America
S chalanmi sme zo show odišli na hotel pretože bol Matt hladný. Akurát že nevyzeral až tak dobre, vypadal unaveno a ako keby strhane. Na hotel sme prišli okolo 20:00 a Matty to hneď zaparkoval u nás na posteli. Neobťažoval sa vyzuť či vyzliecť. Padol na moju a Shawnovu posteľ a odmietal sa postaviť a ísť do svojej. Miesta tam bolo dosť takže mne a Shawnovi to veľmi nevadilo. Matt zaspal po 5 minútach a potom už len spokojne odfukoval. Asi mu bolo zle. Chalani boli tiež unavení. Len ja a Shawn sme neboli. Chalani odišli k nim na izby a my sme si pustili telku. Absolútne neviem čo tam dávali pretože sme sa so Shawnom stále rozprávali. Nemusíme ísť tak skoro spať pretože nám lietadloletí až večer. Matt spal ako zabitý a nám bolo ľúto ho budiť. Vypli sme telku a prikryli sa s dekou. Zajtra Toronto, bože teším sa.
"America?"spýtal sa pošepky Shawn.
"Áno?"spýtala som sa aj ja a otočila sa k nemu tvárou pretože som doteraz ležala chrbtom k nemu.
"V Toronte bude na Magcone aj moja sestra a určite tam prídu aj rodičia. Ja len že aby si sa nezľakla keď ťa budem predstavovať"povedal a ja som sa zasmiala.
"Shawn neboj nebudem sa báť. Raz by to aj tak prišlo"povedala som. Dal mi bozk,chytil ma za pás a zaboril hlavu do mojich vlasov. Ja som svoju hlavu položila do záhybu medzi jeho ramenom a krkom. Zaspala som hneď ako sa Shawn pomrvil a mne hlava viacej zapadla do záhybu.
RÁNO
Ráno som sa zobudila na to ako sa niekto spadol z postele. Vedela som že Shawn to nebol pretože ten ma stále držal okolo pása. Matt. Otvorila som oči a videla Matta ktorý sa pomaly zdvíhal zo zeme. Zasmiala som sa a Matt sa konečne zdvihol. Postavila som sa a išla som k nemu. Pozrel na mňa a usmial sa takým debilným úsmevom až som sa začala smiať. Odfotila som ho a dala to na instagram. Hneď mi tam nabehlo veľmi veľa komentov a lajkov. Pozrela som na Matta a usmiala sa.
"Matty vypadáš ako keby si vypil nejaký alkohol" zasmiala som sa.
"Nie nič som nepil aj keď som si tak pripadal" odpovedal mi stále s tým debilným úsmevom a ja som sa začala smiať nahlas. Shawn sebou trhol a posadil sa na posteli.
"Preboha čo sa deje?"spýtal sa.
"Nič neboj"sadla som si k nemu a dala mu pusu na dobré ráno.
"Prestaňte lebo z vás dostanem cukrovku"neodpustil si poznámku Matt. Shawn sa dostatočne prebudil a išiel sa osprchovať. Matty sa vybral na izbu a tak som tam ostala sama. Zobrala som Shawnov mobil a fotila strašne priblbé ksichty. Dnes večer ideme do Toronta. Kanada. Panebože. Uvidím Shawnových rodičov a sestru. Musím povedať že sa docela teším. Mala by som napísať mame že sme so Shawnom spolu. Nikdy na to nebola príležitosť.
Message to Mom:
Mami? Vieš chcela som ti povedať že som tak trošku so Shawnom.
Message to America:
America. Je to tvoj život a ja ti doňho zasahovať nebudem. Som rada aj za teba pretože Shawn je jeden veľmi milý chlapec. Pozdravuj.
Mamina to zobrala dobre. Som veľmi rada. Shawn vyšiel zo sprchy len s uterákom okolo pása. On ma vážne raz zabije.
"Chceš ma zabiť?"spýtala som sa.
"Nie prečo?"usmieval sa.
"No pretoto" a rozhodila som rukami presne naňho.
"Ale no Am"zasmial sa Shawn.
"Čo?"povedala som.
"Nevedel som že si ma obzeráš"zasmial sa znovu.
"A nemôžem?"zasmiala som sa aj ja.
"Ty môžeš všetko"prišiel ku mne a dal mi bozk. Zasmiala som sa.
"Ideme na raňajky?"spýtala som sa s úsemovom, ktorý stále neopúšťal moju tvár. Shawn sa obliekol a ja som si na seba hodila ešte mikinu. Po ceste som napísala do chatu aby všetci zišli dole pretože sa ide na raňajky a za 5 minút ako sme so Shawnom stáli v hale boli všetci dole. Prebehli sme cez cestu a vbehli do prvého Starbucksu ktorý sme našli. Nakúpili sme raňajky a odišli naspäť na hotel. Raňajky sme zjedli ale ostal tam posledný koláč, ktorý potom zjedol Matt. Pomaly sme sa balili a pripravovali sa na cestu do Toronta a ja samozrejme na to že uvidím Shawnových rodičov.Panebože :O veľmi pekne ďakujem :) 610 reads a 37 votes? :D čože? Nevedela som že sa ten príbeh takto chytí :) strašne vám ďakujem :) časť je krátka ale budem sa vám to snažiť vynahradiť v ďalších :) ILY :*
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..