29. Bölüm. Işığım

1.7K 82 9
                                    

Selammmm. Nasılsınız? Bütün enerjimle geldim size. Bölüm isteklerinize ve güzel yorumlarınıza kayıtsız kalamadım ve bölüm sizlerle bebeklerim.

Ayrı bir değineceğim konu ise büyüyoruz arkadaşlar sayıların büyüdüğünü çoğaldığını görmek beni çok mutlu ediyor umarım daha büyük sayılara seviyorum sizi.🖤

Oy vermeyi yorum yapmayı unutmadık değil mi?

Oy vermeyi yorum yapmayı unutmadık değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Işığım.


Şarkıyı açabilirsiniz bölüm içinde veya başında.

Ölümün var olduğunu bilgihi halde ölümsüzlüğü istedi taki ihanetin acımasız yüzünü gördüğünde dilediklerinin istediklerinin yalan olduğunu anladı, vaz geçti. Dedi vaz geçmek gerekirmiş bazen daha çok acımadan kırılmadan ölmeden. Nasıl  kırılmadan vaz geçerim. Karşında seni görmeyen gözler duymayan kulaklar hissetmeyen kalp olsada başaramıyorsun sonucunda gurursuz da oluyorsun yüzsüz de ve sonunda sadece sevdiğinde kalıyorsun.


Belkide gerçeketen söz geçirmek alışmak gerekli zamana, kalbine olmuyorsa olmasın varsın sen çabala olmayan olmasın.

Neva Arslanoğlu sustur kulaklarında çınlayan sesleri sussunlar. Kalbim sıkışıyordu göğsümün içinde.

" Neva kuşum." Etrafımda işittiğim sesler kulak uğuldaması gibi geliyordu. " Sana diyorum kendine gel." Kolumdan çekilmemle Bana bağıran Dilan'a ters ters baktım. " Ne çekiyorsun kızım." Dememle kaşlarını çattı.

" Sana sesleniyorum ikidir dalmış gitmişsin anladık çok aşıksın." Diye dalga geçmesine göz devirip koluna vurdum. Tekrar göz hapsine aldığım kişiye çevirdim gözlerimi.

Çok güzeldi.

İki dakika önce başlayan oyun havasıyla Kerem'in zoruyla sahnenin ortasında geçen Eftal Karan oynuyordu. Karan'ın doğru düzgün yüzünde görmediğim o gülümseme şuan yüzünde eğlendiklerini belli edercesine oynayıp dönüyorlardı.

Mutlu muydu? Zorandalık mıydı onun için bunlar? Ne hissediyordu?

" Çok yakışıklı değil mi?" Ne dediğimi bilmeden benden izinsiz çıkan sözle Dilan'ın kıkırdamasına neden oldu.

" Evet eniştemiz yakışıklı evalalah." Dilan'a katılarak bende güldüm. Oturduğum masada dikleşerek daha dikkatle baktım. Karışıklı oynarken Kerem yaklaşarak Karan'ın kulağına bir şey söyledi Karan ilk duraksadı ardından gülümseyerek omzuna vurdu kerem'in Ardından bakışları bana çevrildi o kadar kalabalığın arasından kurşuni bakışları gözlerimi delip geçerken kerem'e bir şeyler fısılda gözlerimin içerisine bakerken onun konuşmasıyla kerem oynamayı kesip içinde olduğu oyun havasını bırakıp bize doğru gelmeye başladı. Heycanla kalbim atarken parmaklarım avuçlarımda büküldü. Bir kaç saniyede yanıma gelen kerem nefes nefese kendini yanıma attı.

GÜNAHIN KEFARETİ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin