Shawn
Som veľmi rád, že som s Amerikou za dobre. Molly je moja sesternica a nemám s ňou nič. Veľmi som sa zľakol, keď utiekla s plačom z izby. Plakal som. Ľúbim ju. A dúfam, že aj ona mňa. Na koncerte som jej to všetko povedal a potom ju zavolal Calum na pódium. Mala s nimi spievať ich pesničku Long way Home.
Ona. Spieva. Úplne. Úžasne. Nemám čo dodať. Natočil som ju a postol to na Twitter. Okamžite tam bolo veľa retweetov a lajkov. Dospievali a chalani ju objali. Skupinové objatie. Potom sme sa tam nahrnuli my a bolo to obrovské skupinové objatie. Objímal som sa ani neviem s kým. Prebojoval som sa k Americe a objal a tuho. Objala ma a dala mi pusu. Všetci naokolo nás začali pískať. Calum s Mikeom zobrali mikrofón a striedavo doňho hovorili."Ako ste si mohli všimnúť, moja malá sestrička má tuto chlapca. Chcel by som vám predstaviť Shawna, ktorého moja sestra očividne miluje. Chcem aby vedeli, že im to prajem" Mike drgol do Cala a Cal sa opravil" že jej to my prajeme. Mám ťa rád Am a viem, že so Shawnom ti bude dobre" dopovedal Calum.
"Ja chcem aby ste si tie nezhody vyrozprávali a aby ste boli spolu. Presne tak ako keď sme prišli dobre?" povedal tentokrát Mikey. America mu musela povedať čo sa medzi nami stalo.
Am si zobrala mikrofón a ja som sa postavil k nej.
"Áno chodím so Shawnom a môžem povedať, že ho ľúbim pretože aj ľúbim. Nezhody už sme si vyriešili a sme spolu. Ďakujem Calum a ďakujem chalani za to , že nám to prajete a za to, že ste ma dnes nechali aj keď nedobrovoľne spievať. A aj ja vás mám rada" dopovedala Am.
"Ľúbim ju to vám môžem na kolenách odprisahať. Nesmierne ma mrzí čo sa medzi nami stalo a som veľmi rád, že to bola len náhoda a všetko je v poriadku. Chalani ďakujeme vám"povedal som ja.
Arénou sa rozoznel ďalší nával kriku. Am mi zobrala mikrofón a postavila sa do stredu pódia.
"My sme tu z Magcon tour. A zajtra máme tu v Chicagu show. Je na Polum street a bude to od 14:30 do 16:30 a potom Meet&Greet. Takže ak sú tu nejaké fanúšičky tuto chalanov a mňa s Mahogany môžete kľudne príst. Lístky ešte sú takže si ich kúpte a hurá za nami. Ďakujem len toto som chcela" usmiala sa a odišla sa postaviť ku mne. Pritiahol som si ju k sebe a vlepil jej bozk do vlasov.
Po hodine strávenej počúvaním chalanov a čakaním kým sa osprchujú a prezlečú sme vyrazili na večeru. Aj keď bolo neskoro skončili sme v pizzerii. Kvôli Mikeynu a Mattovi. Dvaja rovnakí. Pizza a pizza a pizza. Posadali sme si k dvom stolom a objednali si. Bolo nás veľa a čašníčka na nás pozerala ako keby videla UFO.
America
Jedna čašníčka na nás pozerala ako na debilov. Druhá, ktorá obsluhovala druhý stôl sa usmievala ako slniečko. Prišla k nášmu stolu a postavila sa ku mne a Shawnovi. Vyprsila sa a odopla si gombík na košeli. Všimla som si, že Shawn nejaví žiadne známky toho, že by ho nejaká čašníčka zaujímala pretože sa mi hral s prstami. Čašníčka si odkašlala a naklonila sa nad stôl rovno pred Cama. Cameron len pretočil očami a ona sa usmiala. Objednali sme si a ona nám priniesla pitie aj pizzu. Na Camovom pohári bolo prilepené telefónne číslo a ja som sa začala smiať. Cameron zobral ten papierik a ja som videla ako sa tá čašníčka potešila. Cameron papierik roztrhal a hodil do koša. Začala som sa naplno smiať a Shawn so mnou. Cameron sa uchechtol a Nash skoro zletel smiechom zo stoličky. Čašníčka sa na nás iba vražedno pozrela a odišla radšej preč. Najedli sme sa a potom sme sa ešte prechádzali po nočnom Chicagu. Na izbu sme prišli okolo polnoci a ja som sa išla ešte osprchovať. Keď som prišla do izby Matt spal a Shawn bol v posteli a asi na mňa čakal. V polospánku som sa už v pyžame došuchtala do postele a v Shawnovom objatí zaspala.
Ráno
Dnes máme show a ja sa zoznámim s Molly. Cal a chalani pre nás prídu hneď po show a spolu pôjdeme na letisko, ktoré je na druhej strasne Chicaga. Letíme do San Francisca a potom už ideme domov. Doma bude najväčšia show a bude vonku. Dva dni po návrate z tour mám narodeniny a päť dní po mne má Shawn. Postavila som sa z postele a odišla sa prezliecť. Obliekla som si tielko a naňho som si obliekla Camovu mikinu. Čierne skinny a čierne converse. Proste idem štýl 5sos. Dala som si beanie pretože vonku nebolo zrovna najkrajšie a išla zobudiť Shawna. Matta som budiť nechcela pretože spal ako zarezaný. Otvoril tie jeho krásne hnedé oči a mne hneď zlepšil náladu len tým, že sa na mňa usmial.
"Dobré ráno"zamrmlal ešte ranným chraplavým hlasom a pritiahol si ma k sebe.
Dal mi pusu a objal ma. Objala som ho spať a posadila sa mu na kolená.
"Dnes letíme do San Francisca.. Si zbalený?" zasmiala som sa.
"Samozrejme, že som a sľubujem ti, že z lietadla uvidíš San Franciský most"dal mi ešte jednu pusu a išiel sa obliecť.
Vyšla som na chodbu a mierila si to do izby Jackov, Cama a Nasha s Hayesom. Otvorila som dvere a vtedy ma pod seba zvalil Nash.
"Nash? Čo to vyvádzaš?" spýtala som sa a pozrela sa mu do tváre.
"Cameron je nahnevaný tak som radšej vypadol"povedal mi a postavil sa.
Pomohol mi vstať a ja som sa teda vydala za Camom, ktorý bol tak červený, že som si myslela, že viacej to ani nejde. V očiach mu sršala zlosť a ja som sa ho začínala báť.
"Cam?"oslovila som ho a on sa na mňa pozrel. Jeho pohľad zmäkkol a farba v tvári sa už strácala.
"Čo sa stalo?"spýtala som sa.
"Jedno dievča sa stalo. Ťahalo ma za nos. Tak ako tie pred ňou. Nechápem prečo to robia. To im nestačí, že vedia, že ich mám rád. Nie ide im iba o peniaze" vložil si hlavu do dlaní a ja som sa k nemu hneď vrhla.
Silno som ho objala a čakala kým mi to opätuje. Po chvíli som ucítila jeho silné paže ako sa obalujú okolo môjho tela.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life with Magcon boys...
Hayran KurguAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..