Happy New Year!

534 36 0
                                    

Dni prešli a dnes bol Silvester. Chalani sa dnes mali vrátiť a ja som nemohla byť šťastnejšia. Mendesovci odišli včera, ale Shawn zostal tu. Mama včera odletela aj s Calumom do Austrálie pretože chcela byť aj s ním aj s tetami. Ja som sa dohodla s chalanmi, že Nový Rok strávime spolu.

"Dobré ráno" prebral ma z premýšľania Shawn.

"Aj tebe" pobozkala som ho.

Postavila som sa a prešla do kúpeľne kde som si začala umývať zuby. Shawn prišiel asi dve minúty po mne a začal si ich umývať tiež. Opláchla som si tvár a prešla do šatníku.

"Shawn? Kedy presne majú prísť?" prehrabávala som sa vo veciach. Večer budeme u chalanov takže som si zbalila len veci na večer.

"Asi za hodinu má priletieť Cameron a ostatní asi hodinu po ňom" vyšiel z kúpeľne. Vlasy mal len prehrabnuté a mne sa to veľmi páčilo.

Obliekla som si tepláky, tielko a na to hodila mikinu. Shawn sa obliekol podobne ako ja. Zbehli sme do kuchyne najedli sa a vyrazili pre Camerona, pretože svoje auto mal on v garáži.

"Kde je?" spýtala som sa Shawna.

"Neviem. Som dosť vysoký no nevidím ho" zasmial sa.

"Shaaaawn" skríkol niekto.

Otočila som sa a uvidela Camerona, ktorý si to mieril priamo k nám. Zasmiala som sa a išla ho objať, predsa len nevideli sme sa dosť dlho.

"Ahojte" usmial sa Cam.

Nastúpili sme do auta a vyrazili do obchodu pretože chalani doma nič nemali a na večer sme toho potrebovali veľa.

"Čo všetko ideme kupovať?" pozrela som sa na chalanov, ktorý mali na tvárach úsmevy.

"Sladké, slané, veľa pitia" povedal Cam.

Zasmiala som sa a vystúpila z auta. Zobrali sme košíky a začali. Ja so Shawnom sme išli kupovať sladké a slané a Cameron išiel kúpiť pitie.

Nahádzala som do košíku chipsy, žížalky, čokolády, jednoducho všetko čo mi prišlo pod ruku. Shawn zobral košík a ja som mu skočila okolo krku. Pobozkala som ho na krk a videla ako sa mu na ňom spravila husia koža. Potichu som sa zasmiala.

"Je ti to vtipné?" usmial sa na mňa.

"Hej" zasmiala som sa.

"No však počkaj" zamračil sa a zastavil. Zoskočila som mu z chrbta a pozrela sa naňho.

Naklonil sa a pobozkal ma. Hneď som mu bozk opätovala. Lenže on ma hneď potom pobozkal na krk a dobre vedel prečo to robí. Husia koža mi pokryla celé telo. Zasmial sa.

"Vidíš aké to je" zasmial sa ešte raz.

"Uh" odlepila som od neho pohľad.

Do košíku sme potom pohádzali ešte pár vecí a išli za Cameronom, ktorý mal plný košík malinoviek, alkoholu a šampanského. Kúpil aj detské.

Zaplatili sme a potom horko-ťažko odniesli tašky do auta. Odviezli sme ich domov a Cameron si presadol do svojho auta, pretože by sme sa inak neodviezli.

Life with Magcon boys...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang