Obchod

742 58 2
                                    

Californiu sme spievali ešte asi dva krát a konečne prišli k Targetu. Otvorili sme dvere a doslova povypadávali z auta. Vošli sme dovnútra a chalani sa hneď rozutekali. Ja som zostala so Shawnom a pomaly sme sa prechádzali. Niektorí z chalanov mal košík tak všetko čo sme so Shawnom chceli kúpiť sme nosili v rukách. Keď sme mali obidvaja plné ruky a Shawn sa mi smial, že mi cez tú kopu nieje už ani hlava vidieť, našli sme Cartera, ktorý mal košík. Naskladali sme všetky veci, ktoré sme mali v rukách do košíku. Prechádzali sme okolo toaletných papierov a našli tam ležať Camerona, ktorý mal v ruke varechu a usmieval sa. Aaron ho fotil a smial sa. Ja som vybuchla do neskutočného smiechu. Shawn sa začal smiať na mne a ja som to neustála a spadla na zem. Stále som sa smiala a na mne sa začal smiať Cam. Smiali sme sa medzi regálmi ako totálny idioti.

"Ja-ja už nemôžem" povedala som a snažila sa postaviť.

Shawn mi radšej pomohol a medzi tým sa snažil prestať sa smiať. Postavila som sa a usmila sa naňho. Otočil sa na Cama a niečo mu povedal. Cameron a Aaron odišli za Johnsonom a niečo vyberali. Shawn sa prudko otočil a ja som si vtedy uvedomila jeho pery na mojich. Bozkával tak nežne. Skoro som sa roztopila. Odlepili sme sa od seba a ja som sa mu hodila okolo krku. Chytil ma za ruku a spolu sme odišli ku chalanom. Carter mal skoro plný košík. Naraz odniekiaľ pribehol Matt s plným košíkom a zastavil sa pri nás.

"Nakúpil som tak na týždeň" povedal a my sme sa začali usmievať.

"Dobre Matty aspoň nebudeme ohlade" povedal mu Johnson a zaškeril sa.

Zaplatili sme a naukladali tašky do auta. Rozhodlo sa, že dnes doma jesť nebudeme a pôjdeme do nejakej reštaurácie. Skončili sme v pizzerii. Za päť dní mám narodeniny. Nehcem oslauvu ani nič podobné. Aj keby tak len takú aby tam boli chalani, mama, 5sos a Mahogany s Madison. Objednali sme si jedlo a čakali kým nám ho prinesú. Najedli sme sa a potom sme sa išli ešte prejsť do neďalekého parku. Auto sme nechali pred reštauráciou. Prechádzali sme sa asi hodinu keď sme natrafili na jezierko asi niekde v strede parku. Cameron ma samozrejme hneď zobral a prehodil si ma cez rameno. Oblečený so mnou skočil do jazierka a ja som myslela, že ho zabijem. Nepršalo no nebolo najteplejšie. Celé tričko som mala mokré. Mikinu som si radšej nechala v aute.

"Camerom Alexander Dallas! Ja ťa asi zabijem. Keď budem chorá tak vážne skončíš na nemocničnej posteli" povedala som mu keď som vyliezala z jazierka.

Celá mokrá som sa dostala k Shawnovi a sadla si vedľa neho. Začali mi drkotať zuby a ja som myslela, že zmrznem.

"Tu máš. Ešte mi tu umrzneš a to by som neprežil" povedal mi Shawn stiahol zo seba mikinu, podal mi ju a usmial sa.

"Ďakujem" pobozkala som ho.

Vyzliekla som si svoje mokré tričko a obliekla si len Shawnovu mikinu. Okamžite ma začala hriať a ja som bola rada, že mi ju dal.

Oprela som si hlavu o jeho rameno a nasala jeho vôňu. Vždy voňal tak isto. Zmes parfému a sprchového gélu. Milovala som tú vôňu. Dal mi bozk do vlasov a pritiahol si ma na kolená. Obmotala som ruky okolo Shawnovho krku a prehrabla mu vlasy. Zamraučal a spokojne sa usmial. Zasmiala som sa a oprela sa oňho. Obmotal okolo mňa ruky a ja som sa schovala v jeho teplom náručí. Chalani nás odfotili ale medzitým sa fotili kúsok od nás s nejakými fanúšikmi.

"Ľúbim ťa" zašepkal mi Shawn a ja som sa usmiala.

"Aj ja teba. Ani si nevieš predstaviť ako veľmi" povedala som mu ja.

"Ale viem" povedal a vlepil mi bozk na líce.

Zasmiala som sa a odtiahla sa. Pobozkala som ho a samozrejme nás nejaké fanúšičky odfotili. Usmiala som sa na nich a zakývala im. Prišli k nám a my sme sa postavili.

"Môžeme sa s vami odfotiť?" spýtalo sa nás asi 11 ročné dievča.

"Samozrejme" povedala som.

Postavila som sa k nej a usmiala sa. Jej kamarátka nás odfotila a potom sme sa pofotili aj s ostatními.

"Ďakujeme za fotky. Veľmi vám to spolu svedčí. " povedala nám teraz už Molly.

Dievčatá nám povedali mená. Molly,Ashley a Vanessa. Boli zlaté a my sme im hneď poďakovali. Dali sme im follow na Twitteri a oni s úsmevmi odišli.

"Boli zlaté" povedal Shawn.

"Hej boli" usmiala som sa naňho a chytila ho za ruku.

Odišli sme ku chalanom, ktorý točili nejaké Vine. Vrátili sme sa ku autu a odišli ku chalanom. Mama mi dovolila ostať u chalanov ešte pár dní a až potom k nám pôjdu chalani. 5sos odchádzajú nahrať ďalší album do Londýna a majú tam pár koncertov. Mahogany bude určite smutno ale myslím, že ju ešte tieto prázdniny Luke zoberie do Austrálie. Mahoganina mama Luka pozná ale Lukova mamina Liz Mahogany nie.

Vybrali sme nákup z kufra a odniesli ho do kuchyne. Boli tam aj nejaké hračky pre psa. Nechápala som to, ale nechala som to radšej tak. Vybalili sme potraviny do chladničky a presunuli sa k telke. Spravili sme popcorn, nasypali chipsy do misiek, doniesli Colu a pustili film. Film skončil okolo desiatej večer a Aaron pustil ďalší. Ten už som absolútne nevnímala. Zaspala som opretá o Shawna.

Shawn

America zaspala opretá o moje rameno. S chalanmi sme dopozerali film a ja som ju potom odniesol do izby. Položil som ju na postel a zakryl ju. Odišiel som sa osprchovať a v sprche som strávil skoro pol hodinu. Mám rád vodu. Za tri dni sa koná MTV Video Music Awards. Pozvali mňa a aj ostatních chalanov. Samozrejme sme súhlasili, ale Am som ešte nič nepovedal. Poviem jej to až zajtra. Malo by to byť prekvapenie. Vošiel som do izby a Am vôbec nezmenila polohu. V kraťasoch na spanie som si ľahol k nej a pritiahol si ju k sebe. Zaboril som jej hlavu do vlasov a zaspal.

Nová časť!🙆🏽dúfam, že sa vám bude páčiť.. neskutočne ma teší, že sa vám ten príbeh páči a ďakujem vám za toľk reads❤️

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now