Shawn
"Vieš Am... začal som. Zasekol som sa. Nevedel som ako pokračovať.
"No tak Shawn čo sa deje?"spýtala sa a ja som videl ako ju striasa od zimy. Podal som jej mikinu a ona si ju prevliekla cez hlavu.
"Ďakujem"usmiala sa.
"Chcel som ti povedať že.. Páčiš sa mi"vzdýchol som všetok vzduch.
"Nie len že sa mi páčiš ale ja ťa ľúbim. Niekedy mám strašnú chuť pobozkať ťa,objať ťa alebo ťa len tak chytiť za ruku a prechádzať sa. A ja viem že to asi necítiš rovnako ale ja už som ti to musel povedať"dopovedal som a pozrel sa na ňu. Usmievala sa tým jej krásnym úsmevom.
"Shawn aj ja teba"povedala a ja som skoro padol na riť. Chytil som ju do náruče a objal ju,tuho. Odtiahli sme sa a ja som ju pobozkal. Najprv bola zaskočená ale potom začala spolupracovať. Musela sa odtiahnuť a ja tiež pretože som nemal vzduch. Usmiali sme sa na seba a ruka v ruke kráčali na hotel.
America
Ľúbim ho. To čo mi povedal bolo krásne. Objal ma a pobozkal, musela som sa odtiahnuť nemala som vzduch. Chytil ma za ruku a ja som mimovoľne preplietla svoje prsty s tými jeho. Pomaly sme išli na hotel a rozprávali sa. Na hotel sme prišli okolo deviatej večer a tak sme skočili ešte ku chalanom na izbu.
"Á hrdličky už sú tu"zakričal Matty.
"Tak čo ako Shawn?"spýtal sa Cam.
Takže chalani vedeli že mi to ide Shawn povedať. Milé, sú si ako bratia všetko si hovoria. Až teraz som si spomenula že som sa dlho nerozprávala s Mahogany. Pustila som Shawnovu ruku a ten sa na mňa zmätene pozrel. Ukázala som na Mahogany. On sa iba usmial a dal mi pusu na líce. Zčervenala som a chalani začali pískať. Zasmiali sme sa tomu a ja som odišla za Mahon. Chýbala mi. Sadla som si k nej a videla ako drží mobil a s niekým si píše. Nakukla som a videla som že si píše s Lukom. Počkať s Lukom? Môjho brata najlepší kamarát si píše s mojou najlepšou kamarátkou? Toto čo je? Usmiala som sa sama pre seba. Je pravda že už u nás po sebe pokukovali a musím povedať že by boli spolu vážne zlatý.
"Ahoj Mahon"pozdravila som a objala. Objala ma naspäť.
"Ahoj Am, vidím že ty a Shawn ste konečne spolu"povedala so širokým úsmevom.
"Áno"usmiala som sa.
Rozprávali sme sa ešte dobrú hodinu.
"Mahon a čo ty a Luke?"spýtala som sa s plnými ústami. Jedli sme pizzu.
"Čo ja a on?"odpovedala
"Myslíš že som slepá a nevidela som ako ste po sebe pokukovali?"povedala som so smiechom v hlase. Mahogany okamžite zčervenala a začala pozerať do zeme.
"Neboj sa ja vám to prajem. Tak chodíte spolu alebo?"spýtala som sa.
"Nie ešte sa na to nespýtal ale chalani budú mať koncert v San Franciscu, Los Anegeles a v Chicagu takže sa uvidíme."usmiala sa.
"To vážne? To čo mám za brata? Však mi nič nepovedal"zasmiala som sa.
"Možno ti písal. Mne to Luke povedal asi pred 10 minútami"zasmiala sa a kusla si do pizzy. Vytiahla som z vačku mobil a uvidela správu od Caluma. Usmiala som sa. Prišiel ku mne Shawn pozrel na mňa.
"Mám žiarliť?"spýtal sa.
"Nie to je od brata a vlastne nemáš na koho"usmiala som sa na neho a dala mu pusu na líčko. Odiešiel naspäť za chalanmi ktorý začali hrať Fifu asi. Správu od Caluma som si rečítala ale povedal mi presne to čo Mahogany pred chvíľou. Zívla som a oči sa mi zatvárali. Mahogany si písala na mobile najskorej s Lukom. Som za nich rada aj keď ešte nie sú spolu, verím že budú. Prešla som ku Gilinskemu a sadla si k nemu pretože som sa chcela spýtať či vážne chodí s Madison.
"Jack?"spýtala som sa potichu.
"Áno?"odpovedal otázkou.
"Je pravda že chodíš s Madison?"spýtala som sa s úsmevom.
"Áno. Už sú to dva týždne 4 hodiny a minúty sa mi počítať nechce"zasmial sa. Wau, tak to je už dosť. Usmiala som sa odišla od neho. Pozdravila som chalanov a zatvorila dvere. Po chvíli som za sebou niekoho počula a hádajte kto to bol. Ten najlepší,najkrajší a najúžasnejší chalan na svete. Shawn. Otvorila som dvere od izby do ruky zobrala pyžamo a odišla sa do kúpeľne prezliecť. Po chvíli som vyšla ale to už Shawn ležal na posteli. Zase bez trička, ten chalan ma chce dostať do hrobu. Usmial sa a ja som si s mobilom v rukách ľahla k nemu. Pridala som na Instagram fotku mňa a Shawna kde sa objímame ktorú mi poslala Mahogany. Usmieval sa. Nahla som sa k nemu a on mi dal sladký bozk. Objal ma a ja som si hlavu položila na jeho hruď. Po chvíli som cítila ešte ako mi dal bozk do vlasov a potom som zaspala s úsmevom a tvári.
Rozhodla som sa pridávať časti ktoré budú obsahovať aj pohľady ostatných chalanov a to budú aj chalani s Magconu alebo Mahogany a chalani s 5sos. Hope you like it! Btw.... ďakujem :)
ESTÁS LEYENDO
Life with Magcon boys...
FanficAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..