3.Bölüm. Aşk suyu

6.2K 129 19
                                    

Merhabalar, nasılsınız? Bir kaç şey söyleyeyim size, bu hafta sınav haftası olduğu için 4. Bölüm biraz geç gelebilir onun için üzgünüm ama belki siz beni oy ve yorumlarınızla motive ederseniz hemen gelebilir size bağlı.😉 Çok tutmadan sizi bol oy ve yorum dileğiyle keyifli okumlar:)

Hemen soldaki yıldıza basmadan geçmeyin:)

Hemen soldaki yıldıza basmadan geçmeyin:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşk...

Neydi ki?

Benim ki aşk mı?

Bazen kendimden şüphe ediyorum. Neva seninkisi kirli aşk, günah bir aşk. Bunların bedelini ödeyebilecek misin? Derdim zaman zaman ama sonra onun kara gözlerine baktığımda hani olur ya kalbin yeri göğü inletecek kadar hızlı çarpar elin ayağın boşalır işte benimkisi ondan da fazlası. Kelimelere dökemediğim aşkımı onun gözlerine yansıtıyordum fakat o geleceği görür gibi kaçıyordu benim boğucu zemherimden.

Eftal, benim zor zamanımda bilmeden tutunacağım dal oldu. Keşke anlasaydı ona olan aşkımım geçici bir heves olmadığını uğrunda her şeyi yapabileceğimi. Derin bir soluk verdim. Dudaklarımdan süzülen nefes havaya karışırken gözlerimin yanmasıyla dikkatimi dağıtmaya çalıştım. Canımın yandığını bile bile gözümün önünde Nastasya ile yakınlaşıyordu. Selda teyze bana gülümseyerek bir şey anlatıyordu ancak ona odaklanamıyordum. Bakışlarım tekrar onlara kaydığında Nastasya'nin başı Eftal'in omzunda rahat biçimde telefona bakarak Eftal'e bir şeyler anlatıyordu. Eftal ise onu ilgiyle dinliyor gibi ama dalğın gibi de. Gözlerim dalgın şekilde onları izlerken Nastasya'nın bir anda Eftal'in dudaklarını öpmesiyle elimdeki fincan zemine düşüp parçalandı.

Göz pınarlarım sızlarken bacaklarıma saplanan kırık cam parçaları sanki kalbime saplanmış gibi yandı. Bakışlar benim üzerime düşerken Eftal'le göz göze geldim ama hemen gözlerimi kaçırdım.

''Kızım iyi misin?'' Selda teyzeyi zor işitiyorken,''kızım kalkta bakalım parçalar yere saçıldı.'' Bir anda irkilerek koltuktan kalktım. Aynı şekilde Selda teyze ve onlarda kalktığında arkamı dönerek yerdeki parçalara eğildim.

''Neva sen dokunma kızım.'' Cevap veremiyordum. Boğazıma bir şey yapışmış sesimi kısıyordu sanki. Nefesim ciğerlerime tıkanırken parçaları toparlamaya çalıştım hızlı hızlı ama başaramadım. Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladığında başımı yere eğdim. Canım öyle çok yanıyordu ki gördüğüm görüntüyü görmez olmayı diledim. Ellerime batan cam parçalarını umursamadan toplarken Selda teyzenin çığlığıyla ona baktım.

''Neva bacaklarından kan sızıyor kızım. bırak hemen elindekileri.'' Selda teyze elimdeki camları atarken boş boş bakıyordum. Kollarımdan tutarak bedenimi kaldırdı yeni farkın vardığım Eftal'in bedeniyle damlalar bir birini takip etti.

GÜNAHIN KEFARETİ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin