Predčasné Vianoce

556 34 2
                                    

Už zajtra máme s chalanmi spoločné predčasné Vianoce. S chalanmi z 5sos ich budem mať pozajtra. Dohodli sme sa tak. Všetko mám kúpené takže si nerobím veľkú hlavu. Nebudeme večerať ako na Vianoce, ale pôjdeme na pláž, budeme sa kúpať, skočíme do reštaurácie a potom ku chalanom, kde budú pod stromčekom darčeky.

Rozmyšľala som nad zajtrajškom tak veľmi až mi začali oči padať únavou. Nevedela som ako a spala som.

Ráno

"America si pripravená? Chalani prídu za pár minút!" kričala som na mňa mama spod schodov. Usmiala som sa.

"Áno mamii! Už si len oblečiem tielko" skríkla som ja.

Obliekla som si voľné tielko. Kraťasy som oblečené už mala a pod nimi a tielkom som mala oblečené biele plavky. Počula som ako sa mama s niekým rozpráva a tak som si zobrala do rúk tašku a zbehla rýchlo schody. Chalani stáli vedľa seba a usmievali sa.

"Ahojte" usmiala som sa na nich a prešla ku Shawnovi, ktorého som objala.

Pozdravili sme mamu a spolu nastúpili do auta. Presunuli sme sa na pláž, ktorá bola za Magcon housom a veci nechali hore na terase. Shawn ma potiahol k nemu a ostatní chalani odišli do vody.

"Nedostal som ani pusu" nahodil psie oči a nastavil pery.

Postavila som sa na špičky a hneď ho pobozkala. Zamotala som mu ruky do vlasov a on tie jeho presunul na moje boky.

"Huhú, kľudnite sa ľudia" skríkol na nás Cameron a vybehol z vody.

Vyzliekla som si kraťasy aj tielko a chcela ísť do vody lenže ma Shawn chytil za ruku a prehodil si ma cez rameno. Zasmiala som sa a čakala kým prejdeme do vody. Neprešlo ani 10 sekúnd a ja už som letela priamo do vody. S chalanmi sme skákali z móla, ktoré bolo nedaľeko a užívali si chvíle strávené spolu. Na obed sme si objednali pizzu a čínu.

Surfovali sme, bláznili sa a všetko robili spoločne. Grayson s Ethanom točili minimálne každých 10 minút videá na snapchat. Cameron robil to isté aj s Aaronom.

"Chalani už je dosť neskoro. Nejdeme dovnútra?" spýtala som sa ich a poriadne sa zabalila do osušky.

"Poďme" usmial sa Shawn a obalil okolo mňa svoje ruky. Pomaly sme sa dostali dovnútra a ja som si požičala Shawnove tričko. Kraťasy som si ani neobliekala pretože mi jeho tričko bolo po kolená.

"Americaaa, poď doluu. Chceme si odbaliť darčekyyy" kričal Ethan ako malé dieťa.

Zasmiala som sa a zbehla schody dolu. Darčeky som sem priniesla už včera. Bol stromčekom boli krabice rôznych veľkostí a nebudem klamať bolo toho hrozne veľa.

"Pekné tričko"usmial sa Shawn. Zasmiala som sa nad jeho roztomilosťou a pobozkala ho na líce.

Chalani si posadali na zem okolo darčekov a vyzvali ma aby som ja porozdávala darčeky. Mala som to rada a nevadilo mi to takže som poukladala každému darčeky na kôpku. Keď boli všetky porozkladané, vrhli sme sa na ne. Každý z nás napísal na darček pre koho a od koho je.

Najprv som rozbalila darček od dvojičiek. Dostala som od každého jeden snapback a dve mikiny, ktoré som im ukazovala. Od Aarona nový penny a sluchadlá. Od chalanov som dostala oblečenie, kryty na mobil a všetky ostatné veci. Mattyho darček tvorili ponožky s tučniakmi a pandami. Obrovského plyšáka a beanie s jeho logom. Hayes mi dal dvoje tenisky. Milovala som tie darčeky od nich. Nash, Cameron a Jacks mi kúpili kameru na natáčanie videíí. Bola som unesená a nevedela som čo povedať. Všetkých som ich vyobjímala ako sa len dalo a potom som si sadla naspäť.

Shawnov darček som pod stromček nedala. A ako som si všimla ani on nie. Chalani ma prišli objať a potom si každý začal odnášať svoje darčeky do izieb. Zostala som tam len ja so Shawnom.

"America" usmial sa.

"Shawn" pozrela som naňho.

Rozutekala som sa a objala ho. Obmotala som mu ruky okolo a nohy okolo pásu.

"Šťastné a Veselé predčasné Vianoce" zašepkal mi do ucha a ja som sa odtiahla. Pobozkala som ho a usmievala sa do bozku.

"Aj tebe" usmiala som, zoskočila z neho a zobrala ho za ruku.

Ťahala som ho po schodoch do jeho izby, v ktorej som mala schovaný darček pre neho. Podišla som ku skrini a spoza nej vytiahla darček zabalený v krabici. On spravil to isté len darček vytiahol zpod postele.

Podala som mu krabicu a počkala na jeho reakciu. Keď uvidel nový obal rozžiarili sa mu oči a ja som videla jeho krásny úsmev.

Shawn

Hneď ako som uvidel ten obal usmial som sa. Cédečká tiež nemali chybu. Uvidel som ju ako sa šťastne usmieva a ako ma pozoruje. Podišiel som k nej a pevne si ju k sebe privinul.

"Milujem ťa" povedal som jej do vlasov.

"Aj ja teba" odpovedala mi.

Zobral som jej darček, ktorý sa skladal z obrovského plyšáka, podušky s našou fotkou, krytu na mobil, náramku, ktorý mám aj ja s našimi menami a v neposlednom rade som jej tam dal moje tričko, ktoré si obľúbila. Mikinu a sukňu, ktorú vyberala Mahogany.

Otvorila krabicu a zakryla si pusu rukou. Videl som slzy v jej očiach. Vytiahla obrovskú pandu, ktorá mala minimálne meter a musím povedať, zháňal som ju asi mesiac. Všetko to, čo som jej kúpil bolo z lásky a nevedel som či sa jej to bude páčiť.

Náramok si hneď navliekla na ruku a pozrela na moju. Mal som ho tam. Tričko si privinula k tvári a potom sa usmiala. Podušku položila na našu posteľ a kryt si dala na mobil. Mikinu si obliekla a sukňu odložila.

Pozerala na mňa jej veľkými očami a sledovala každý môj pohyb. Videl som, že nemá ďaleko k plaču. Mal som pre ňu ešte jedno prekvapenie, ale to sa neuskutoční dnes.

"Shawn ja-ja neviem čo povedať, milujem ťa najviac na svete a tiež milujem tvoje darčeky. Mne, ale stačí to, že si pri mne, že si tu so mnou a to, že ma ľúbiš" usmiala sa na mňa a objala ma.

Dneska je celý deň plný objatí. Spolu ruka v ruke sme zišli dolu kde sedeli chalani a každý mal oblečené svoje dupačky. (pyžamo, ktoré je ako dupačky- je spojené, dúfam, že chápete- hodím sem aj fotku)

S Americou sme sa teda hneď vrátili a obliekli si tie svoje. Ona mala s jednorožcom a ja s kanadským vzorom.

"Tak čo Am, páčil sa ti darček?" spýtal sa jej Cam a ona len prikývla. Sadli sme si k nim a začali pozerať s nimi.

_____________________________

Ahojtee! Prepáčte, že tak dlho nebola časť, ale nestíhala som to pomedzi školu. Viete ako polrok.

Skoro Vianočná časť je tu. Akurát som zistila, že mi to dáko podľa dátumov nevychádza😂.

Užite si ju!

Všetko najlepšie Calum. Dnes oslavuje svoje 20 narodeniny!

Ahojte!

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now