28. Bölüm. Aşkın Ruhu.

1.8K 84 17
                                    

Herkese merhaba!
Size heyecanı yüksek doyacağınız bir bölüm getirdim. bomba sahneler var keyifli okumalar.

Geçmeden oy ve yorum yapmayı unutmayın.🖤


Şarkıyı bölümün ortasında açarak okuyabilirsiniz.

Şarkıyı bölümün ortasında açarak okuyabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkın Ruhu.

Aşk bir yokuş ya da çıkmaz bir sokak. Karmaşık bir çok düğümden ibaret üç harf ne ilginçtir ki her birimiz o aşkın peşinde heba olup gidiyoruz iyisiyle kötüsüyle ne çok isterdik değil mi kolayda bir kalbe sahip olmayı. Biliyorum isterdik.

Bende istedim ancak olmadı o kalp beni istemedi sonuçta istemek zorunda değildi. Aşk bir zorunluluk değildi bende artık ne bir adım ileri ne bir adım geri gidecektim ona. Her şeyi onun elleri arasına bıraktım onun son sözüde zaten 'sen nasıl istersen.' oldu bunun üzerine gidemezdim. Sessiz sedasız geçen yolculuğun ardından konağın kapısında durdu. Tiyreyen parmaklarım kapıya uzandı açtığımda sesini işittim.

" Yarın düğün olacak  ondan sonrasına bakcağız ama bu süreçte yan konakta kalacağız Suhan Ağa'nın yanında." Demesi ile içimden gelmesede yüzüne baktım uçsuz bucaksız bomboş ilaraziden ibaret olan gözlerine.

" Tamam." Dedim ve indim Arabadan.

Konağın kapısını açan adamlar sayesinde durmadan avluya girdim kimse yoktu sessizce merdivenleri tırmadım ancak karşıma gelen Dilan'ı görmemle hızlandım.

" Neva nerden geliyorsun? beklesene beni, sana diyorum!" Arkamdan bağırsada kendimi odama atıp kapıyı kapattım. Kendimi yatağa atar atmaz gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.

" Kızım ne diye beklmiyorsun seslenmeme rağmen." Çat kapı odaya giren Dilan'ın sesi yüzümü görür görmez kesildi. Ne yapacağını bilemez halde olduğu yerde kalırken kapıyı kapatmayı akıl etmiş olacakki hızlıca yanıma geldi.

" Ne oldu sana niye ağlıyorsun?"

Yanıma oturup yüzümü tuttması ile daha fazla dayanamadım sarıldım. Başımı omzuna koyup hıçkıra hıçkıra ağladım.

" Çok yoruldum ben artık onun kalbiyle savaşmaktan çok yoruldum. Onun bilinmezliğinde sevgisizliğinin dalgasında kaybolup gidiyorum." Şiddetli hıçkırığım yüzünden sözlerim kesildi hiç sorgusuz bana sarılıp sırtımı sıvazladı Dilan. Eminim ki anlamıyordu ne anlattığımı ama içimi saran acı kıvrandırıyordu beni  dökmek gerekiyordu bu zehri. " Her şeyi onun için yaptım çabaladım ama olmuyor bir türlü  kalbinde bana yer olmadı. Değerlim diyor koruyor arkamda dağ gibi duruyor ama bir yandan da parçalıyor ne istiyor çözemedim. Onun için gururumu yok saydım bir kadın için bu nasıl yok oluş biliyor musun sen?" Anlattım anlattıkça ağladım oda dinledi içimin zehrini akıtmak belki dedim içimde yanan ateşi söndür ama söndürmedi kan ağladı gözlerim aktı kalbimin ahı gözlerime.

GÜNAHIN KEFARETİ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin