MTV Video Music Awards 1/2

828 56 2
                                    

America

Zobudila som sa okolo ôsmej ráno v posteli. Som si na 100% istá, že som zaspala na gauči. Vedľa mňa ležal Shawn a mal neskutočne roztomilý výraz. Mal taký ľahký úsmev a rozstrapatené vlasy. Odfotila som ho a dala si tú fotku na tapetu. Usmievala som sa do mobilu keď ma Shawn potiahol a ja som sa zľakla. Zasmial sa.

"Dobré ráno" povedal a pobozkal ma.

"Ahoj" povedala som.

Postavila som sa a odišla do kúpeľne. Nechcelo sa mi maľovať ani nič tak som si len prečesala vlasy. Pyžamo teda vlastne Shawnove tričko som si nechala a otvorila dvere. Našla som ho ako sa pozerá do môjho mobilu a usmieva sa.

"Čo je?" spýtala som sa a prisadla som si k nemu.

"Máš ma na tapete" usmial sa na mňa.

Usmiala som sa a postavila sa. Potiahla som ho za ruky a stáli sme obidvaja. Obliekol si tričko a
usmial sa na mňa. Zase. Zase ten úsmev. Pritiahla som si ho k sebe a kým sa spamätal prilepila som svoje pery k tým jeho a začala nimi pohybovať. Spolupracoval a usmial sa. Odtiahli sme sa a ja som hneď zčervenala pretože až teraz mi došlo čo som vlastne spravila. Zasmial sa a ja som ho udrela do ramena. Obmotal okolo mňa ruky a dal mi pusu do vlasov. Strašne dobre voňal.

"Musím ti niečo povedať" pozrel na mňa vážnym výrazom a ja som sa začala báť.

"Zajtra ideme na MTV Video Music Awards a ty ideš s nami" povedal mi do ucha a mne skoro klesla sánka.

"Shaaaawn ja ťa milujem. Úplne najviac na svete a ďakujem, že ma tam zoberieš" povedala som mu a sladko ho pobozkala.

Odišli sme dole do kuchyne kde boli chalani a naraňajkovali sa. Každodenný stereotyp. Nash tu stále nebol a chalanom to asi divné neprišlo. Asi im písal. Gilinsky bol ešte v izbe a tipujem, že s ním bola aj Madison. Zpoza rohu sa naraz objavili obidvaja. My o vlku a vlk.. Pozdravili a sadli si. Najedli sa a chalani zatiaľ pozerali MTV.

"Madison?" spýtala som sa.

"Áno?" odpovedala a usmiala sa.

"Pôjdeme dnes na nákupy? Nemám žiadne šaty na zajtra" povedala som a tiež sa usmiala.

"Jasné. Vlastne ani ja nemám" zasmiala sa a odišla sa obliecť.

Spravila som to isté a za pol hodinu sme boli obidve hotové. Po ceste sme sa zastavili pre Mahogany a odišli do nákupného centra. Samozrejme sme nekupovali len šaty. Vbehli sme najprv do Forever 21. Kúpila som si mikinu a skinny s viacerými dierami. Mahogany si kúpila ružový crop-top a Madison koženú bundu. Našli sme obchod v ktorom predávali šaty a hneď sa vybrali tam. Madison si skúšala viaceré šaty a skončila s čiernymi s véčkovým výstrihom. Mahogany si kúpila obyčajné červené šaty nad kolená. Ja som hľadala asi hodinu, poskúšala si asi desatore šaty a stále nič. Keď som sa prehrabávala medzi vešiakmi našla som krásne šaty, ktoré boli nad kolená ako Mahoganine a mali kamienkový vrch a sukňa bola tyrkysová. Išla som si ich vyskúšať a ukázala sa babám.

"Tie si zoberieš dievča!" skríkla Madison a zasmiala sa.

"Musíš!" skríkla aj Mahogany.

Zasmiala som sa a odišla sa prezliecť. So šatami v rukách som vyšla z kabínky a baby si zobrali svoje. Zaplatili sme a odišli si sadnúť do Starbucks. Dali sme si kávu a potom si to namierili kúpiť topánky a kozmetiku. Topánky sme kúpili a ešte vbehli do drogérie. Kúpila som si makeup, lícenku, ľahké tiene a slabý rúž. Nechcem byť zmachlená. Domov sme prišli okolo pol tretej poobede a chalani neboli doma. Mahogany išla okamžite k nám za Lukom a ja s Madison sme odniesli tašky hore do izieb. Cez veľké okno, ktoré bolo v obývačke sme videli chalanov na pláži. Zasmiali sme sa. Vybehli sme po schodoch a obliekli si plavky. Rozbehli sme sa po teplom piesku a skočili do vody kúsok od chalanov. Vôbec si nás nevšimli a tak sme sa len položili na vodu a ležali. Niekto ma chytil okolo pása a počula som, že Madison vypískla. Shawn ma objal a stál so mnou vo vode. Vo vode sme strávili asi ešte tri hodiny a potom si išli sadnúť do piesku. Ľahla som si Shawnovi na hruď a rozprávali sme sa. Odišli sme sa obliecť. Chalani už boli vnútri a niečo varili. Myslím, že nejaké cestoviny s mäsom. Naložili nám na tanier a musím povedať, že to bolo jedlé. Spravili popcorn a sadli sme si ku telke a pozreli si nejaký film. Vždy skončíme pri filmoch. Shawn ma potiahol za ruku a odišiel so mnou von. Neskutočne sa teším na zajtrajšok. Prišli sme na pláž a ľahli si do piesku, ktorý bol ešte stále teplý. Pozrela som na oblohu a videla neskutočne veľa hviezd. V LA hviezdy niesú vidieť často kvôli mestským svetlám, ale dnes boli neskutočné. Pozerala som dohora a naraz padla hviezda a potom ďalšia a dalšia. Shawn sa usmial keď videl môj výraz a ja som sa naňho otočila.

"Shawn padajú hviezdy" povedala som mu a pobozkala ho.

Konečne. Konečne po skoro troch hodinách cítim jeho pery na mojich. Milujem to. Milujem jeho.

"Am praj si niečo" povedal a usmial sa.

"Ja už nepotrebuje nič" povedala som mu a dala mu pusu na líčko.

Hviezdy sme pozorovali ešte asi dve hodiny a potom sme sa vybrali do vily. Chalani stále pozerali telku a niečomu sa smiali. Odišla som do izby a ešte pozrela, čo je nové na Vine, Instagram a na Twitteri. Shawn si ľahol ku mne a smial sa. Pozrela som čo robí a on si pozeral nejaké videá na Vine. Chcela som byť na zajtra fit tak sme to zabalili asi o pol jedenástej. Bola som neskutočne unavená z celého dňa a radšej to zabalila. Shawn si ešte niečo pozeral a ja som mu zaspala na hrudi. Shawn odložil mobil a pritiahol si ma bližšie. S príjemným pocitom som zaspala.

Nová časť! Musela som to predeliť na dve časti pretože by sa mi to do jednej nevošlo💙. Ďakujem za reads❤️

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now