Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Bizi baya bir süredir beklediğinizi biliyorum ama İnanınki bilerek olan bir dururm değil. Sizi bekletmek asla isteyeceğim bir şey değil. Ancak bazı özel durumlar gerçekleşiyor çözmek ve arada kalmaktan yoruluyorum ki buraya yansıttığım içinde sizden özür dilerim. Bundan sonra telafi edeceğim devamlı burada aktif olarak
Bazen bölümleri yazıyorum ancak bir türlü içime sinmiyor ve emek emek yazdığım satırları silerken buluyorum kendimi umarım bir an önce bu huyumdan vazgeçerim sizleri seviyorum benim yanımda olduğunu hissetirenlerinize ayrı teşekkür ederim sizi seviyorum keyifli okumalar.💙Satır arasına yorum yapmayı bölüme geçmeden oy vermeyi unutmayalım.
Elindeki kırmızı balonu havalanıp göğe süzülürken onun gözlerinden de bir damla yanağına süzüldü. Umutlarıda o balonla birlikte uçup gitmişti ne yapacaktı şimdi? Koşuşturarak eve giden çocuğun nefessiz kalışı gibi nefessiz kaldım. Olduğum yer boğuyordu şikayet edecek ne annem nede babam vardı fakat bir tane sevdam vardı.
Sahip çıkmam gereken sevdam uğruna uğruna herşeyimi vereceğim sevdam. İmkansız dediğim de bizim bile bir imkanımız varmış. Bana bunu verdi sevdam. Çok şey vardı onda çözemediğim sırlarla doluydu. Bu şehir ona cehennem olup cayır cayır yakmış diri diri toprağa koymuştu. Bu şehirden bu şehirde olanlardan nefret etsede benim için geldi benim için bu topraklara tekrar ayak bastı ben nasıl geri giderdim o bu kadar yaralıyken. Çok soru işareti var kafamda o kadar fazla ki bu soru işaretleri zihnim kararıyor ancak ona baktığımda içim gidiyor anlayabiliyor musunuz? İçim gidiyor.
Nasıl sevmem ki bu adamı ben nasıl?Gözlerimi yüzünden çehresinden alamazken bir bakışı için son nefesimi verecek kadar uğrunda her şeyi silecekken nasıl sevmem?
" Söndür onu Neva!" Sert sesiyle içim titredi.
" Sana içiyorum, Şahzivar." Ne zamandır bana dönmeyen gözleri bana döndü aniden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHIN KEFARETİ + 18
Fiksi Remajaİçimdeki yaramaz arzu onu ve beni günaha davet ediyordu. Tutku bedenime kor bir ateş gibi hançerlenmişti. "Öyle söyleme.'' Dedim bir anda. Acıyordu canım görmüyor muydu. Beni görmezden gelerek hayatımı mahvediyordu, başka kadına değen gözleri beni h...