Lúčenie bolo ako vždy veľmi nepríjemné. Nechcela som odchádzať. Lenže doma nás už čakal Cameron, Matty, Hayes a Nash. Carter s Taylorom sa rozhodli, že do konca Vianočných prázdnin budú doma. Takže ich dva a pol týždňa neuvidíme.
"Dovidenia, budeme mi chýbať" potlačovala som slzy. Na Karen, Mannyho a Aaliyah som si zvykla takže opúšťať ich nebolo najlahšie.
"Aj ty nám" povedala Karen a ešte raz ma silno objala.
"Ahoj princezná" usmiala som sa na Aaliyah a objala ju.
Shawn sa s nimi lúčil dlhšie ako ja, ale to bolo pochopiteľné. Grayson, Ethan a Aaron sa vrátili až ráno pretože zaspali u Nany na gauči. Rozlúčiť som sa bola aj s ňou. Nastúpili sme do auta, v ktorom nás Manny viezol na letisko a posledný krát zakývali Karen a Aaliyah.
"Budú mi chýbať" smutne som sa usmiala na Shawna a on ma pohladkal po tvári.
"Aj mne" odpovedal mi a ja som sa mu oprela o rameno.
Cesta netrvala dlho. Lietadlo nám malo letieť o hodinu takže sme sa odbavili a počkali na Shawna, ktorý sa ešte rozprával s otcom. Objali sa a ja som Mannymu ešte zakývala. Odkýval mi a potom sa mi stratil z dohľadu. Skočili sme ešte do Starbucksu pretože Grayson nemal rannú kávu a ako som zistila stal sa za ten týždeň závislý na Starbuckse.
Oznámili náš let a tak sme sa pobrali do lietadla. Našťastie sme nemuseli nikde prestupovať a leteli sme rovno do LA. Hneď ako prídeme musím ísť za mamou.
***
Z lietadla sme sa dostali až medzi poslednými. Nikam sme sa neponáhľali. Prešli sme do letiskovej haly, zobrali si kufre a ja som si v tom momente všimla chalanov ako stoja všetci vedľa seba a usmievajú sa. Rozbehla som sa a skočila na Mattyho.
"Ahoj" usmiala som sa a on ma pustil na zem.
Objala som všetkých, ale najviac som zostala v Hayesovom objatí. Chýbal mi a dlho som ho nevidela.
"Ahojte" usmievala som sa od ucha k uchu.
"Ahoojte" zasmiali sa chalani a dali si ten chalanský pozdrav, ktorý ma stále nenaučili.
Nasadli sme do Aaronovho auta, ktorým chalani prišli a odviezli sa najprv ku mne domov.
"Ahoj mami" povedala som hneď ako som otvorila dvere.
"Dobrý deň, pani Hoodová" skríkli chalani.
"America" usmiala sa mama hneď ako ma uvidela a už ma drtila vo svojom objatí.
"Ahoj mami, chýbala si mi" usmiala som sa na ňu hneď ako som sa odtiahla.
"Aj ty mne zlatíčko" usmiala sa mama.
Chalani si posadali do obývačky a pustili si telku a ja som zatiaľ išla vybaliť veci. Všetko špinavé som nahádzala do prádloveho koša a čisté veci si pohádzala naspäť do batohu. Nebrala som toho tak veľa pretože u chalanov už nejaké veci mám. Aj s batohom som zišla dole a sadla si k Hayesovi.
"Poďte sa najesť" zakričala mama a tak sme sa všetci zodvihli a odkráčali si do kuchyne za stôl.
Obed bol vynikajúci a očividne si všetci pochutnali. Pomohli sme mame spratať veci zo stola a umyť riad a potom sme sa odobrali ku chalanom domov.
**
"Poďme si niečo pozrieť" usmiala som sa na chalanov a pozrela sa z okna. Pršalo.
"A čo také?" spýtal sa Aaron keď sa prehraboval všetkými DVD- čkami.
"Príšerky S.R.O" povedala som detským hlasom a posadila sa medzi Shawna a Hayesa.
Aaron pustil rozprávku a ja som sa pomrvila. Vždy ma táto rozprávka bavila. Nevedela som sa od toho nikdy odtrhnúť a tak tomu nebolo ani teraz.
Shawn
America bola do filmu totálne zažraná. Mala mierne pootvorené ústa a očami behala po obrazovke. Bola roztomilá.
"Ideme spať tak tu potom zhasnite" usmial sa Cameron a spoločne s dvojičkami a Nashom odišli spať. Aaron zaspal asi 15 minút dozadu schúlený v kresle.
Hayes si položil hlavu Americe na kolená a ona mu hladkala vlasy. Prepadla ma žiarlivosť, ale nedal som nič najavo. Shawn spamätaj sa však sú len kamaráti! Moje svedomie na mňa kričalo z každej strany. Hayes po chvíli zaspal a hore som bol už len ja, Am a Matty. Matt mal v tvári taký istý výraz ako America. Občas rozmýšľam či niesu rodina.
"Shawn poďme spať" zamraučala Am a pomaly položila Hayesovu hlavu na pohovku.
Hayes sa zobudil a s tichým dobrú noc odišiel hore do izby. Aarona sme zobudiť museli pretože by sa ráno zobudil totálne rozbitý. A Matt išiel spať s nami. Zaliezol do izby a zavrel dvere.
America spadla do postele a zakryla sa s perinou. Okamžite spala, to som poznal podľa pravidelného oddychovania.
"Dobrú noc" pobozkal som ju na líčko a zaspal.
Ráno
Zobudil som sa a vedľa mňa nikto neležal. Vedel som, že je Am dole a určite do seba už niečo tlačí. No čo poznám ju tak ma nesúďte.
"Dobré ráno" povedal som hneď ako som vošiel do kuchyne.
"Dobré ráno" usmial sa Cam.
"Dobué uáno" zamrmlala Am s plnou pusou.
America sedela na barovej stoličke otočená tvárou ku mne a jedla donuty, ktoré jej priniesol asi Cameron pretože bol jediný oblečený. Mala k tomu kakao a keď sa napila zostali jej fúzy z mlieka. Usmial som sa na ňu a prešiel k chladničke, z ktorej som vytiahol šunku a maslo. Natrel som si rožok a do šálky si nalial mlieko. Sadol som si oproti Amerike, ktorá stále jedla svoje donuty, o ktoré sa nehodlala podeliť.
"Dobre si sa vyspala?" spýtal som sa jej a pousmial sa.
"Áno len ma niekto celú noc k sebe tisol ako keby ma tri roky nevidel" usmiala sa na mňa a ja som zčervenal.
"Si roztomilý" zamrmlala a pozrela sa do zeme.
Postavil som sa, prešiel som k nej a zobral jej bradu medzi prsty. Pozrela sa na mňa svojimi očami, v ktorých som sa strácal pokaždé keď na mňa uprela svoj pohľad. Naklonil som sa k nej a tesne pri jej perách sa zastavil. Čakal som či to vydrží pretože ani mne nebolo všetko jedno. Nakoniec naše pery spojila America, ktorá sa vyšvihla zo sedu a obmotala svoje ruky okolo môjho krku. Tie moje skončili na jej bokoch.
"Ľúbim ťa Shawn, veľmi" pošepkala mi do ucha, keď sa odtiahla a objímala ma.
"Aj ja teba Am, aj ja teba" usmieval som sa od ucha k uchu.
Tak veľmi mi chýbala. Samozrejme, že ma chcelo veľa dievčat, ale ja som nemohol prestať myslieť na tú jednu. Na tú, ktorá je teraz znova moja. Na ňu.
______________________________
Nová časť je na svete! Ahojtee! Chcem sa vám poďakovať za prečítania a voty.Nový cover! Chcela by som sa ešte raz poďakovať princessofunicornss za to, že ju spravila. Je úžasná! Neskutočná! Krásna! Pozrite na jej profil. Má úžasný príbeh tak ju podporte. Stojí to za to.
Ďakujem.
Užite si časť a AHOJTE.
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..