11. Umudun sırrı.

3.4K 87 14
                                    

Herkse selam nasılsınız?

Ben yoğun bir haftaya girmiş bulunuyorum çünkü İki hafta sınavlarım var onlara çalışmaktan çok fırsatım olmuyor buna rağmen bölümü haftasına ve sizlere yetiştirdiğim için mutluyum. Umarım doyurucu ve güzel bir bölüm olmuştur. Satır arası yorum yapmadan ve bölüme oy vermeden geçmeyin keyifli okumalar. Büyük bir beklentim var bölüm için.

 Büyük bir beklentim var bölüm için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Umudun sırrı.


Ağlamak istiyorum. Hıçkıra hıçkıra ama hıçkırığımı kimse duymasın. Boğazıma, kalbime, kadar dolup gelen bu nefessiz kalış bitesiye kadar. Nasıl bir dolmuşluk nasıl bir kıvranış allahım bu. İçimde kaburgalarımın arasında büyüyen alev topu yakıyor canımı. Sığamıyorum hiç bir yere. Kalbim ruhum öyle sıkışıyor ki ne hissedeceğimi ne yapacağımı bilmiyordum. Aklım ile kalbimin savaşında yara bere içinde kaldım. Gireceğim bir yerim sığınacağım limanım kalmadı. Ciğerlerim deki hava yakıyordu bedenimi anlayamıyordum söyleyemiyordum. Konuşsun istedim dilim ama yana yakara susuyordu.

Düştüm.

Kim kaldıracak ben, kim çıkaracak bu dipszi zindandan?

Kimse.

İnsanı insan düşürür ama insanı insan kaldırmaz. Kendi ruhu kaldırır çünkü kendinden başka kimsesi, kimsem yoktu. Kafamda kurduğum onayladığım şeyleri gerçekleştirememekten yoruldum. Diyorum Neva bu kez yapma bu kez yenilme ona. Vaz geç yar olmadan yara olur sana dinle aklının sesimi tıka kalbinin sesine kulaklarını ama olmuyor. Bir bakışı bir gülüşü tek sözü beni yerle bir ediyor. Kanıyordum tek bakışına. Onun için vaz geçtiğim benliğim olmasın diye yalvardım kalbime yapma artık dedim fakat karşımda öyle bir bakıyordu du ki...

Nasıl kıyardım ona. O sana kıydı ama. Nasıl yakardım canını. O yaktı senin canını. Kıramam onu. Paramparça etti seni. Çok seviyorum onu. Hiç sevmedi seni. Yüreğimde yer verdim ona. Ama o bana hiç birini vermedi vereceğine dair vaad etmedi. Hep ben istedim isteklerim yönünde hareket ettim şimdide seçtiğim yolda yana yakara acıya acıya yürüyordum.

Kıymık gibi battı gözleri gözlerime. Canhıraş feryadım dudaklarıma fisıltısını koydu. Dudaklarım kanadı.

''Senin yüzünden oldu. Her şey senin yüzünden oluyor.'' Kollarımı tutan eli kollarımdan ateşe değmiş gibi düştü. Adımları birer birer gitti. ''Ben.'' Dedi gözleri acı içinde kalmış gibi baktı. ''Ben bu kadar etkileneceğini bilemedim.'' Güldüm soğukça. Aramızda sert rüzgarlar esiyordu. ''Sen hiç bir şey bilmiyorsun ki zaten. Tek yaptığın beni parçalamak kırmak dökmek.'' Hissetriklerimin bir tarifi yoktu. Karşımda dağ gibi duran adam beni rüzgarıyla sert kayalarıyla enkaza çeviriyordu.

GÜNAHIN KEFARETİ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin