America
"Americaaaa" zakričal Matty a ja som sa teda pobrala k nemu. Stále ma trápila Shawnova nočná mora.
"Áno?" spýtala som sa ho, keď som k nemu konečne prišla a posadila sa vedľa neho.
"Dnes je v meste Color run. Pôjdeme?" pozrel na mňa a ja som začala premýšľať.
"Matt, ty a beh? Odkedy ste kamaráti?" zasmiala som sa a on tiež.
"Chcem to vyskúšať. Kým si tu nebola chodili sme s chalanmi každé ráno behať" usmial sa a ja som zvážila možnosti.
"Pôjdeme tam" povedala som a Matt skoro vyskočil z gauča. Bol šťastný.
Odišla som do kuchyne spraviť raňajky a tentokrát to boli zase palacinky. Palacinky sa dajú jesť vždy. Matt mi pomohol a spoločnými silami sme ich spravili asi 30. Je nás veľa takže je to pochopiteľné. Aj keď tu teraz Jacks, Hayes a Carter niesu. Nash včera odišiel za Hayesom.
"Vstávame" zakričala som pri schodoch a odišla im spraviť kakao.
Počula som dupot a hneď na to sa vedľa mňa objavili dvojičky. Pozdravila som ich a oni si išli sadnúť.
"Dobré ráno" poprial nám Cameron a sadol si.
"Aj tebe" usmiala som sa.
"Dobte vano" povedali dvojičky naraz s plnými ústami. Potom prišli aj Aaron so Shawnom.
Najedli sme sa a všetci vypili kakaá. Pospratávali sme veci zo stola a umyli riad.
"Dnes ideme na Color run, ktorý sa začína tak o tri hodiny takže sa všetci pekne oblečte do športového pretože je to niečo okolo piatich kilometrov" usmiala som sa na nich a odišla sa osprchovať.
Umyla som si vlasy aj keď ich za pár hodín budem mať úplne farebné. Vyšla som von zo sprchy a vyfénovala si ich. Obliekla si spodné prádlo, tielko a bežecké kraťase. Vyšla som z kúpeľne a našla Shawna, ktorý sa prehrabol vo svojej skrini.
"Čo robíš?" spýtala som sa so smiechom.
"Hľadám kraťase" povedal a ďalej sa prehraboval vecmi.
"Mám ich" skríkol až so mnou myklo. Zľakla som sa. Potom som sa začala smiať.
"Dobre tak sa choď osprchovať a stretneme sa dole" usmiala som sa naňho a odišla dole.
Každá jedna vec v tomto dome mi pripomína mňa a Shawna. Proste v tomto dome sa toho stalo veľmi veľa a hlavne v jeho izbe.
Chalani sedeli dole na gauči. Oblečení už boli takže sa vlastne čakalo len na Shawna. Po asi 10 minútach prišiel a my sme mohli vyraziť. Aaron naštartoval auto a my sme si sadli. Prišli sme asi do stredu Los Angeles a tam zastavili. Hneď vedľa boli plagáty COLOR RUN. Reklame je reklama.
Zapísali sme sa a oni nám dali čísla. Mala som 176 a chalani mali čísla hneď zamnou. Volali na štart tak sme si hodili do jedného batohu vodu. Odštartovali a my sme sa pomaly rozbehli. Každých pár metrov po nás hadzali farby. Mala som to všade, ale stále som bola neskutočne šťastná.
Bolo to neskutočne zaujímavo krásne ako sa tam farby miešali a všetko dokopy. Mala som zelenú a žltú po celej tvári a chalani na tom neboli lepšie. Shawn mal vo vlasoch a po rukách červenú a Matt ten modrú po celej tvári. Vyzeral ako šmolko. Šmolko Matt.
Cameron stihol raz padnúť takže sme mu pomáhali zdvihnúť sa. Dobre sme sa nasmiali. Dobehli sme a boli sme celý totálne farební.
Vydýchali sme sa a potom sa každý z nás napil. Dostali sme ešte poháriky plné farby. Cameron vybral mobil a natáčal. Hádzali sme to po sebe a ja som cez ten prach vlastne nič nevidela. Do niekoho som narazila a skoro som spadla na riť. Lenže ten niekto ma chytil skôr ako som spadla a postavil ma na nohy. Pozrela som mu do očí a stratila sa. Zase. Uf.
"Shawn" pošepkala som, ale on ma zastavil tým, že priložil prst k mojim perám.
"Psst" potom sa sklonil a pobozkal ma.
A ja už som mu prepadla úplne. Motýliky sa mi hemžili v bruchu. Poletovali z jednej strany na druhú a ja som myslela, že to neustojím. Chytil ma jednou rukou okolo pásu a druhou chytil moju tvár. Bola som ako paralyzovaná. Spolupracovala som. Sama som chcela aby sa to stalo. Odtiahol sa a ja som naňho civela ako taká krava. Usmial sa a ja som nemohla spraviť nič iné ako mu úsmev opätovať.
"Chýbal si mi" usmiala som sa a pritúlila sa k nemu.
"Aj ty mne a ten rok bez teba bol hrozný" povedal mi a objal ma.
Chalani sa rozhodli ísť domov tak sme nasadli do auta a vyrazili. Doma sme otvorili dvere a rozbehli sa do záhrady. Poskákali sme do bazéna a voda sa troška zafarbila. Takže zajtra asi budeme vypušťať bazén. Ale stálo to zato. Naháňali sme sa vo vode, nosili sa na ramenách, špliechali po sebe vodu a ja som si vtedy uvedomila ako mi toto všetko celé tie dva mesiace, čo som bola v Austrálii chýbalo. S chalanmi bola sranda ale mali skúšky a všetko okolo toho.
Jednoducho mi chýbali moji chalani zo slnečného Los Angeles. Ale najviac mi chýbal Shawn. Bola som naňho pyšná za to kam sa prebojoval s hudbou. Najviac som sa ale zblížila s Ethanom a Graysonom. Sú mi ako bratia. Boli sme spolu skoro každý deň.
Milujem ich. Samozrejme sestersky. Ich sestru Cameron som spoznala asi pred mesiacom a hneď sme si sadli.Ale to dnes so Shawnom. Bolo to úplne iné ako pred rokom. Nevedela som sa odtrhnúť. Bola som šťastná ako nikdy predtým. A ešte stále som. Kým bude pri mne on a chalani nemôžem byť šťastnejšia.
___________________________
Helou helou! Nová časť je tu. Je taká divná. Aspoň mne tak príde (😂).Ďakujem za prečítania, voty, komenty.
Ďaľšiu čast by som chcela dať s Grayovho alebo Ethanovho pohľadu a malo by tam byť dievča, ale samozrejme ma žiadne mená nenapadajú. Potrebujem pomoc. Takže mohli by ste mi prosím napísať nejaké mená?
Ďakujem.
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..