosti byl po jeho příchodu cítit alkohol. Nebylo to ale nic, na co by nebyla Dianna touhle dobou už zvyklá. „Mluvím vážně Kyle. Co chceš?"
Očekávala, že jí odpoví, místo toho na sebe však následujících pár minut pouze zírali. Kyle zíral. Když mu otevřela dveře, něco jí říkalo, že byl aspoň částečně střízlivý. Teď jí však to přesvědčení pomalu opouštělo. „Co všechno si řekla Chrisovi?"
Kdyby se chtěla dostat do jeho hlavy, nejspíš by se setkala s naprosto zmatenou myslí, která se snažila přijít na to, co by vlastně měla dělat.
Co měl on dělat.
Byl tady, takže to možná bylo celkem jasné.
Vážně to udělá? Zradí svého přítele? A proč vlastně?
Nebylo jednoduché rozhodnout, kdo z nich má v jeho životě důležitější cenu. Vlastně bylo.
Christopher. Vždycky to byl Christopher.
Tak proč byl sakra tady? Proč se snažil říct pravdu? Nikdy předtím to neudělal a nejspíš už nikdy neudělá. Jakmile na to totiž Chris přijde, zabije ho.
Dalo by se říct, že tohle bylo jedno z nejpitomějších rozhodnutí, které kdy v životě udělal. A přesto to připadalo jako správná věc.
„Cože? Měl bys jít domů a vystřízlivět."
Proč si ho do háje vůbec pustila do svého bytu? Pomyslela si Dianna a zpětně se za to v hlavě seřvala.
„On ti lže." Vypadlo nakonec z Kylea, jako kdyby to byl nějaký kámen, držíc ho pod stálým tlakem.
„Lže ti o všem. Potřeboval informace a ty jsi byla skvělá informátorka." Upřímně, neměl nejmenší ponětí, jak na tuhle informaci bude reagovat. Bylo ale jasné, že dobře ne. Měl snad nějaký důkaz? Jasně že ne. Bylo to jeho slovo proti Chrisovi. Takže proč se tu vůbec snažil?
Proč?
Ani on si na tohle nedokázal odpovědět. A byl za to rád.
„O čem to tady sakra mluvíš? Chris mě nevyužil kvůli informacím. Nevyužil. T-tím myslím, proč by to sakra dělal?"
Kdyby Dianna tehdy věděla, s kým měla tu čest, nejspíš by se své vlastní odpovědi vysmála.
Ale nevěděla.
„Až ho uvidíš, zeptej se ho na Saint-street. Věř mi, jeho reakce se ti líbit nebude."
A tímhle, jejich konverzace skončila. Kyle měl pocit, že toho možná měl říct víc. Že měl znít přesvědčivěji. Na druhou stranu, pokud by na Diannu příliš tlačil, mohla by se před Chrisem zhroutit.
ČTEŠ
Mr. Illegal |CZ|
RomanceEmily nenáviděla svého bratra. Nenáviděla ho za to, že ji opustil, když ho nejvíc potřebovala. O šest let později zjišťuje, že se oba nachází v Londýně a rozhodne se ho najít. Tím se ale dostane do daleko větších problémů a bude si muset položit zák...