Zobudila som sa presne 7:00 ráno. Pomaly som vstala a prešla do
kúpelne kde som si umyla zuby a namalovala sa. Nemalujem sa veľa ale dneska som si dala záležať. Obliekla som si tričko s krátkym rukávom,červenú kockovanú košelu a skinny. Na nohy som obula biele converse a aj s batohom a kuframi zišla dole do obývačky. Mama tam už čakala. Podala mi toast a mohli sme vyraziť. V aute sme sa rozprávali a za takých 15 minút sme boli na letisku. Odbavili sme sa a išli do Starbucks. Ja som si dala Perníkové latté a mamina Karamelové frappé. Vypili sme to a odišli si sadnúť do lietadla. Mamina si hneď ako sme vzlietli pustila nejaký film a ja som si dala slúchatká do uší a počuvala hudbu. Ani neviem ako ale zaspala som. Zobudila ma mama s tým že už sme tu. Prišli sme niekedy okolo obeda ďalšieho dňa. Cesta z Austrálie do Ameriky trvá vážne dlho. Zobrala sme si kufre a prešli do letiskovej haly. S Mahogany a jej mamou sme sa mali stretnúť tam. Hneď ako som videla kučeravé dievča skríkla som."Mahogaaany" rozbehla som sa naproti nej. Keď ma zbadala usmiala sa a rozbehla sa tak ako to býva vo filmoch. Objímali sme sa asi 5 minút.
"Bože ahoj. Tak strašne si mi chýbala." Povedala Mahon.
"Aj ty si mne strašne chýbala. Ale som tu a už
odtialto neodídem.""Ideme na obed. Len mi dve a možno Cameron s Nashom." Povedala a ťahala ma preč. Mami sa na nás len smiali.
"Počkaj,počkaj. S tým Cameronom? A stým Nashom?. Spýtala som sa s úsmevom. S Nashom sa poznáme ale Camerona som ešte nestretla.
"Áno s nimi. Poď lebo to nestihneme." Prešli sme asi dve ulice a skončili v nejakej reštaurácii.
Cameron a Nash už tam boli. Mahogany prišla a pozdravila ich. Ja som pomaly prešla k stolu a sadla si. Nash na mňa chvílu pozeral a potom sa usmial a skríkol: "No toto neverím vlastným očiam však toto je naša malá America." Vstal a objal ma.
"Ahoj Nash. Dlho sme sa nevideli." Usmiala som sa.
"Ahoj som Cameron." Predstavil sa Cameron. Jasné poznám jeho meno ale je milé že sa predstavil.
"Viem. Máš úžasnú pesničku."
"Ďakujem"usmial sa a tiež ma objal.
Najedli sme sa, medzitým sme sa rozprávali.
Zistila som že Hayes už neni taký malý ako si ho pamätám. Jasné malý. Má tolko čo ja. Čiže 15 ale budeme mať obidvaja 16. Po skvelom obede, som aj s chalanmi aj s Mahogany išla ku chalanom do bytu. Nash otvoril dvere a zakričal že je tu aj Mahogany aj ja.
A keďže som nepoznala všetkých chalanov, tak sme sa zoznamovali. Bol tam jeden s bandanou na hlave. Potom jeden čo mal náušnicu v uchu. A jeden aziat asi. Ten s bandanou sa volal Taylor ako som potom zistila. S naušnicou ten bol Aaron a aziat bol Carter. Po chvíli sa otvorili dvere a vošiel Hayes. Keď ma zbadal vypleštil oči a potom sa usmial. Rozbehla som sa naproti nemu a silno ho objala. Objatie mi opätoval. Sme si ako brat a sestra. Mám ho strašne rada a veľmi mi chýbal."Ahoj" zašepkala som.
"Ahoj" zašepkal naspäť.
Usmiala som sa a pustila ho. Prešli sme ku chalanom a ešte sme sa chvílu rozprávali. Potom sme sa s Mahogany rozlúčili a išli sme spolu k nám.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Life with Magcon boys...
ФанфикAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..