Herkese merhaba. Bölüm zannedip gelenlerden çok özür dilerim. Sadece açıklama yapacağım. Bu açıklamayı yapmayı uzun zamandır düşünüyordum ve bir kaç yorum bunu hızlandırmış oldu. Lütfen okuyun.
Sadece ve sadece 'bazılarımız' için geçerli bu açıklama.Nereden başlayacağımı bilmiyorum ama bir yerden gireceğim konuya. Öncelikle kurguma laf edenleriniz var. Her şeyden önce kimseye kurgumu zorla okutmuyorum. Ben kendi zevkime göre kendi hayalimdeki şeyleri oluşturuyorum ve kaleme döküyorum. Bazılarımız o kadar haddini aşıyor ki yorum yaparken, bu hakkı ona benim verdiğimi bile unutuyor. Mademki beğenmiyorsunuz okumayın. Burada bana ve diğer yazar arkadaşlarıma laf edemezsiniz. Beğenmiyor olabilirsiniz hatta eleştirebilirsiniz de fakat bunu 'seviye' içerisinde yapın. Her şeyin saygı çerçevesi var rica ediyorum bunu aşmayın.
Kimseye kurgumu beğendirmek zorunda değilim hiç bir kimsede değil.
Yorum yapma hakkında buluyorsunuz fakat bunu 'sınırlı' biçimde yapın. Şahsıma, karakterime, keza yazdığım kurguma ve dahası kurgumdaki karakterlerime, kalemime, kimse laf edemez hakaret de edemez. Buna asla izin vermem. Kimse bu platformda birine, şahsın, karakterine, hatta yazımına, hakarette bulunamaz. Ben yazmayı seviyorum kendimi bununla kurtarıyorum beni ve kurgumu sevmeyenler rica ediyorum terk etsinler. Kimsenin ağır hakaretine katlanmam bunun için geçerli haklarımı kullanmaktan da asla gocunmam. Sizleri seviyorum bir kurguya başladım hatta iki kurguya bu kurgudakiler kimine göre doğru veya yanlış, haliyle eleştiriliyor bende seviyorum yorumları farklı düşünceleri ancak yorumlar ve farklı düşünceler hakaretle değil aksine daha kibar, saygı ve ahlak çerçevesinde oldumu seviyorum sonuçta kimse kolay kolay yazamaz, herkesin harcı değil yazmak. Kurgumdaki karakterlerime yazdığım kurgunun içeriğine rica ediyorum laf etmeyin özelikle 'ahlak' dışındaki yorumları ve kişiyi engelleyeceğimi bilin. Sizleri çok seviyorum varlığını hissettiğim veya hissetmediğim. Hayatta bazı şeyleri aşmak hatta hayat yolunda ilerlemek çok zor, bu zorluklardan geçerken düşüyorsun, düşüyorum bende haliyle, lütfen arkadaşlar bazı yorumlarınız beni üzüyor rica ediyorum yazma isteğimi kırmayın.
Bir diğer kurgumu bilmeyeler için söyleyeyim, YANLIŞ LİMAN" Profilimden bakabilirsiniz.
Bu yazdıklarım herkes için geçerli değil sadece kendini bilmeyen yetiştiremeyenler için. Sizi seviyorum bölümde görüşmek üzere kocaman öpüldünüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHIN KEFARETİ + 18
أدب المراهقينİçimdeki yaramaz arzu onu ve beni günaha davet ediyordu. Tutku bedenime kor bir ateş gibi hançerlenmişti. "Öyle söyleme.'' Dedim bir anda. Acıyordu canım görmüyor muydu. Beni görmezden gelerek hayatımı mahvediyordu, başka kadına değen gözleri beni h...