25. decembra

488 35 2
                                    

Zobudila som sa a vedľa mňa neležal Shawn, ale medveď, ktorého mi kúpil. Vedela som, že tu je a do rúk mi ho dal on a tak som sa k nemu ešte nachvíľu pritúlila. Posadila som sa a prešla do kúpeľne, vyzliekla sa a osprchovala sa. Len v uteráku som vyšla z kúpeľne a vtedy som si všimla, že na posteli sedí Shawn, ktorý ma pozoroval s otvorenou pusou.

"Čo je?" zasmiala som sa. Preglgol.

"Nič" povedal mi a rýchlo odišiel z izby.

Obliekla som sa a potom už v tričku a teplákoch zišla schody dolu. Všetci sedeli v obývačke a pili kakao. Vedľa Shawna bolo položené to moje, ktoré som si hneď zobrala do rúk.

"Dobré ráno" usmiala som sa.

"Dobré aj tebe, môžme už rozbaľovať?" spýtala sa Aaliyah. Usmiala som sa.

Mama bola teraz tá, ktorá rozdávala darčeky.

"Ďakujem" poďakovala som jej, keď mi podala posledný darček, ktorý bol pod stromčekom. Usmiala sa na mňa a ja som jej úsmev opätovala.

Prvý rozbaľoval Shawn pretože toho mal asi najviac. Usmievala som sa po celý čas, čo trhal papier. Odhrnul papier z darčeka, ktorý mu dali jeho rodičia ja som videla ako sa mu rozžiarili oči. Dostal basovú gitaru. Vedela som,  že po nej dlho túžil a rozprával mi o nej a aj som vedela, že mu ju Manny s Karen kúpia.
Usmieval sa ako mesiačik na hnoji a išiel ich objať. Rozbalil daľšie darčeky, ktoré sa skladali z oblečenia, cédečiek a mikiny, ktorú mu poslalo iHeartRadio.

"Tak Aaliyah teraz ty" usmiala sa na ňu Karen.

Aaliyah dostala nový mobil, oblečenie, plyšákov a niečo čo som nedokázala identifikovať, ale ona očividne vedela čo to je.

Spolu sme si zaspievali Santa Claus is Coming to town. Pri tej pesničke sme sa dosť nasmiali.

You better watch out
You better not cry
You better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town

He's making a list,
Checking it twice;
Gonna find out who's naughty or nice.
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town

He sees you when you're sleeping
He knows when you're awake
He knows if you've been bad or good
So be good for goodness sake

With little tin horns and little toy drums
Rooty toot toots and rummy tum tums
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town

Dospelí si rozbalil darčeky a popriali si navzájom Šťastné a Veselé Vianoce. Mama sa z môjho darčeku tešila, čo potešilo mňa.

Posledný bol Calum, ktorému mama dala opraviť starú gitaru, ktorú mal keď bol malý. Videla som radosť v jeho očiach a aj lásku. A ja som mala pre Caluma jedno veľké prekvapenie.

Zobrala som ho za ruku do kuchyne, kde stál veľký darček. Pozeral na mňa s očami veľkými ako loptičky a ja som prešla ku krabici. On pristúpil ku mne, ale bolo vidieť, že sa bojí otvoriť ju. Zaklopala som na ňu a krabica sa pohla. Calum odskočil. Krabica sa otvorila a z nej vykukla Ninina hlava. Calum stál s otvorenou pusou a nemal slov.

Life with Magcon boys...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang