„Milujem jeho pesničky"

620 55 1
                                    

Ráno som sa zobudila na nejakú správu, ktorá mi prišla. Otvorila som oči a zbadala izbu v ktorej sa udialo veľmi veľa vecí. Shawnova izba. Spal vedľa mňa, ale ruky alebo niečo iné okolo môjho pásu nemal. Len vedľa mňa spal. Z jednej stranysom bola rada, že sa o nič nepokúsil, ale z druhej strany som bola sklamaná. Natiahla som sa pre mobil, odomkla ho a zistila, že správa neprišla mne. Otočila som sa na Shawna a sledovala ho. Pomaly sa preberal a ja som sa rýchlo otočila.

"Dobré ránko" povedal a načiahol sa po mobil.

"Aj tebe" usmiala som sa a čakala, čo sa bude diať.

Shawn sa zamyslene pozeral do mobilu a potom sa usmial. Určite mu píše jeho dievča.. America aj tak na to nemáš, čo myslieť nieste spolu! Hádalo sa moje podvedomie. Shawn odložil mobil a s úsmevom padol naspäť do perín.

"Čo sa stalo?" spýtala som sa.

"Budem mať koncert v LA. Dnes" usmial sa a ja som ho nadšene objala.

"Uhm.. prepáč" pozrela som naňho a on sa len usmial.

Obliekla som sa a potom zišla dole. Chalani raňajkovali wafle. Uchmatla som si dve a sadla si na stoličku vedľa Matta, ktorý jedol svoje wafle.

"Dobré ránko" usmiala som sa na všetkých.

"Dobré ráno" odzdravili naraz a ja som sa zasmiala.

Shawn prišiel dole a samozrejme bez trička. Páni. On posiloval. A to vážne dosť. Snažila som sa nečervenať, ale ono to ani nešlo. To telo.

"Mám dnes koncert takže pekne všetci so mnou" usmial sa na nás a chalani prikývli.

***

Na obed som sa dostala domov a konečne sa mohla umyť. Osprchovala som sa, umyla si vlasy. Shawn má koncert okolo 5. Takže mám ešte čas. Zbehla som dole a zistila, že mama pred chvíľou odišla na nejakú stretávku s kamoškami zo strednej a ja mám dva dni voľný dom. Spravila som si obed a to len šalát a kuracie mäso. Schmatla som mobil a rozhodla sa zavolať Mahogany.

"Ahoj Mahon" povedala som jej a usmiala sa aj keď to vidieť nemohla.

"Ahoj Am" povedala mi udýchaná Mahogany. Hups. V niečom som ich vyrušila.

"Ako je v Austrálii?" spýtala som sa a potichučku sa smiala.

"Úžasne" povedala mi a ja som počula nejaké tlmené hlasy alebo skôr jeden hlas. Luke.

"Prepáč Am, ale Mahogany teraz nemá čas" zasmial sa Luke a hovor zrušil.

Začala som sa strašne smiať a skoro som zletela zo stoličky. Boli dve hodiny keď som dojedla a potom sa pobrala do izby. Nevedela som, čo si obliecť tak som stavila na klasiku. Čierne skinny s dierami na kolenách, tielko a k tomu košeľu.

Išla som do kúpeľne a trošku sa namaľovala. Dala som si len korektor a lesk na pery.

Chalani prišli okolo 4 pretože sme tam museli byť skôr. Nastúpila som do auta a zistila, že Shawn už je dávno v aréne a skúša. Pozdravila som chalanov a my sme vyrazili.

"Dnes spíte u nás. Som tam sama a viete ako to je" zasmiala som sa a chalani so mnou.

Prišli sme pred arénu a rýchlo vystúpili. Čo najrýchlejšie sme sa dostali k zadnému vchodu a vošli dovnútra. Žiadne fanúšičky nás chvalabohu nezaregistrovali. Jeden chlap nás priviedol k Shawnovej šatne a potom aj k samotnému Shawnovi.

"Ahoj" usmiala som sa naňho.

"Ahoj" usmial sa a odložil gitaru.

"Čaute" pozdravil aj chalanov a oni mu odzdravili.

"Máš trému?" spýtala som sa ho keď si chalani odišli sadnúť do šatne s cieľom natočiť nejaký Vine.

"Hej. Aj keď už by som nemal mať pretože mám za sebou už dosť koncertov, ale proste vždy to príde. Lenže akonáhle prídem na pódium všetko zo mňa opadne a ja som neskutočne rád, že je tu toľko ľudí" usmial sa na mňa a ja som videla tie iskričky v jeho očiach.

"Shawn som na teba strašne pyšná" povedala som mu a objala ho.

Objatie mi opätoval. Zase som cítila to bezpečie. Vždy keď ma objímal cítila som sa v bezpečí. Odtiahli sme sa od seba a ja som si ho celého prezrela. Samozrejme, Shawnov outfit sa skladal z riflových nohavíc, čierneho trička a jeho flanelovej košele. Všetky košeľe mu svedčali a táto tiež.

Hala sa začala zaplňovať ľudmi a manažér na Shawna skríkol, že má posledných 10 minút. Ja som si odišla sadnúť za chalanmi a čakala.

**

Shawn spieval posledné dve pesničky a to Imagination a Crazy. Skoro som sa pri tých pesničkách rozplakala. Poznám ich a mám ich napočúvané.

"Takže posledná pieseň a potom sa s vami budem musieť rozlúčiť" povedal do mikrofónu.

"Chcel by som vám veľmi poďakovať, ale chcel by som aj aby na poslednú pesničku prišla moja kamarátka America" usmial sa na mňa a ja som teda pomaly kráčala k nemu.

Vyšla som na pódium a z každej strany začal ohromný rev. Jeden z organizátorov mi podal mikrofón.

"Ahojte" usmiala som sa a pozdravila.

"Takže posledná pieseň bude Crazy" usmial sa Shawn a začal hrať.

Think I don't need a watch to tell the time
Think I don't need the sun to help me shine
Think I don't need a girl to be alright
Guess I didn't know
Thought I didn't need shoes on my feet
Thought I didn't need a bed to fall asleep
Thought I didn't need love to be complete
Guess I didn't know
That I just got this crazy feeling
I've been making someone wait for me
For me
You're all I think about when I'm awake
Part of every night and every day
And everything's a mess when you're away
Now I ain't know
All of this is getting really old
I'm having trouble sleeping on my own
Feeling like a house but not a home
I want you to know
That I just got this crazy feeling
I've been making someone wait for me, for me Guess I need a watch to tell the time
Guess I need the sun to help me shine
And I really need you in my life
Now I know
That you give me this crazy feeling
And you won't have to wait no more for me
For me
And I just got this crazy feeling
I've been making someone wait for me

Dospievali sme a ja som sa len usmievala.

"Milujem tvoje pesničky" povedala som Shawnovi do ucha a usmiala sa.

"Som poctený" povedal a zasmial sa.

Rozlúčili sme sa a potom odišli z pódia. Usmievala som sa ako zdrogovaná. Bola som neskutočne šťastná.

"America tak nakoniec sa spí u nás" zasmial sa Cameron a ja som prikývla.

Nastúpili sme do auta a Shawn si ešte do kufru dával gitaru. Zavrel dvere a my sme sa pohli. Stáli sme ešte u nás a ja som si aspoň zobrala veci na prezlečenie.

Vystúpili sme pred domom a Aaron išiel zaparkovať auto do garáže. Objednali sme nejaké jedlo a potom pozerali film. Najedli sme sa a ja som sa vybrala na pláž. Zapadalo slnko. Sadla som si do teplého piesku a pozorovala tú nádheru. Prišiel Shawn aj s gitarou. Niečo si brnkal a potom ju odložil. Usmiala som sa naňho a položila si hlavu na jeho rameno. Objal ma okolo ramien a usmial sa.

Takto sme tam sedeli dlho. Dosť dlho na to aby som si uvedomila, že ho stále ľúbim.

Life with Magcon boys...Onde histórias criam vida. Descubra agora