21. Bölüm. Her sevda bir veda.

2.5K 104 8
                                    


Selamlar efendim.

Bizler geldik. Nasılsınız? Nasıl geciyor hayat? Anlatın azcık.😉 Beni, Eftal'i Neva'yı özlediniz mi? Ben  çok özledim sizleri o yüzden sizin güzel kalbiniz için bu bölümü sınır kelime sayısından daha  fazla tuttum kısaca uzun bir bölüm sizi bekliyor. Bölüm de bombalar patlıyor bir çok duygu barındırıyor. Beklediğinize değecek bir bölüm. O halde ben sizi bölümle baş başa bırakıyorum. Ha bu arada bölüme bu kez hak ettiği değeri vermeniz dileğiyle cok çok oy ve yorum bekliyorum üzmeyin beni lütfen. Keyifli okumalar.

Satır arası yorum yapmayı unutmayın hepsini okuyacağı:)

Satır arası yorum yapmayı unutmayın hepsini okuyacağı:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her sevda bir veda.

Umutsuz kelebeğin ucuz hayatının hatta kısa hayatının kanatlarını taşıyorum koynumda. Kelebeğin ölümlü nefesi ensemden aşağıya yayıldı usulca. Bedenim altında kıvranırken şah damarıma yapıştı. Suğura üfler gibi vurdu nefesi tenime. Derimin altına işledi. Derim ölümlü nefesle çekildi. Ruh bedeni terk ediyordu. Semaya dokunan tenler raks etti. Her bir kapıdan ufak sesler işitildi.

Gittiğin kaybolduğun her bir sokakta her bir kapıda yaşayacağını bile bile girdin. Kimine sığındın kimine yaslandın. Semayı boyayan seher kızılı bir çok göz izliyordu. Hayranlık veyahut üzüntü. Kimine ne verildiyse tek parça veya iki. Ne gariptir ki bir bedende de tek kalp var. Oysa ona verilen bir nimetti. Bedene o veriyordu yaşamı. Fakat unutulan bir diğer şey ise acıyıda o veriyordu. Sahi bedenindeki hangi organ seviyordu?

Gözle gördüğün için beynin mi yönlendiriyordu seni?

Yoksa kalp mi?

Bir çok sırr-ı vardı.

Birincisi sevgiden beyin sorumluydu. İkincisi ise insan sevdiğini görünce beyin sayesinde hızlanan bir kalp. Peki ya haksızlık değil miydi bu?

Bedenimizdeki acı çeken organ neden bir tek kalpti? Neden tüm acıyı o gögüslüyordu o çekiyordu? Sanırım anlıyordum. Adaletin olmadığı bu aşk yokuşunda iki bedende olduğu gibi bir taraf seçer ve sever diğer taraf ise seçemez ve sırtını döner. Beyin seçti, kalp sevdi, şanslı ise kalp özgürdür değilse tek yük kalptedir. Karmaşık bir serüven akıl sır ermiyor benim yaşadıklarıma ermediği gibi. Neyin içinde sürüklendiğimi çözemiyorum. Bedeni taşıyan ben olmama rağmen boş hissediyorum.

Masallarda hep mutlu son olmaz mıydı? Kötüler kaybeder iyiler sonunda kavuşurdu öyle değil mi? Peki o halde kaybeden bensem kötüsü ben miydim bu hikayenin?

GÜNAHIN KEFARETİ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin