America
Chalani sa v aute rozprávali o futbale, hudbe a o ďalších veciach. Chalani majú za pár hodín koncert. Teraz je 17:00 a koncert začína o 19:00. Prišli sme na hotel a chalani nám povedali, že musia ísť ešte na generálku. Bývajú v tom istom hoteli ako my. Ja,Shawn,Cam,Nash,Jacks,Tay, Carter, Aaron a Matty sme odišli na izby. Mahogany s Lukom sa ešte nevrátili. Luke sa bude musieť dostať do arény asi aj s Mahogany. Odišla som so Shawnom k nám do izby, kde s nami tentokrát bol aj Matt. Nevadilo mi to. Matta mám rada, je mi ako brat presne tak aj Cameron. Matt je taký zlatý dinosaurus. Manželská posteľ a vedľa nej ešte jedna. Matt chcel spať so mnou. So Shawnom sa dohodli, že jednu noc so mnou bude spať Matty a druhú Shawn. Samozrejme bolo mi ľúto, že nebudem spať vedľa Shawna ale Matty je ten lepší prípad. Keby som mala spať vedľa Nasha tak to zo mňa nebude America ale medvedík na objímanie. Zmačkal by ma. Z izby Cama a Jackov sa ozvala mne povedomá hudba. Prišla som k nim na izbu a oni mali zapnutý reprák.
"Cam, čo je to za pesničku?"spýtala som sa skôr krikom.
"Love roberry"odkričal naspäť.
"A odkoho?"zasmiala som sa.
"Kalin and Myles"usmial sa.
Okamžite som si tú pesničku stiahla. Odišla som maspäť ku Shawnovi a Mattovi. Ležali na posteliach a ja som si priľahla k Shawnovi. Hral sa na mobile a ja som si ľahka k nemu a hlavu si oprela o jeho rameno. V okamžiku som spala a cítila ako ma Shawn objal jednou rukou z ktorej sálalo teplo. Zobudila som sa po hodine a to tiež veľmi ťažko. Poobzerala som sa a zistila, že som tu len ja a spiaci Shawn. Bol taký zlatý. Nedalo mi to a odfotila som si ho. Matt je asi u chalanov. Shawn sa zavrtel a položil si hlavu k môjmu krku.
"Pekne voniaš"povedal s rozospatým hlasom.
"Ďakujem, ale myslím , že na teba to nemá"zasmiala som sa. Postavila som sa a prešla ku skrini. Vytiahla som si rifľové kraťasy,spodné prádlo a Shawnove tričko, ktoré som hodila do kufru ešte keď sme boli v Toronte. Za hodinu začína koncert. Odišla som sa osprchovať a potom už oblečená prišla do izby a Shawn na mňa pozrel a zasmial sa.
"Ty mi takto tričká kradneš?"spýtal sa.
"Ja? Nie"odpovedala som a vyplazila mu jazyk.
Sadla som si k nemu na posteľ a do rúk si zobrala mobil. Spravili sme pár selfie aj na môj aj na Shawnov mobil. Shawn sa potom odišiel osprchovať. Pozerala som si zatiaľ Instagram keď Shawnovi blikol mobil a prišla mu správa. Nechcela som sa pozrieť ale pozrela sa.
MOLLY😊:
Teším sa na teba❤️xoxoKeď som to videla hnali sa mi slzy do očí. Počkala som na Shawna. Pozerala som sa von oknom aby som ho nemusela vidieť keď vychádzal z kúpeľne.
"Am čo sa stalo?"spýtal sa, keď prišiel bližšie ku mne.
"Toto sa stalo"povedala som a ukázala mu jeho mobil aj so správou od nejakej Molly. Pozeral na to a ja som sa zdvihla a utiekla.
"Počkaj Am!!"zakričal na mňa ale to už som klopala na Camove dvere. Cameron ich otvoril a ja som mu spadla do náručia v návaloch vzlykov. Plakala som a to veľmi. Myslela som, že je Shawn so mnou šťastný presne tak ako ja s ním. Ale asi nie.
"America čo sa stalo?"spýtal sa Cameron, keď som sa ako tak ukľudnila a sedela na jeho posteli. V izbe bol aj Nash.
"Shawn on-on má asi niekoho iného"povedala som a jedna slza mi stiekla po tvári.
"Čože??Ako si na to prišla?"spýtal sa Cam.
"Písal si s nejakou Molly. A ona mu napísala, že sa naňho veľki teší a dala tam srdiečko"vysvetlila som.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Life with Magcon boys...
ФанфикAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..