Beach

1.6K 94 0
                                    

Keď sme dojedli palacinky s nutellou ktoré mamka pripravila, rozhodli sme sa že dnes sa ide na pláž. Chalani si odišli pre veci každý k sebe domov a Mahogany plavky priniesla mama, ktorá potom zostala u nás. Prezliekli sme sa ja do tyrkysových plaviek a Mahogany do ružových. Na to sme si obliekli ešte šortky a tričko. S chalanmi sme sa mali stretnúť už na pláži takže sme sa s Mahogany pomaly vybrali k nej. Po ceste sme sa zastavili na Starbucks. Ja som si dala perníkové latté a Mahogany si dala karamelové frappé. Dopili sme a vyhodili kelímky do koša. Prišli sme k pláži kde chalani už boli. Uložili sme si veci a vyzliekli si tričko a šortky.

"Poďte do vody"kričali chalani, konkrétne Nash s Camom a Hayesom.

Ostatní sa buď opalovali alebo ešte nechceli ísť do vody.
Tak sme sa pomaly vybrali za nimi. Naraz ma niekto chytil a prehodil si ma cez rameno. Mahogany skončila tak isto. Po chvíli keď už mal vodu po pás tak ma chcel hodiť ale ja som sa ho držala ako kliešť.

"Prosím ak si ktokoľvek tak ma tam nehádž"poprosila som.

Pomaly ma púšťal do vody a ja som potom zistila že je to Shawn. Postavil ma a usmial sa. Objala som ho. Objatie mi opätoval.

"Ďakujem" usmiala som sa naňho.

"Poďme hrať kohútie zápasy"navrhol Nash.

Tak sa chalani nejako rozdelili: Nash a Hayes, Cameron a Taylor, Carter a Matt, Mahogany a Aaron, Jack a Jack a ja a Shawn. Hrali sme proti Jackom a vyhrali sme. Potom hrali Nash a Hayes proti Camovi a Tayovi. Nash a Hayes bratská dvojka nakoniec porazili Cama a Taya. Takto sme hrali až sme zostali už len ja a Shawn a Mahogany a Aaron. Taylor odštartoval, Shawn a Aaron sa pohli. Potom som sa už len snažila strčiť do Mahogany aby spadla aby sme vyhrali. Tak nejako som do nej drgla a ona spadla do vody. Shawn ma dal dole z jeho chrbta a otočil sa na mňa. Potom ma objal. Po ďalších troch hodinách bláznenia sa v bazéne sme vyliezli a išli sa najesť pretože Matt a Carter nás uź dobrú hodinu prehovárali aby sme niekam išli. Prišli sme k nejakým stánkom a Carter si hneď dal Hot-Dog a Matt rovno dva. Ostatný sme si dali zmrzlinu. Chcela som si ísť kúpiť ešte nafukovačku.

"Pôjde niekto so mnou po tú nafukovačku?"spýtala som sa.

"Ja pôjdem"odpovedal Shawn.

Všetci odišli a ja so Shawnom aj so zmrzlinou sme sa vybrali hľadať nejakú peknú nafukovačku.
Shawn sa začal z ničoho nič smiať a ja som naňho pozerala ako na blázna.

"Čo je?"

"Nič, iba máš zmrzlinu po celej tvári"smial sa ďalej.

"Ouu.. Tak ale nesmej sa"otočila som sa.

"Ale no tak Am. Nebuď urazená"povedal.

Otočila som sa a zbytok mojej zmrzliny som mu pricapila na nos. Shawn len vypleštil oči. Ja som sa hneď začala smiať pretože mu to tieklo už aj po hrudi a mal to aj na bruchu. Usmial sa a povedal.

"Am poď sem nech ťa objímem" ako náhle som to počula začala som cúvať.

Lenže zamnou bol strom takže som asi po piatich krokoch narazila a to už ma Shawn pevne obímal. Obaja sme boli od zmrzliny. Smiali sme sa a ľudia na nás pozerali ako na bláznov. Dobre poďme už vybrať tú nafukovačku. Prišli sme pred obchod a vošli dovnútra. Kúpila som si modrú nafukovačku ktorá sa dala dať aj ako kreslo. Zaplatila som ju a spolu so Shawnom sa vydala za ostatnými.

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now