Cameron a toaleťáky

934 60 0
                                    

Z pláže sme prišli asi po hodine. Nemohla som sa prestať usmievať bolo to dokonalé. Chalani boli v obývačke a pozerali nejaký film. Pozdravili sme ich a odišli do Shawnovej izby. Išla som sa rýchlo osprchovať a obliekla si pyžamo. Shawn išiel hneď po mne a kým sa sprchoval, zapla som notebook. Stiahla som si všetky fotky a videá z mobilu z tohto týždna a spravila jedno veľké video, ktoré som sa rozhodla hodiť na YouTube. Videla som nový videoklip od chalanov a Shawnov videoklip na Stitches. Shawna som si pustila najskôr a samozrejme som si začala spievať. Zaspievala som si celú pesničku a potom som započula smiech. Nikto iný ako Shawn. Smial sa a nevšimol si, že som prestala spievať a tancovať. Pozerala som naňho pohľadom "Koľko tu sakra stojíš" a on sa vtedy prestal smiať. Zase mal len uterák obmotaný okolo pása. Vážne mi to robí naschvál. Nepočúvala som ho len som sa pozerala.

"Aby ti slina nepadla" zasmial sa ešte raz a pozrel na mňa.

Zatrepala som hlavou a začala sa červenať. Ani sama neviem prečo, ale nedošlo mi, že naňho čučím. Zasmial sa ešte raz a odišiel si obliecť kraťasi. Prišiel samozrejme zase bez trička a ja som sa premáhala aby som sa nepozerala.

"Čo robíš?" opýtal sa keď som dorábala video.

"Chcem dať na YouTube video. Sú to vlastne všetky fotky a videá z tohto týždňa" usmiala som sa naňho a hodila video na YouTube.

Začali sme si pozerať fotky, videá, koláže a poriadne sa nasmiali. Potom som odložila notebook a len si vedľa Shawna lahla. Pritiahol si ma k sebe a preplietol si so mnou prsty na jednej ruke.

"Takže čo chceš k tým narodeninám?" spýtal sa ma a ja som nevedela čo odpovedať.

Shawn

Pozerala na mňa a myslím, že nevedela odpoveď. Nadýchla sa a začala hovoriť.

"Shawn ja vážne nechcem nič len to aby si bol so mnou. Mne stačí to, že si so mnou a že stojíš pri mne. Samozrejme niesme spolu ešte dlho ale ja nechcem nikoho iného. Nedokázala by som ťa nijak podviesť pretože na to ťa mám až príliš rada. Ľúbim ťa a stačí mi keď viem, že aj ty ľúbiš mňa. Nechcem nič iné. Nechcem darčeky. Mne stačí keď ste so mnou a keď si so mnou ty. Ale opakujem sa" povedala mi a pobozkala ma.

Bozky som jej oplácal a pomaly jej začal vyhŕňať tričko. Ona sa len usmiala a ruky mi stiahla.

"Prepáč Shawn ale ešte nie" povedala mi a ja som sa na ňu usmial.

"V poriadku. Ja počkám. Máš času koľko chceš a ja ťa do ničoho núťiť nebudem" povedal som jej a usmial sa na ňu.

Nechcem ju do ničoho nútiť a hlavne nechcem aby si o mne myslela nejaké hnusné veci. Mám neskutočnú chuť povedať jej, že v polovici augusta ideme na Digitour. Je to darček od chalanov. Na moje narodeniny a samozrejme aj na narodeniny Am prídu moji rodičia do domu, ktorý tu majú. Otočil som sa a uvidel spiacu Am. Musela byť pekne unavená. Zakryl som ju, dal jej pusu na čelo a ľahol si k nej. Zaboril som jej hlavu do vlasov a usmial sa. Vždy voňali tak isto. Po jahodách. Usmiala sa a ja som zistil, že ešte úplne nespí. Naklonila sa a dala mi pusu. Potom sa schúlila do môjho náručia a zaspala.

America

Zobudila som sa na to, že sa Shawn vrtí. Zľakla som sa keď som počula ako niečo tvrdo dopadlo na zem. Rýchlo som sa vyšvihla do sedu a hneď na to sa začala smiať. Na zemi sedel Shawn s vyplašeným pohľadom a pozeral na mňa ako na blázna. Ja som sa stále smiala a on sa zdvihol.

"Ja-ja nemôžem, to ako sa ti podarilo?" spýtala som sa medzi smiechom.

"Ja neviem vrtel som sa a naraz som padal" povedal mi stále s vyplašeným pohľadom.

Stále som sa smiala a po chvíli sa ku mne Shawn pridal.

"Máš strašne nákazlivý smiech" povedal mi a začal sa znova smiať.

"Už-už stačí" povedala som ja a snažila sa ukľudniť.

Po chvíli sme sa smiať prestali. Postavila som sa z postele a podišla k Shawnovi. Prehrabla som mu vlasy a on potichu zamraučal. Zasmiala som sa a ešte raz mu ich prehrabla. Objal ma a ja som si to objatie úplne najviac užívala. Držal ma tak pevne akoby ma nechcel nikdy viac pustiť. Troška sa odtiahol a začal ma bozkávat. Bozky som mu oplácala ale potom som sa musela odtrhnúť pretože som nemala dosť vzduchu. 

"Poďme dolu" povedal mi a ešte mi stihol vlepiť bozk na líce.

Chalani sedeli v kuchyni a dohadovali sa či pôjdeme do Targetu alebo do obchodného centra. Hlasovala som pre Target a chalani sa na mňa otočili.

"A ty Shawn?"spýtal sa ho Cam.

"Ja hlasujem pre Target" odpovedal mu a podišiel k chladničke.

Otvoril ju a vytiahol jogurty. Jeden mi podal a ja som poďakovala. Sadli sme si ku chalanom a ja som musela sedieť Shawnovi na kolenách pretože som si nemala kam sadnúť. Gilinsky s nami nejde pretože ide za Madison. Zjedla som jogurt a odišla hore do izby. Obliekla som si legíny a tričko, ktoré som si kúpila už dávnejšie. Malo nápis Shawn Mendes. Zobrala som si mikinu s Cameronovým logom. Dneska som v Magconových veciach. Obula som si Vansky a vbehla ešte do kúpeľne. Vonku bolo zase škaredo a preto som si len prečešala vlasy. Nechcela som si dávať špirálu ani nič iné pretože by som vypadala ako panda. Zišla som schody a našla oblečeného Shawna. Absolútne neviem kedy sa ten chlapec obliekol.

"Am.. no ty.. wau" povedal a otočil sa na mňa.

"Čo?" spýtala som sa.

"Si krásna. A to máš na sebe len jednoduché legíny a moje tričko" usmial sa.

Začala som sa červenať. Ale vážne strašne. Hneď sa zdvihol a podišiel ku mne. Pobozkal ma a ja som bola ešte červenšia.

"Ďakujem" povedala som a objala ho.

Chalani prišli a my sme nasadli do Aaronovho auta. Hneď naštartoval a pustil rádio. Hrali Jackov. Californiu. Hneď som so Shawnom začala spievať a všimla si, že na mňa všetci pozerajú.

"Čo?" spýtala som sa ich.

"Krásne spievaš" povedal mi Cam a všetci horlivo prikyvovali.

Takžeee.. hlásim sa s novou časťou a dúfam, že sa vám bude páčiť❤️

Life with Magcon boys...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt