Merhabalar.
Nasılsınız diye sormaya dilim varmıyor çünkü biliyorum ki hepimiz perişanız. Ülkemizde yaşanan deprem her birimizi hüzne yasa boğdu kelimeleri yazarken zorlanıyorum çünkü kendimi ifade etmek hayli zor çünkü anlatalamaz bir durum Rabbim her birimize sabır ihsan etsin yaralarımızın sızılarımızın dinmesini temenni ediyorum. Zorlu zamanlar da geçecek elbette hep birlikte ülkece aydın ışığı göreceğiz. Geçmiş olsun Türkiyem.
(Not.)
.... Bu bölümü paylaşmayı çok istedim hem duygularımı aktarmak istedim aynı zamanda bölüm bekleyişinizi karşılamak istedim ama bir anda gördüm ki kocaman ailem olmuş BİZ KOCAMAN BİR '29' BİN olmuşuz teşekkür ederim. Umarım daha binlerce binlere ve milyonlara. Duygularımı hislerimi anlatamıyorum sadece lütfen desteğinizi esirgemeyin.🖤Sizce bu bölümden sonra beni şaşırtıp ELLİ BİN olur muyuz?
Oylar ve yorumlar BEŞ YÜZÜ AŞKIN GELİR Mİ Kİ?
Geçirdiğim bu kötü zor zamanda motivem olur musunuz?
Ben söyleyeceklerimi söylediğime göre gerisini size bırakıyorum keyifli okumalar dilerim. ❣️
Sezen Aksu. Biliyorsun.
Ölüm çicegi.
Bir takım zorlukları aşma mekanizması vardır. Her birimizin yaşamına göre değişir. Değişti öyle değil mi hayatınız çocukluğunuz kadar güzel değilmiş. Hani zamanında büyüklerimiz çocukluğunuzun değerini bilin derdi.
Haklıymışlar. O zamanlarda canım acısada geçeceğine inanırdım ama şuan hayır.
Canım canımdan koparılıyormuş gibi elim kalbime gitti. Derin derin nefes almak bile yaramıyor göğsüm daralıyor sanki. Aldığım temiz hava bile batıyor göğsüme boğazıma oturan düğüm düğüm kelimeler dışarıya çıkmadıkca kendimi yiyor bitiriyorum. Bağırıp bunun hırsını almalıydim.
Bekliyordum. Bu
Onu bekliyordum dakikalardır gelsin ve bu saçmalığı bitirelim. Kollarımı bağladığım göğsümdem çekerek açık camı kapattım. Nefes olan bu hava tenimi buz kestirfi. Titreyen dudaklarımı biribire bastırdığımda odamın kapısı açıldı. Normal olmayan bu açılışla ismin feveryan etti.
" Neva!" Yüksek sesi odama yankı etti. Arkamı dônmeden bana yaklaşmasını bekledim bekldim kokusu burnuma ulaştığında tam yanımda hissettim. " Ne demek oluyor bu? Ne bu tavırlar asabiyet!" Birde sorguluyor bağıyordu. Suskun bakışlarımı ona çevirdim usulca. Dingin gözleri şimdi bir yangını andırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHIN KEFARETİ + 18
Ficção Adolescenteİçimdeki yaramaz arzu onu ve beni günaha davet ediyordu. Tutku bedenime kor bir ateş gibi hançerlenmişti. "Öyle söyleme.'' Dedim bir anda. Acıyordu canım görmüyor muydu. Beni görmezden gelerek hayatımı mahvediyordu, başka kadına değen gözleri beni h...