Kapitola 61.

1.3K 62 9
                                    

Adrenalin.

Emily ho nikdy nevyhledávala. Ráda stála pevnýma nohama na zemi a milovala pocit jistoty.

V dospívání neměla čas na šílenosti. O všechno v té době přišla kvůli péči o matku a dalo by se říct,že pořádně žít začala až s příchodem do Londýna.

To právě Anna ji vždy vytáhla do baru, do restaurace, kamkoliv kde byli lidi a alkohol. A Emily si nestěžovala.

Po čase přišla tomu ruchu, tomu adrelaninu na chuť.

Jenže tenhle adrenalin byl něco úplně jiného.

Nebyl tak svobodný a bezstarostný, nevzbuzoval v Emily pozitivní pocity. Právě naopak.

Vzbuzoval v ní hrůzu.

Od okamžiku, kdy naposled promluvila, nikdo nic dalšího neřekl.
Blondýna na ní nevěřícně koukala a zdálo se, že byla jejimi slovy zaskočena ještě víc, než Emily původně předpokládala.

"Jason nemá sestru." Vypadlo z ní nakonec. Její obličej se vrátil do původní grimasy a svůj prvotní údiv perfektně zamaskovala.

Emily to přišlo až komické.

Už sama málem věřila, že Jason dávno není její bratr.

"Proč bych o něčem takovém lhala?"

Věděla, že se pohybuje na hraně, no pořád se popostrkovala kupředu.

Musela něco získat. Byla tak blízko.

Připadala si, jako kdyby ty hádanky nikdy nekončily. Vždycky se objevil nový záhrdel nebo něco, co jí posunulo zpátky na začátek.

Neuběhl ani měsíc ode dne, kdy se do toho všecho přimotala, no Emily to přišlo jako věčnost.

Plánovala,že Jasona už dávno najde. A rozhodně nepočítala s Morganem.

A v tenhle moment ani s tím, že bude Jasonova pravděpodobně bývalá přítelkyně ozbrojena.

"Dokaž to."

Tentokrát se zarazila Emily. Jak to měla sakra dokázat? Napadlo jí vyndat občanku, no nechtělo se jí předávat tak lehce svůj jediný doklad.

A pak si uvědomila, že má daleko silnější kalibr, který může použít.

"Vím, jak  jeho matka- naše matka umřela."

Vážně chtěla použít slovo moje. 

Emily brala odchod svého bratra těžce, no hůř na tom byla samotná Elizabeth. Její syn zmizel ze dne na den a už se neobjevil.

Emily často přemýšlela, jestli ho za to její matka skutečně nenáviděla. Měla ten pocit a nemohla se dočkat, až to Jasonovi řekne a to i přesto, že to z Elizabethiných úst nikdy doopravdy nezaznělo.

Zmínka o jejich matce byl nejspíš dobrý tah. Blondýna opět znejistěla.

Skutečně nevypadala dobře. Pod očima měla černé - skoro fialové kruhy. Vypadala ještě hůř než Emily, když byla zavřená v Morganově domě.

"Vážně seš jeho sestra?"

Zdálo se, že váhá. Že tomu vážně věří.

"Jsem."

Dívaly se nevzájem do očí. Zbraň byla pořád ve vzduchu.

"Zasraný Bastard. Nikdy tě nezmínil."

Mr. Illegal |CZ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat