Zo strechy sme odišli až za hodinu. Najkrajšia hodina v mojom živote. Celý čas pršalo. Našťastie sme boli pod altánkom a objímali sa. Odišli sme do izby a mne z pier neschádzal úsmev. Chalani a Mahogany odišli na raňajky a ja som sa so Shawnom vybrala do Starbucksu. Po ceste po schodoch som si stiahla vlasy do copu. Prehodili sme si kapuce na hlavy a prebehli na druhú stranu cesty. Otvorili sme dvere a samozrejme, že tam chalani boli. Odišla som si kúpiť kávu a muffin. Shawn išiel so mnou a predavačka sa nás opýtala aké mená chceme na kelímky.
"Na prvý dajte Shawn a na druhý dajte America" povedala som a usmiala sa na ňu.
Podala nám kelímky a my sme si odišli sadnúť k chalanom. Shawn si sadol a poklopal si po kolenách. Ja som len pokrčila ramenami a sadla si naňho. Cítila som jeho dych na mojom krku a nie raz som sa otriasla pretože mi naskočila husia koža. Dopili sme a odišli naspäť na hotel. Mahogany sa išla prezliecť a ja som si so Shawnom sadla pred izbu na chodbu. Oprela som si hlavu o jeho rameno a hrala sa na mobile. Shawn sa mi hral s vlasmi a niekoľkokrát mi dal pusu do vlasov. Pritiahol si ma k sebe a ja som sa oňho oprela. Sedela som pred ním a on mi dal pusu na zátylok. Bola som šťastná. Tak veľmi šťastná.
Shawn
Bol som šťastný. Ľúbim Americu najviac ako sa dá. Sedela predomnou a keď sa opierala dal som jej pusu na zátylok. Cítil som ako sa usmiala. Oprela sa o mňa a ja som sa jej hral s vlasmi. Takto sme sedeli asi pol hodinu a potom sme sa zdvihli a odišli sa obliecť. Musel som si prezliecť tričko pretože som sa v Starbuckse polial. Prezliekol som sa a na tričko si obliekol červenú Magcon mikinu. Aspoň budeme s Am ladiť. Zasmial som sa a cítil ako ma niekto objal zozadu. Otočil som sa a uvidel tú najkrajšiu osobu v mojom živote. Tú malinkú, ktorá mi prevrátila život naruby. Ona je to najlepšie čo ma kedy stretlo a ja som len rád, že som vtedy počúvol Cama s Nashom a povedal jej čo k nej cítim.
"Ľúbim ťa"pošepkal som jej do ucha a ona sa usmiala. Pobozkala ma a ja som ju pri sebe pevne držal, nechcel som aby táto chvíľa niekedy skončila.
"Aj ja teba" odšepkala mi pomedzi bozky.
Objímali sme sa a potom na nás volali chalani. Obul som sa a chytil Americu za ruku. Otvorili sme dvere a vyšli. Zbehli sme schody a chalani len pretočili očami. Vyplazil som jazyk a nastúpil do auta.
Za pár dní má America narodeniny a ja hneď po nej. Stále neviem čo jej kúpiť.
"Am? Čo by si chcela na narodeniny?" pošepkal som jej do ucha a usmial sa na ňu.
"Nič. Len aby si bol tu so mnou. Aby si tu bol pre mňa. Ľúbim ťa a dúfam, že aj ty mna. Mne stačí to, že ťa mám a že mám chalanov" odpovedala mi a objala ma okolo pása.
Položila si hlavu na moje rameno a ja som si ju pritiahol ešte bližšie aj keď to už viac nešlo. Celú cestu až ku hale na mne ležala. Premáhalo ma na spánok ale vedel som, že nemôžem. America spala už asi 20 minút. Do haly to bola asi hodina pretože bola skoro na druhej strane mesta. America ma zohrievala a ja som sa len spokojne usmieval. Cameron nás párkrát odfotil aj Matt a Gilinsky. Madison dneska odletela naspäť do LA takže bol Jack celý deň s ňou. Určite mu chýba. Zastavili sme pred halou a chalani povystupovali z auta. America stále spala a mne bolo nenormálne ľúto ju budiť.
"Am zobuď sa" povedal som a ona pomaly otvorila oči. Pozrela na mňa a usmiala sa.
Milujem jej úsmev. Bola to prvá vec, ktorú som si na nej všimol. Získala si ma hlavne tým, že sa stále usmievala a ja som jej prepadal vždy viac a viac. Už na tej pláži som ju mal veľmi rád a chcel som ju pobozkať ale nebola to správna chvíľa. Konal by som spontánne ale proste mi to nejako nesedelo.
"Ahoj" povedala a pobozkala ma. Bozky som jej samozrejme oplácal.
Vyšli sme z auta a vošli do haly kde už všetci boli. Show začala a ja som bol stále blízko Am. Nepúšťal som ju odvtedy čo sme vystúpili z auta. Potom som ju pustiť musel pretože som išiel spievať. Celý čas čo som spieval pesničku Show you som sa pozeral na ňu. Po show sme boli asi ešte hodinu na Meet&Greet a potom sa chceli ísť chalani najesť. Skončili sme v nejakej pizzerii a objednali si. Bol som strašne unavený. A bolela ma hlava. America vypadala rovnako aj keď cestou na show spala. Najedli sme sa a odišli na hotel.
"Bolí ma hrdlo" povedala Am a odišla do kúpeľne.
"Mňa asi všetko ale najviac hlava" povedal som ja a pozeral na ňu. Pozajtra letíme do LA.
"Poď sem" povedala a už vyťahovala teplomer.
Po chvíli som jej ho podal a čakal čo povie.
"37,6. Máš zvýšenú teplotu" povedala.
Tiež si dala teplomer a čakala.
"37,4. Ja tiež" povedala a zasmiala sa.
Takže sme obidvaja chorí. Krása. Zajtrajšok vypadá na preležanie v posteli. A pitie čaju. Na izbe sme mali malinkú kuchynku a čaj si priniesla Am. Takže ho hneď išla uvariť. Prišiel som sa pozrieť ako jej to ide a uvidel skačkajúcu Americu, ktorá sa snaží dočiahnuť čaj na vrchnej poličke. Vtipný pohľad. Prišiel som k nej a podal jej krabičku.
"Neznášam svoju výšku" zavrčala Am. Zasmial som sa. Mám rád keď sú dievčatá malinké. Je to roztomilé a ešte k tomu keby bolo moje dievča žirafa tak to asi veľmi dobré nebude.
Zobral som ju za ruku a posadil sa na posteľ. Sadla si vedľa mňa a ja som vzal do rúk gitaru. Bolelo ma hrdlo ale tú novú pieseň čo som zložil som jednoducho niekomu zahrať musel."Zložil som pieseň a potrebujem ju zahrať. Pokojne sa môžeš pridať" podal som jej text a začal hrať.
Everest is only a mountain
A pyramid is just a shape
Doesn't have to told you back
Doesn't have to pin you downLet your dreams take flight
And your heart igniteDid you know that it's true
Everything is possible
There's nothing we can't do
It's a wild and beautiful fire
And I believe in youI believe, I believe, I believe, hey
And I believe in you
I believe, I believe, I believe, heyDon't be afraid to be who you are
Just dream out and shout and follow the stars
Forget about the past that it's over
We are the young ones our way is forwardWho keeps tabs on stupid mistakes?
We all mess up but that's just the way
We learn how to get back up
We learn how to turn the pageSo we will let our dreams take flight
And our hearts igniteTeraz sa pridala aj America a počas spevu sa usmievala.
Did you know that it's true
Everything is possible
There's nothing we can't do
It's wild and beautiful fire
And I believe in youI believe, I believe, I believe, hey
And I believe in you
I believe, I believe, I believe, heyLet your dreams take flight
And your heart igniteDid you know that it's true
That everything is possible
There's nothing we can't do
It's a wild and beautiful fire
And I believe in youI believe, I believe, I believe, hey
And I believe in you
I believe, I believe, I believe, hey
And I believe in youDospieval som a usmial sa na Americu. Okamžite sa mi vrhla okolo krku a ja som ju pevne stískal.
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..