Karen's birthday

665 47 0
                                    

Vyslalo mi to elektrický prúd do celého tela. Moja krv sa okamžite rozprúdila a hrnula sa mi červeň do tváre. Nedokázala som to zastaviť, ale vlastne som ani nechcela. Chcela som aby ma pobozkal a tak som využila situácie a prvá som prisala pery na tie jeho. Mierne ho to prekvapilo, ale neprotestoval. Naopak spolupracoval. Odtiahli sme sa od seba a Shawn bol rovnako červený ako ja. Panebože, on sa červenal a bol roztomilý.

"Shawn ja.." chcela som niečo povedať, ale umlčal ma tým, že ma zase pobozkal.

"Nič nehovor" usmial sa na mňa a potiahol si ma k sebe ešte bližšie.

Sedeli sme takto asi ešte dve hodiny, mali sme prepletené prsty a Shawn mi občas vlepil pusu do vlasov. Na hodinu som zase zaspala a zobudila sa až na pristátie.

"Shawn, vstávaj" pohladkala som ho po líci a zliezla z neho.

"Už som hore" usmial sa na mňa a cez hlavu si prevliekol mikinu.

Chalani v lietadle už neboli, čo znamenalo, že už sú vonku a asi na nás čakajú. Postavila som sa zo sedačky a konečne sa natiahla.

**

V letiskovej hale bolo docela rušno. Chalani sa snažili ísť čo najrýchlejšie ku kufrom a potom do auta, ktoré nás čakalo vonku.

"Shawn? Kto, že to má pre nás prísť?" spýtala som sa ho keď som si brala kufor z pásu.

"No, otec. Ale mama o tom nevie takže náš príchod bude prekvapenie" usmial sa a my sme sa vydali k východu.

"Ethan? Pôjdem pozrieť aj Nanu?" usmiala som sa a hneď ako som spomenula jeho starú mamu celý sa rozžiaril. Presne ako vianočné svetielko.

"Pôjdeme" usmieval sa od ucha k uchu.

Spolu sme sa naskladali do Mannyho auta a išli smer Mendesových dom. Prišli sme tam zhruba o 15 minút a hneď sme vedeli, že doma nikto nieje.

"Dievčatá by sa mali vrátiť asi za hodinu, takže by sme to mohli ísť všetko prichystať" usmial sa na nás a my sme sa teda pobrali dovnútra.

Všetky kufre sme odpratali do izieb a čo najrýchlejšie poupratovali, vyvešali všetky nápisi a do torty, ktorú Manny priviezol dali sviečky. Počuli sme buchot tak sme sa išli skryť.

"Manny, zlatko. Si doma?" spýtal sa hlas Karen a ja som sa hneď pousmiala.

Zasvietila v kuchyni a nič v obývačke si nevšimla. Manny prišiel k nej a podal jej krabičku.

"Všetko najlepšie" usmial sa na ňu a krabičku jej vložil do dlane.

"Ďakujem" usmiala sa a krabičku otvorila.

Bol v nej prsteň. Vlastne to bol ich zásnubný, ale Manny ho dal zrekonštruovať. Karen si dala ruku pred pusu a potláčala slzy.

"Kiež by tu bol Shawn" povedala do ticha a ja som videla Shawna, ktorý sa k nej blížil zozadu.

Objal ju okolo ramien a ona sa v prvej chvíli zľakla. Potom sa rýchlo otočila a objala ho.

"Shawn" usmievala sa a slzy jej tiekli po tvári.

"Mami, neplač" povedal jej a pustil ju.

Hneď na to sme sa do kuchyne nahrnuli my a Karen ku mne hneď prišla. Zovrela ma vo svojom náručí a držala ma.

"Am, dlho sme sa nevideli. Chýbala si nám a nehovoriac o tom, že Shawnovi asi najviac" pošepkala mi do ucha a ja som hneď zčervenala.

"Aj ja ťa rada vidím" usmiala som sa na ňu a odtiahla sa.

Chalani pozdravili Karen aj Aaliyah a my sme Karen odovzdali darčeky. Všetko bolo pripravené takže sme sa hneď vrhli do kuchyne. Boli sme hladní a tak Karen hneď rozkrájala tortu.

Najedli sme sa, porozprávali sa a na večer sme odišli pozrieť Nanu.

"Ahoj babi" zakričal Grayson a hneď sa vydal smerom kuchyňa. Ako keby pred chvíľou nejedol.

"Ahojte chlapci" zakričala Nana a po schodoch sa dostala až k nám.

"America, tak dlho som ťa nevidela" usmiala sa na mňa a vtiahla ma do objatia.

"Dobrý deň, Nana. Ako sa máte?" usmiala som sa a objatie jej opätovala.

"Ide to. Chlapci dúfam, že máte miesto na moje koláčiky" usmiala sa na nich a Shawn ma potiahol za ruku.

Nechápavo som sa na neho pozrela a on len s mierne začervenal. Dobre takže dneska by bolo toho červenania dosť. Stále ma držal za ruku a Nana na mňa len mrkla. Odišla za Aaronom a dvojičkami. Ja a Shawn sme len tak stáli v chodbe a držali sa za ruky.

"Chcel si niečo?" usmiala som sa naňho a on zabodol svoj pohľad do mojich očí.

"Chcel" naklonil sa a pobozkal ma. Spolupracovala som a do bozku sa usmiala.

"Vieš koľko som čakal na tieto okamihy?" pozrel na mňa a usmial sa.

"Dlho. Presne tak ako ja" povedala som a dala mu pusu na líčko.

"Je mi to ľúto" povedal mi a ja som ho len pohladkala po líci.

"Už to neriešme" usmievala som sa a spolu sme išli za chalanmi a Nanou.

Nana a chalani ujedali koláčiky a rozprávali sa. Prisadli sme si k nim a dali si po koláčiku. Zapojili sme sa do konverzácie, keď zrazu Grayson, ktorý stál pri okne zvískol a rozbehol sa von. Následovali sme ho a keď sme otvorili dvere na záhradu, v ktorých sám zmizol nestačili sme sa diviť.

Gray sedel na tráve, ktorá bola posypaná ľahkým snehom. Sneh. Sneží. Vyšla som za ním a postavila sa do prostriedku záhrady. Sneh mi padal na vlasy a udržiaval sa v normálnom stave. Proste sa hneď netopil. Boli to veľké snehové vločky.

"Snežííí" kričal Grayson a Ethan sa k nemu hneď pridal.

Nana nás len pobavene sledovala a usmievala sa. Po ešte asi hodine strávenej u Nany sme sa rozhodli odísť naspäť k Mendesovcom, ale samozrejme sme jej sľúbili, že sa ešte zastavíme.

Prišli sme k nim a otvorili dvere. Vyzuli sa a hneď v obývačke zastavili. Karen a Manny sedeli vedľa seba a o niečom sa rozprávali. Shawn ma zobral za ruku a chalani išli hneď za nami. Vyšli sme schody a ja som si všimla, že popri stene, ktorá sa tiahne až ku Shawnovej izbe su vyvešané fotky. Shawn keď bol malý. Usmievala som sa a občas sa pri nejakej zastavila. Aaliyah už dávno spala a tak chalani odišli do hosťovskej a ja so Shawnom do jeho izby.

Vykonali sme každovečernú rutinu a konečne išli spať. Lahli sme si a ja som sa konečne vystrela. Shawn si ma pritiahol k sebe a ja som si ľahla na jeho rameno. Zaspala som pokojným spánkom, ktorý mi tak veľmi chýbal.

____________________________
Ahojte! Nová časť je na svete a ja dúfam, že sa vám bude páčiť. Zase sú v Kanade a zase sa nám do deju zapája pani Nana. Milujem tú osobu.

Dúfam, že sa vám časť bude páčiť. V Kanade teraz síce sneh nieje, ale mne to nedalo. 

A ďakujem aj za prečítania Never Be, ktoré presiahlo už 200 prečítaní. Fakt pecka.

Victoria sa nám v deji objaví to sa nebojte. Graysonovi musíme niekoho nájsť. Takže mi sem hoďte dáke mená.

Ďakujem veľmi pekne.

Ahojtee!

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now