Stál tam Calum aj s chalanmi. Rozbehla som sa a skočila naňho. Objala som ho. Držal ma veľmi pevne. Chalani sa len usmievali.
"Ahoj"zašepkal. Usmiala som sa.
"Ahoj"odšepkala som.
"Chýbala si mi"povedal keď ma pustil na zem.
"Aj ty mne"zasmiala som sa.
"A my sme vzduch?"spýtal sa Ashton.
"Jasné že nie"odpovedala som. Prišla som ku chalanom a tiež ich objala.
"Chýbali ste mi"povedala som.
Mahogany len stála vzadu a usmievala sa.
"Takže chalani chcem vám predstaviť moju kamarátku Mahogany"povedala som s úsmevom a podišla som k LOX.
Chalani ju postupne objali.
"Ahoj som Luke"
"Ja som Ash"
"A ja som Mikey" predstavili sa chalani.
Prešli sme do kuchyne kde bola mama aj s Liz(Mahoganina mama). Mama nám naložila obed tak sme ho všetci poslušne zjedli. Po obede sme išli pozerať film a chalani nám rozprávali o Tour. Zapípal mi mobil tak som sa pozrela a zistila som že som v skupinovom chate kde je celý Magcon. Mahogany mi poukladala čísla na chalanov.
•topsinger: Pôjdete dnes von?
•Nashty: Ja idem :)
•Ja:Dobre stretneme sa asi za 15 minút v parku. Ok?
•topsingerJop :)
•mommydallas: Yaas :D
•Nashty: Budem tam.Tak som chalanom a Mahogany povedala aký je plán a išla sa prezliecť. Obliekla som si riflové kraťasy, tričko s krátkym rukávom a okolo pása si obviazala modro bielu košelu. Zbehla som po schodoch a to už chalani aj s LOX stáli na chodbe. Obula som si čierne vansy a čakala kým ostatný prídu. Pomaly sme sa pobrali do parku ktorý máme od domu asi 5 minút. Keď sme prišli videla som Camerona s Nashom ako sa naháňajú a Shawna ktorý sa stále obzeral. Ostatný chalani sedeli na lavičkách a rozprávali sa. Nebol tam iba Aaron a Carter. Shawn sa stále obzeral až zastavil pohľadom na mne a usmial sa. Úsmev som mu opätovala. Prišli sme ku chalanom a tí hneď zpozorneli keď uvideli že s nami ide aj niekto iný tak sa postavili. Nash pribehol a kričal : "To sú 5 seconds of summer" smiala som sa a to dosť nahlas. Chalani sa zoznámili a potom Cam navrhol aby sme išli do Starbucks. Ja som išla z vedľa Shawna a Caluma. Calum ma v polke cesty chytil a prehodil si ma cez rameno. Utekal so mnou až ku Starbucks a tam ma položil. Chalani prišli ale nikde som nevidela Shawna.
"Cam kde je Shawn?"spýtala som sa.
"Neviem. Odišiel hneď potom ako si ťa Calum prehodil cez rameno"odpovedal.
Zobrala som Perníkové latté pre mňa a Shawna a odišla k domu chalanov. Otvorila som si dvere s klúčom ktorý mi Cameron dal a vošla dnu. Zo Shawnovej izby bolo počuť spev a gitaru. Prišla som ku dverám jeho izby a počula ako spieva pesničku Sad Song. Jeho hlas bol taký upokojujúci. Otvorila som dvere a videla že má sluchátka v ušoch a je otočený chrbtom ku dverám. Pomaly som prešla k nemu a vlepila mu pusu na líce. Podskočil čo znamenalo že sa zľakol. Zasmiala som sa a videla ako si dáva sluchátka dole a pozerá na mňa.
"Kde si sa vytratil?"spýtala som sa a podala mu latté.
"Ja no myslel som že..?"odpovedal nervóznym hlasom.
"Že?"
"Myslel som že Calum je tvoj priateľ"povedal a
zrak uprel na podlahu."Ále Shawn, Calum je môj brat. Preboha ty si si myslel že ja a Calum sme spolu?"pozrela som naňho a začala sa smiať.
"No myslel som si to"povedal a červenal sa.
Takže on vlastne odišiel kvôli tomu že ma videl s iným. Zlaté.
"Shawn je to môj brat nič iné. Aj Luke,Ash a Mikey sú mi ako bratia, nič viac" usmiala som sa.
Úsmev mi opätoval. Zobrala som si zo stolíka svoje latté a lahla som si na posteľ. Shawn si lahol vedľa mňa tiež so svojím latté. Tak sme ležali a pili. Keď som sa pozrela na hodinky zistila som že je 22:15. Čo? To už toľko?
"Shawn mala by som ísť"povedala som smerom k Shawnovi.
"Nie nikam nejdeš. Už je neskoro, prespíš tu" povedal.
"Nemám pyžamo"smiala som sa.
Postavil sa a hodil po mne jedno jeho tričko a boxerky. Odišla som do kúpelne aby som sa prezliekla a popri tom som napísala mame že neprídem. Vyšla som z kúpelne a skočila do postele kde už ležal Shawn s mobilom v ruke. Ukazoval mi nejaké fotky z Tour. Bože tak strašne sa na ňu teším. Musím to zajtra povedať mame a Calovi. Zhasla som lampičku a pritúlila sa k Shawnovi. Hlavu som mu položila na hruď a za počúvania jeho srdca som zaspala.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Life with Magcon boys...
FanficAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..