Spoločný deň❤️

961 62 2
                                    

Hneď ráno ako som sa so Shawnom vyhrabala z postele odišli sme spolu dole do kuchyne. V kuchyni bolo upratané, čo som sa veľmi čudovala. Vlastne bolo upratané všade. Shawn si sadol za stôl a ja som začala robiť palacinky. Dorobila som ich a položila na stôl. Shawn zatiaľ podonášal Nutellu, džem, šľahačku a lentilky. Cameron si na palacinky vždy nasype lentilky. Natrela som si dve palacinky. Jednu s nuttelou a jednu s džemom. Shawn si dal tri a nasypal si do pusy lentilky. Po chvíli prišiel Matt a sadol si k nám. Pozdravil sa a my sme mu odzdravili. Potom prišli Jacks a Aaron s Cartym. Posadali si a pustili sa do palaciniek. Potom prišiel Nash a nakoniec Cam s Tayom. Nevedela som ako sa k Taylorovi správať a tak som sa len pozdravila a pozerala si do taniera. Cam si sadol ku mne a Nash s Tayom si sadli na opačnú stranu stola.

"Ja si zo včera nepamätám absolútne nič až na to ako mi Matt podával prvý pohár vodky" povedal Cameron a dal si prášok proti bolesti hlavy.

"Ja mám tiež okno" povedal Tay a ja som sa naňho pozrela.

"Nič si nepamätáš?" spýtala som sa a čakala na jeho odpoveď.

"Nie. Len viem, že som si dal tri poháre vodky a okno" povedal a ďalej jedol svoje palacinky.

Oddýchla som sa a cítila ako mi Shawn pod stolom stisol ruku. Pousmiala som sa a dojedla svoje raňajky. Odniesla som tanier do kuchyne a spolu so Shawnom sme zakričali na chalanov, že dnes umývajú oni pretože my sme varili. Vybehli sme schody a ja som sa prezliekla zo Shawnovho trička do vecí, ktoré som si priniesla. Skinny a tričko.

"Dnes budeme mať spoločný deň, čo ty na to? Pôjdeme na pláž a ja ťa naučím surfovať. Potom môžme ísť na obed a poobede môžme pozerať filmy. Na večeru si niečo objednáme a ty tu samozrejme budeš spať" povedal a ja som sa usmiala.

Milujem tieto jeho návrhy. Plavky som tu mala ešte od minula tak som sa išla prezliecť. Chalanom sme povedali kam ideme a odišli na pláž, ktorá bola hneď za domom a na ktorú veľa ľudí nechodilo pretože to vlastne bola pláž, ktorá patrila chalanom. Shawn ešte vytiahol z garáže surf a my sme mohli surfovať. Docela ma to bavilo a podľa Shawna boli dnes dobré vlny na učenie. Neboli ani veľké a ani malé. Po hodine ma všetko bolelo tak sme sa len tak kúpali, bozkávali a objímali.

Na obed sme si išli sadnúť do reštaurácie, ktorá nebola ďaleko od domu a jedlo tam mali skvelé. Najedli sme sa a keď sme vyšli von bola tmavá obloha. Doobeda bolo krásne ale teraz sa zatiahlo a vyzeralo to, že čoskoro bude pršať. A aj začalo. V polke cesty do vily sa spustil taký lejak, že som poriadne ani pred seba nevidela. Rozutekali sme sa a čo najrýchlejšie sa snažili dostať domov. Dobehli sme pod strechu hneď pri dverách a začali sa smiať. Prišli sme dovnútra a zistili, že chalani išli k Jakeovi* a nevie sa kedy sa vrátia. Shawn odišiel hore do izby a začal hľadať nejaké filmy a ja som išla spraviť čaje. So šálkami a s Oreom som prišla do izby a našla Shawna ako uprene hľadí na obrazovku. Vybrala som si čisté spodné prádlo a nejaké Shawnove tričko a išla sa prezliecť. Hupsla som k nemu do postele a užívala si jeho prítomnosť. Pobozkala som ho a objala. Zasmial sa a ja s ním. Zapol film a ja som sa mu uvelebila na hrudi.

"Shawn čo si zapol?" spýtala som sa a pozrela naňho.

"Na vine sú hviezdy" povedal.

O tom filme som počula no ešte som ho nevidela a tak som sa zapozerala. Na konci som samozrejme neskutočne plakala a Shawnovi tiež padla nejedna slza. Objala som ho okolo krku a nasávala jeho vôňu. Vždy ma dokázala upokojiť a teplo jeho rúk okolo môjho pásu ma upokojovalo dvakrát tak. Schúlila som sa mu do náručia a zavrela oči. On ma hladkal po líci a spieval. Milujem keď spieva.

Otvorila som oči a posadila sa. Usmiala som sa a pohladkala po líci jeho. Zapla som ďalší film, teda skôr rozprávku a to Madagascar 3. Milujem tú rozprávku. Pozerali sme a docela sa nasmiali. Potom keď film skončil ľahla som si vedľa Shawna a rozprávali sme sa. Chvíľu sme sa bozkávali a ja som si užívala jeho pery. Usmial sa a preplietol nám prsty. Pritiahol si ma k sebe a objímal ma. Bolo jedenásť večer keď chalani prišli. Smiali sa a ešte pozerali telku. Ja som Shawnom sme chvílku postovali naše spoločné fotky na Instagram, Twitter a ja na Snapchat. Musela som sa neustále usmievať. Veď pri Shawnovi to inak ani nejde. Cameron nám párkrát vtrhol do izby, odfotil sa s nami a potom zdrhol. Jedla som Oreo keď sa zrazu rozleteli dvere a v nich stál Nash a Mattym.

"Čo sa deje?" spýtala som sa zároveň so Shawnom a hneď na to sa naňho usmiala.

"Nič ale všetci dole spia a my nevieme čo robiť" povedali a my sme sa zasmiali.

"Podťe k nám" povedala som a oni hneď pribehli.

Rozprávali nám ako bolo u Jakea a Matt nám hovoril čo mal na obed. Takéto témy sme rozoberali asi do druhej do rána a potom sa Matt s Nashom uložili u nás v posteli. Ešte, že je taká veľká. Položila som si hlavu na Shawnovu hruď a objala ho. On mi dal pusu na čelo a zatvoril oči. Ja som svoje tiež zatvorila a pomaly zaspávala.

Vy ma raz zabijete! Toľko reads? Ďakujem❤️ veľmi vám ďakujem💞☺️

Chcela som sa opýtať či vás nenapadá nejaké shippovacie meno. Pretože ja rozmýšľam a rozmýšľam a na nič som neprišla. Nič ma nenapadá. Takže keby ste náhodou na niečo prišli napíšte mi to do komentu❤️. Ďakujem❤️.

*Jake Foushee - tiež Viner, Nashov veľmi dobrý kamarát a mne osobne sa tam nejako hodil🌸

Life with Magcon boys...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora