Merhabalar? Nasılsınız? Uzun bir bölümle geldim arkadaşlar doyasıya okuyacaksınız. Bölüm bekleyişinizi karşılayan soluksuz bir bölüm oldu ben yazerken heyecan duydum sizinde keyifli okumanız dileğiyle keyifli okumalar.
Oy ver yorum yapmadan geçmeyelim lütfen.
Benim güzel bebeğim.
İyyiyim.
İçim darmadağın olsada iyiyim açtığım toprağa kurusamda, kim sorsa sorsun iyiyim. Yorulsamda gidecek yolum olmasada düştüğüm çukurdan çıkamasamda ateşin içinde yansamda iyiyim. Bin parçaya bölselerde iyiyim beni anlatacağım size
Neva'yı anlatacağım.
Kuşkusuz Mardin'in soğuk ayazında annesinin karnına düşen o küçük tohum tanesi. Zelal hanım bir kızının olacağını öğrendiğinde sevenemiş bile korkmuş kocası Mehmet ağaya söylemeye ancak kayın validesi ondan önce davranıp söylemiş benim doğacağımı öğrenen babam ise hiç bir şey dememiş ne üzülmüş ne sevinmiş. Ailemizde kız erkek ayrımı diğer soy aşiretlerine göre yoktu. Zelal hanım Mehmet Ağa'nın tepkisini korktuğu kadar olmadığını görünce sevinmiş. Her şey olduğu gibi zar zor günler geçerken Neva gözlerini Aynı Mardin ayazında gün ışığına, dünya ışığına açmış. Konakta kucaktan kucağa dolaşıyormuş güzel bebekti Neva lakin babası tarafından bir kez bile sevilip kucağına alınıp saçı okşanmış ama o eksikliği kapatan bir abisi Mirza Arslanoğlu vardı.
Kardeşini gözünden bile sakınmış babasının vicdansızlıkrarınağmen. Neva abisine hayran büyüdü onunla oyunlar oynar kaçar kovalardı. Zaman akıp giderken büyüyen Neva konakta fazlalık oldu babasının gözünde sofraya oturması dahi mutsuz ediyordu babasını hep merak etmiştir babasının bu tavrını bir gün kapıda annesi ile babasının duymuş o günden sonra Neva babasına bir daha sevgiyle bakmamış babasının sevgiyle bakmasını dahi beklememiş. Sevgisizlik çok büyük kötülük annenin sevgisi olsada baba eksikliği kocaman bir yara.
Yüreğimde bir yara da babamdan vardı. Bir yarada sevdiğim adamdan.
Kara gecenin soğukluğu doğuşum gibi bu geceye de çökmüştü ansızın. Gözlerim ve yüreğim sızlıyor nedeni ise Karan'la son yaşadıklarımız. Anlamıyordum onu neler hissettiğini çözemiyorum. Bana söylediği sözler yenilir yutulur değildi. Biliyorum zordu onun içinde ancak banada bir yol vermesi gerekiyor. Yoruluyordum artık beynim bende tranvaya neden oluyor. Kolay değil ki yemin ederim değil sevgisiz yüreğim sevgiyi tatmışken bu kadar acıması tarif edilemez anlaşılamaz. Gözlerim dolarken usulca çektim pencereden gözlerimi.
Kara irisleri rotasını biliyordu, gözlerimdeydi.
Ne o uyudu nede ben. Saat gece on biri kovalıyordu fakat biz öylece sessiz sessiz oturuyorduk. Karan yanımda sigara içmemeye dikkat etsede bu gece parmakları arasındaki sigarayı derince soludu. Ucundaki kırmızı ateş Küçüldü ve izmarit halini aldı. Komodinde duran kül taplasının dibine bastırarak söndürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHIN KEFARETİ + 18
Novela Juvenilİçimdeki yaramaz arzu onu ve beni günaha davet ediyordu. Tutku bedenime kor bir ateş gibi hançerlenmişti. "Öyle söyleme.'' Dedim bir anda. Acıyordu canım görmüyor muydu. Beni görmezden gelerek hayatımı mahvediyordu, başka kadına değen gözleri beni h...