Nákupy

722 55 1
                                    

Ďalšie ráno som vstala ako prvá. Spravila som raňajky pre všetkých a poukladala všetko na stôl. Hneď na to prišla do kuchyne mama.

"Am? Nepôjdeme dnes na nákupy? Dlho sme spolu nikde neboli" usmiala sa na mňa a natrela si rožok.

"Mohli by sme" usmiala som sa na ňu aj ja a dojedla svoje cereálie.

"Tak sa choď pripraviť. Ja napíšem chalanom lístok, že ideme preč. Dúfam, že nám nezbúrajú dom" povedala mi a ja som sa len zasmiala.

"Mami neboj oni taký niesu. Chalani vedia dať pozor a hlavne Shawn s Camom. Cameron sa síce občas správa ako dieťa ale je zodpovedný. A ešte je tu Ash a Cal. Nemáme sa čoho báť" povedala som jej a vybehla po schodoch do izby.

Obliekla som si sukňu, tričko a na nohy hodila Conversky. Zbehla som schody a videla mamku, ktorá stála na chodbe a čakala na mňa.

"Môžeme ísť" povedala som jej a otvorila dvere.

Nasadli sme do auta a išli smerom nákupné centrum.

**

Po dvoch hodinách už ma boleli nohy. Mala som asi päť tašiek. Skončili sme v Starbuckse a vypili si kávu. Kúpili sme pizzu a keď som objednávala 16 kusov, predavačka na mňa pozerala ako na blázna. Zasmiala som sa a odniesli sme tašky do auta. Nasadli sme a odišli domov.

Otvorila som dvere, vyzula sa a odniesla tašky do izby. Chalani boli v obývačke. Nevedeli, že sme doma a tak som pizzu odniesla do kuchyne a išla za nimi. Všetci sedeli buď na gauči alebo na zemi a mne chrbtom.

Položila som ruky Shawnovi na oči a on ich chytil. Potiahol ma k sebe a usmial sa. Zaklonil hlavu a ja som ho pobozkala.

"Ahojte chalani" pozdravila som a všetci na mňa strhli pohľad.

"Ahoooj Am" zasmial sa Cal a utekal ku mne.

Objal ma tak, že som nemala nohy na zemi. Každý jeden chalan je odomňa vyšší.

"V kuchyni je pizza. Každý ma jednu" usmiala som sa na nich a keď Matt počul slovo pizza zdvihol sa a utekal do kuchyne.

Všetci sme sa zasmiali a išli za ním. Každý si našiel svoju pizzu. Najedli sme sa a potom sa rozhodlo, že sa ideme kúpať. Nemohli sme hneď pretože by nám bolo zle ale hneď ako nám vytrávilo odišli sme sa prezliecť. Obliekla som si čierne plavky a zobrala si uterák. Počkala som na Shawna, ktorý sa stále usmieval a otvorila dvere.

"Čo sa deje, že sa stále usmievaš?" spýtala som sa a on sa zase usmial.

"Neviem. Stále myslím na to ako si ma pobozkala ráno" usmial sa a ja som zčervenala.

"Aha" usmiala som sa, stále mierne červená.

Zišli sme schody a vydali sa na záhradu, kde chalani už boli. Odložila som uterák na lehátko. Mama ležala na vedľajšom a opaľovala sa. Na to, že má skoro 40 má veľmi dobrú postavu.

Postavila som sa ku kraju bazéna a Shawn ma hneď chytil za ruku. Skočil a stiahol aj mňa. Zasmiala som sa a vynorila sa. Skočila som mu na chrbát a potom sme hrali zápasi.

Vyhral Cal s mamou. Smiali sme sa a v bazéne boli skoro štyri hodiny. Horko-ťažko sme sa z neho vyteperili a potom sa išli osušiť. Prezliekla som sa do kraťasov a tielka a zbehla dole schodmi. Shawn sa ešte obliekal a ja som pohľad na jeho odhalené brucho a tie svaly nevydržala. Červená som zbehla dole a postrapatila Camovi vlasy. Začal ma naháňať a ja som vbehla do svojej izby. Zamkla som dvere a položila si na ne hlavu. Bola som udýchaná. Otočila som sa a zbadala usmievajúceho sa Shawna bez trička. A som v prdeli.

"Am? Čo je?" spýtal sa ma. Nevedela som odtrhnúť oči od jeho svalov.

"Aaam" zamával mi rukou pred tvárou.

"Ahm?" pozrela som naňho.

"Čo sa stalo?" spýtal sa ma stále s úsmevom.

"Nič Cam ma naháňal, potrebovala som sa schovať" usmiala som sa aj ja a prešla k nemu.

"A myslím, že je dobre, že som skončila práve tu" zasmiala som sa a objala ho.

Objatie mi opätoval a silne ma k sebe tisol. Dostala som bozk do vlasov. Odtiahla som sa a pozrela mu do očí. Začala som sa topiť. Tak ako vždy, keď sa mi pozrel do očí. Usmial sa a pobozkal ma. Konečne. KONEČNE. Ten pocit cítiť jeho pery na svojich je nazbudnuteľný. Milujem ten pocit. Objala som ho okolo krku a jednou rukou mu vošla do vlasov. Jemne som za ne zaťahala a Shawn potichu zavzdychal. Kusol ma do spodnej pery a ja som sykla. Pokračovali sme v bozkávaní až do chvíle, kým nám niekto nezaklopal na dvere a ten niekto bol Cameron.

"Večera, hrdličky!" skríkol a odišiel.

Začala som sa smiať a Shawn so mnou. Obliekol si tričko aj keď bez neho vypadá ovela lepšie. Zišli sme schody dole a našli všetkých ako sedia okolo ohňa, ktorý sme mali zapálený v záhrade. Nikdy som si nevšimla, že tam máme ohnisko. Prišli sme k nim a každý z nich už jedol. Mama podala aj nám a my sme sa spokojne najedli. Okolo ohňa sme sedeli dosť dlho. Spievali sme a chalani ma donútili zaspievať jednu pesničku úplne sama. Dospievala som a otvorila oči.

"Bolo to krásne" usmial sa Shawn a objal ma.

Vlepila som mu pusu na líčko a usmiala sa. Jacks tu neboli pretože natáčali videoklip s Madison a tak spieval prevažne Shawn,Cal a Ash s Mikeom, občas sa pridal Cam s Hayesom a niekedy ja. Najlepší večer. Je neskutočné ako mi títo chalani prirástli k srdcu.

Life with Magcon boys...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin