24. Decembra

525 32 1
                                    

Shawn a chalani odišli pred troma dňami. Išla som s nimi na letisko a s každým sa riadne rozlúčila. A potom mi odišli. Z rozmýšľania ma prebral mobil, ktorý zvonil.

"Ahoj Am" pozdravil ma Shawn.

"Ahoj Shawn" povzdychla som si. Tak veľmi mi chýba.

"Šťastné a Veselé Vianoce" vedela som, že sa usmieva.

"Aj tebe" usmiala som sa aj ja.

Dnes sú Vianoce. Najkrajší deň v roku a ja som doma bez Shawna, chalanov alebo Luka, Asha a Mikeyho. Calum je vedľa v izbe, ale určite spí.

"Am? Si tam?" spýtal sa ma Shawn.

"Som tu. Neboj sa. Len som unavená" povedala som ospalým hlasom.

"Panebože, ja som zabudol. Prepáč mi to, nedošlo mi, že je v LA 5 hodín ráno. Prepáč" povedal mi smutným hlasom.

"To nič Shawn" usmiala sa som sa pre seba. Bol taký starostlivý.

"Choď si pospať, zavolám ti potom" povedal mi a rozlúčil sa.

Položila som mobil na nočný stolík a prikryla sa perinou až po krk. V Kanade majú sneh a v LA je teplo ako keby bolo leto. Zavrela som oči a po chvíli konečne zaspala.

Zobudila som sa na buchot v kuchyni a vedela som, že mama začína piecť. Vždy pečieme až dvadsiateho štvrtého. Postavila som, vykonala hygienu a obliekla si dlhé tričko, ktoré bolo Shawnove. Na nohy som si dala podkolienky a zbehla som za mamou dolu do kuchyne.

"Dobré ráno mami. Šťastné a Veselé Vianoce" usmievala som sa na ňu a na kopu lievancov, ktoré boli postavené predomnou.

Mama mala napečené už dva plechy medovníkov a piekla tretí. Ozdobovať ich budem ja. Najedla som sa a išla pomôcť mame. Tá ma, ale vyhnala z kuchyne s táckou plnou medovníkov a s tubou, ktorá robi rôzne vzory, do jedálne kde som mala ozdobovať. Zapla som MTV a čakala na pesničky.

"Mami? Kde je Calum?" spýtala som sa jej asi po polhodine ozdobovania. Každý perník niesol nejaký názov, spomienku či už len napísané meno alebo mesto kde sme boli.

"Spí" zasmiala sa mama.

Vybehla som schody do jeho izby, otvorila dvere a skočila mu na posteľ, v ktorej nikto nebol. V kúpeľni sa svietilo a ja som počula ako si umýva zuby. Počkala som kým odtiaľ vylezie a kým sa oblečie.

"Poď ideme zdobiť" usmiala som sa naňho a ťahala ho za ruku dole schodmi.

Večer

Stála som pred zrkadlom v bordovým šatách s polovičným rukávom a áčkovou sukňou. Robila som si zapletaný cop, keď som zbadala mamu opretú o zárubňu dverí. Usmiala som sa na ňu a ona na mňa.

"Si krásna" povedala s dojatím v hlase.

"Ďakujem, mami" usmiala som sa na ňu a objala ju.

Mama mala oblečené šedé šaty, ktoré jej krásne obkreslili jej postavu. No a Calum ten mal košeľu a skinny. Zišli sme dole schodmi a mne sa niečo nezdalo. Mama ma neťahala do jedálne, ale ku vchodovým dverom. Nevedela som čo sa deje a radšej sa ani nepýtala. Mama sa len usmievala ako mesiačik na hnoji a bola ticho.

"Mami čo sa deje?" pozrela som na ňu a potom na Caluma, ktorý mal na tvári taký istý úsmev ako mama. Veľmi sa na seba podobali. Milovala som to na nich.

Mama otvorila dvere a ja som nevidela nič iné len tmu, ktorá vládla na ulici, pouličné lampy a cestu.

Niekto ma chytil okolo pása a hneď potom položil ruky na moje oči.

"Calum prestaň, toto nie je vtipné" počula som ako sa niekto za mnou uchechtol a hneď som vedela, že to nieje Calum.

Vtedy som to ucítila. Vôňu, ktorá ma od prvého okamihu absolútne odzbrojovala. Vedela som kto za mnou stojí a bola som si istá, že snívam. Bála som sa otočiť aby sa mi ten sen nepokazil, ale keď dala dotyčná osoba ruky preč, rýchlo som sa otočila.

Uvidela som známe hnedé iskriace oči, ktoré do detailu skenovali moju tvár. Nemala som slov. Nevedela som čo povedať, ako sa tváriť alebo čo robiť.

Natiahla som sa a obmotala mu ruky okolo krku. Hneď si ma k sebe pritiahol.

"Panebože, čo tu robíš?" pošepkala som mu do ucha.

"Prekvapenie" vedela som, že sa usmieva.

"Chýbal si mi" zaborila som mu hlavu do ramena.

Odtiahla som sa a všimla si, že tu nieje sám. Bola tu Karen, Manny, Aaliyah. Boli tu všetci. Usmievala som sa od ucha k uchu a videla som, že si mama s Karen budú rozumieť. Calum sa dal do reči s Mannym a Aaliyah vyjedala koláčiky.

Pozrela som sa na Shawna a konečne ho pobozkala. Usmievala som sa do bozku a on ma držal za boky.

"Prišli sme sem na Vianoce" usmial sa na mňa a ja som vedela, že toto budú najlepšie Vianoce na svete.

"Ďakujem Shawn" objala som ho ešte raz.

Spolu sme sa navečerali a po večeri pozerali filmy. Vianočné filmy boli vždy moje najobľúbenejšie.

Neskoro večer sme so Shawnom odišli ku mne do izby kde sme skypovali s chalanmi. Shawn postoval na snapchat fotky nás dvoch a skúšali sme aj Musical.ly. Shawn si z toho robil poriadnu srandu.

Chalani neboli prekvapení z toho, že vidia Shawna u mňa v izbe a tak mi došlo, že o všetkom vedeli. Oni si medzisebou hovoria úplne všetko.

Vypli sme Skype. Zababušili sa do periny a spolu v tom najlepšom objatí zaspali.

_____________________________
Ahojteee!

Shawn je veľký romantik! Roztomilé. Nemám k tomu čo dodať.

Užite si časť.

Dúfam, že sa bude páčiť a kľudne mi napíšte čo sa vám páči a samozrejme aj to čo sa vám nepáči.

With looove,
Alexandra.

Life with Magcon boys...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang