Nash
Som rád že sa Shawn konečne odvážil Americe povedať čo k nej cíti pretože už sa nedalo počúvať jeho básnenie o nej. Viem je to Hayesova najlepšia kamarátka a poznáme sa odmala ale zase hranice su odtiaľ potiaľ. Keď vám o nej človek s ktorým bývate rozpráva každý deň nie je to nič príjemné. Z môjho premýšlania o tom ako Shawn rozpráva o Americe ma prebral Cameron ktorý mi mával rukou pred tvárou.
"Nesnívaj"zasmial sa Cam.
"Však nesnívam len som rád že sa Shawn dal dokopy s Americou"povedal som a usmial sa. Musím ísť do Starbucks. Každé ráno tam buď chodíme všetci spolu alebo poveria jedného z nás aby išiel pre raňajky a tentokrát to bolo na mne. Obliekol som si biele tričko, košelu a rifle a prehrabol si vlasy aby som nevypadal ako tatálne nevyspatý idiot. Vyšiel som z hotela a prešiel na druhú stranu ulice kde bo Starbucks. Otvoril som dvere a objednal kávu a koláč pre všetkých. Rozmýšľal som ako to odnesiem. Bral som kávy a odchádzal z obchodu keď som do niekoho nechtiac vrazil. Otočil som sa a uvidel asi to najkrajšie dievča na svete. Pozrela na mňa a usmiala sa. Usmial som sa tiež.
"Prepáč veľmi ma to mrzí"povedal som.
"V poriadku nevadí stane sa ale dobre že som v tom kelímku nič nemala"zasmiala sa a ja som myslel že sa zveziem na zem a budem na ňu len civieť. Mala krásny smiech.
"Som Nash"podal som jej ruku.
"Nina"stisla mi ju.
"Prepáč už musím ísť ale dala by si svoje číslo?"spýtal som sa.
"Jasné" podal som jej fixku ktorú nosím pri sebe už len kvôli fanúšičkam a ona mi na ruku napísala jej číslo.
"Ďakujem" povedal som.
"Nie je zač"odpovedala a usmiala sa.
"Prepáč ale už vážne musím"zasmiala sa a poslala ma naspäť do hotela. Vbehol som do hotela a utekal po schodoch do izby. Zaklopal som na dvere a podľa hluku som zistil že všetci sú u nás. Zaklopal som hlasnejšie a potom mi Cameron otvoril dvere. Rozdal som všetky kávy a koláče a sadol si na posteľ vedľa Matta, ktorý ten koláč už nemal. Niekedy nechápem ako to tak rýchlo dokáže zjesť. Vytiahol som mobil a uložil si Ninino číslo. V tom mi mama poslala fotku Skylynn ktorá ma na sebe tričko so mnou. Zlaté. Sky mi chýba ale uvidím ju na poslednej show v LA. Samozrejme sa teším že ideme do rôznych miest ale domov je domov. Dnes je show.
"Dnes je show"povedal som do ticha izby. Ticha preto lebo všetci jedli a pili.
"Vieme že je dnes show. A ja sa samozrejme veľmi teším. Len dúfam že nebudem mať trému ako naposledy"povedala America a Shawn ju objal okolo pliec a dal jej pusu na líce.
"Neboj nebude lebo tam budem s tebou" povedal. Ona sa len usmiala a jedla ďalej svoj koláč. Pozrel som na hodiny a bolo 11:20. Blbý čas na raňajkovanie ale ani jeden z nás nie je ranné vtáča. Show začína o 14:30 ale my tam musíme byť už 12:30.
"Nechcem nič hovoriť ale je 11:20 a máme tam byť o 12:30 takže ak chcete ísť do sprchy a dievčatá sa chcú poprezliekať a samozrejme ísť tiež do sprchy mali by sme sa začať chystať"povedal som a všetci na mňa pozerali a potom sa začali dvíhať a odchádzat do svojich izieb. Ja som sa tiež zdvihol a odišiel do kúpeľne. Osprchoval som sa a obliekol si tričko United XXVI, rifle a obul som si čierne Vansi. Vyšiel som z kúpeľne pred ktorou stál Cam s vecami v rukách a čakal kým vyleziem.
"Sorry bro"zasmial som sa.
"V pohode len niekedy rozmýšľam čo tam toľko robíš"povedal a zatvoril dvere.
Ešte som mal čas tak som followol pár fanúšičok na Twitteri, pridal fotku na instagram a pozrel ešte VIne. Medzitým sa Cameron vymenil s Hayesom a ja som sa ešte navoňal. Mali sme sa stretnúť v hale tak sme tam my traja išli už 12:25 a neboli sme sami ktorí nechceli byť posledný pretože Shawn s Americou tam už boli a objímali sa. Keď som ich tam tak uvidel myslel som na Ninu. Sám neviem prečo. Prišli ostatní a nastúpili sme do áut. Prišli sme pred budovu kde sa to má všetko odohrávať. Všetko sme nachystali len LOX si musela ešte pripraviť hudbu. Posadali sme si do zákulisia a čakali na prvé fanúšičky. Započul som krik tak som odtiaľ vyšiel a uvidel Ninu s nejakými dvoma kamarátkami. Nina mi bola chrbtom takže ma nemohla vidieť ale jej dve kamarátky ma zaregistrovali. Vyvalili oči ale ja som im ukázal aby boli ticho. Prišiel som k Nine a chytil ju za ramená. Otočila sa a usmiala sa. Bezmyšlienkovite som ju objal a ona sa nechala.
"Čo tu robíš?"spýtal som sa.
"Ale tuto tieto dve"ukázala na svoje kamarátky"ma sem dotiahli a ty tu čo robíš?"spýtala sa.
"Ehm..ja tu vystupujem"povedal som a poškrabal sa na hlave. Pozrela na mňa potom na kamarátky ktorých meno ešte stále neviem.
"Prepáčte dámy ale ja už budem musieť ísť"povedal som,usmial sa a objal ešte raz Ninu.
"Máme Meet&Greet takže sa uvidíme"odpovedala Nina a zakývala mi.
Takže ako som spomínala začala som písať z pohľadu aj ostatných. Dufám že sa vám bude časť páčiť aj keď sa mi zdá že je tak o ničom.
ESTÁS LEYENDO
Life with Magcon boys...
FanficAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..