Merhabalar güzellerim. Nasılsınız? Biliyorum ki bölüm geç geldi büyük heyecanla bölüm bekliyorsunuz ve size bir haberim var bundan sonra bölümler sık sık gelecek arayı açmayacağım. Gördüm ki hep birlikteyiz büyümüşüz Günahın kefareti büyük bir kitleye doğru gidiyor yüz bin olacağız arkadaşlar teşekkür ederim daima yanımda yanımızda olduğunuz için.
Kırk bir bölüme kadar geldik arkadaşlar Neva ve Karan onca şeyi aştı ve aşklarını belkide şimdi sahiplendiler. Bir diğer bölümlerde çok heyecanlı dolu dizgin Karan ve Neva sahneleri göreceğiz. Sizler ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum lütfen yorum yapmadan oy vermeden geçmeyin.
Serin güneşin yüzüme vurmasıyla sızlandım. Yatakta ki soğuk boşluk bana kendini nelli ederken elimi yan tarafıma atmamla hissettiğim boşluk bocalamama neden oldu. Kısık bakışlarımı araladım zor bela; yatağın boş tarafı kaşlarımı çatmama neden oldu.
Karan neredeydi?
Elimi komodinin üzerindeki telefonuma attım. Ekranı açtığımda saatin dokuza geldiğini gördüm. Yataktan doğrulup Karan'ın numarasını tuşladım. Bir şey demeden gitmesine endişelenmeden edemedim. Bir şey mi olmuştu acaba?
" Güzelim." Diyerek açtığı telefonla kalbim dalgalandı. Ölürüm ben sana adam.
" Göremeyince merak ettim." Soramamıştım nerdesin diye belkide bu çekingenliğim beni geriye atıyordu.
" Kusura bakma fıstığım sabah şirketten acil telefon gelince toplantıya girmek zorunda kaldım." Uzun açıklaması beni gülümseten şey olurken yataktan kalktım.
" Anladım. Ne zaman gelirsin peki?" Aynanın karşısında kendime bakarken dağınık saçlarımı tek elimle düzelttim.
" İşlerim bugün uzun akşama kadar sürer bir şey mi oldu." Gözlerim kısıldı boynumdaki kızarıklık göze çarpıyordu." Yok sadece seni özledim neyse bugün sabredeceğim." Muzipçe gelecek cevabı dinledim.
" Demek beni özlediniz Neva hanım." Seslice kıkardadım.
" Çok özledim siz özlemediniz mi?" Telefonu. Kulağıma bastırırken aklıma düşen fikirlerle gözlerim parladı.
Bugün ona güzel bir sürpriz yapabilirdim.
" Karımı özledim." Telefonu tutan elim dondu. " Kokusunu özledim." Allah'ım bu adamın kalbime kastı vardı.
" Karann." Dedim nefes nefese kalmış gibi.
" Söyle yavrum." Gözlerimi kapattım sıkıca.
" Bana yavrum der misin güzelim yerine onuda şöyle ama bunu duymak istiyorum." Güzelim kelimesi beni uçurumdan düşürür gibi canımı yakıyordu.
" Olur nasıl istersen öyle söylerim seni üzecek hiç bir şey demem." Ellerim titredi.
" Görüşürüz o zaman iyi çalışmalar." İç çekişini işittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHIN KEFARETİ + 18
Teen Fictionİçimdeki yaramaz arzu onu ve beni günaha davet ediyordu. Tutku bedenime kor bir ateş gibi hançerlenmişti. "Öyle söyleme.'' Dedim bir anda. Acıyordu canım görmüyor muydu. Beni görmezden gelerek hayatımı mahvediyordu, başka kadına değen gözleri beni h...