Toronto☺️

1.3K 71 2
                                    

Večer sme leteli. Zaspala som počas letu. Z lietadla som ja osobne vystúpila rozospatá zato chalani boli rozbláznení. Zobrala som si kufre a pomaly sa vydala k Starbucks. Musela som sa niečím prebudiť. Kúpila som si karamelové latté a pomaly ho pila. Po chvíli prišli autá a odviezli nás pred hotel. Chcela som vystúpiť ale Shawn ma potiahol za ruku. Nechápavo som sa na neho pozrela.

"Ideme k nám"usmial sa.

Takže vlastne my budeme spať u neho doma. To mi nedošlo. Usmiala som sa a sadla si naspäť na svoje miesto. Auto nás odviezlo pred Shawnov dom, kde sme vystúpili. Vytiahla som si kufor a postavila sa pred bránku. Shawn ma chytil za ruku a spolu sme prešli cez bránku až ku dverám, ktoré odomkol. Otvoril dvere a zobral aj môj kufor. Položil ich do chodby a spolu sme prešli do obývačky kde sedeli Shawnovi rodičia a jeho sestra. Musela som sa usmiať nad tým ako sa na nás otočili s otvorenými ústami a potom sa usmiali. Aaliyah sa rozbehla k nám a objala Shawna. Potom prišla ku mne a tiež ma objala. Nečakala som to.

"Mami, oci toto je America ale hovorte jej Am"povedal Shawn a usmial sa mňa. Shawnova mamina a ocino prišli k nám. Shawnova mamina mi podala ruku a objala ma.

"Som Karen"povedala a usmiala sa.

"Ja som Manuel ale pokojne mi hovor Manny" povedal Shawnov ocino a tiež ma objal. Sadli sme si na gauč a celý večer vlastne noc sme sa rozprávali. Zívla som naraz zo Shawnom.

"Ideme spať?"spýtal sa a ja som prikývla. Pomaly sme vyšli schody a zamierili k Shawnovej izbe. Otvoril dvere a prvé čo som si všimla bola gitara. Lahli sme si do postele a mne až vtedy došlo, že som si pyžamo nechala dole v kufri.

"Shawn ja som to pyžamo nechala dole"povedala som so zatvorenými očami.

"Nevadí ja ti niečo požičiam"povedal teda skôr zamrmlal. Postavil sa a zo skrine vytiahol tričko s nejakým popiskom. Obliekla som si ho a bolo mi jedno že ma Shawn videl bez trička. Lahla som si naspäť do postele a zakryla sa paplónom. Po chvíli si ku mne lahol a obmotal mi ruky okolo pásu. Chvílu mi spieval nejakú pesničku a ja som pri nej okamžite zaspala.

RÁNO

Zobudil ma vietor, ktorý prúdil cez otvorené okno. Shawn už vedľa mňa nebol. Len v Shawnovom tričku, ktoré mi bolo po kolená som zišla po schodoch do kuchyne. Uvidela som Shawna, ktorý tancoval na nejakú pesničku, ktorú hrali na MTV. Hľadal v skrinkách panvicu na lievance alebo palacinky. Neviem, ktoré išiel robiť pretože som videla iba cesto. Našiel panvicu na palacinky a pomaly ich začal robiť. Zasmiala som sa pretože aj pri pečení palaciniek tancoval. Otočil sa a pozrel na mňa pohľadom "Koľko tu už stojíš?"

"Chvíľku neboj"zasmiala som sa ešte raz. Podišla som k nemu a dala mu pusu na líce.

"Len na líce?"spýtal sa. Uchechtla som sa a pritiahla si ho bližšie. Postavila som sa na špičky a pobozkala ho. Shawn dorobil palacinky a ja som zatiaľ dala na stôl taniere a džem,nutellu,šľahačku a ešte granko. Do misky som dala jahody,banány,maliny,jablká a čučoriedky a misku som tiež položila na stôl. Do kuchyne prišli Shawnovi rodičia a Aaliyah. Odišla som od stolu a prišla za Shawnom do kuchyne.

"Kávu,čaj alebo kakao?"spýtala som sa.

"Ďakujem dám si kávu"odpovedal Manny.

"Ja si dám čaj,ďakujem"povedala Karen.

"Ja kakao"povedali naraz Aaliyah so Shawnom. Dala som variť vodu na kávu a čaj a z chladničky vytiahla mlieko. Granko bolo na vrchnej poličke na ktorú som nedočiahla. Snažila som sa potiahnuť to granko nejako prstami aby sa posunulo blizšie ale akonáhle som sa načiahla posunulo sa ďalej. Potom som pocítila niekoho telo nalepené tesne na mojom a niekoho ruka mi podala granko. Otočila som sa narazila som do Shawnovej hrude.

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now