Shawn ma stále šteklil a ja som plakala smiechom. Nemohla som sa brániť tak som len ležala a snažila si zakryť miesta kde ma štiklil. Načiahla som sa a začala štikliť ja jeho. Neudržal sa na rukách a spadol na mňa. Zaboril mi hlavu do krku a ani sa nepohol.
"Shawn?" spýtala som sa s úsmevom, ktorý on vidieť nemohol.
"Awjdj?" zamrmal a ja som mu samozrejme nerozumela ani slovo.
"Rozpučíš ma" povedala som mu a on sa zdvihol a prevalil sa vedľa mňa.
Pritiahol si ma k sebe a nechcel ma pustiť. Nebránila som sa. Kto by sa chcel hnúť z objatia Shawna Mendesa. Asi nikto.
"Ľúbim ťa"pošepkala som mu do ucha.
"Am povedz mi niečo o sebe. Viem skoro všetko ale nikdy si sa nezmienila o tvojom živote v Sydney" povedal mi Shawn a ja som sa zdesila.
"Shawn bojím sa ti to povedať" povedala som a cítila slzy. Nechcela som plakať.
"Am prosím. Ja už som ti všetko povedal" usmial sa na mňa a ja som začala.
"Keď som nastúpila do školy, Calum a chalani tam už chodili. To je pochopiteľné. Lenže asi v piatej triede na základke sa to všetko zmenilo. Začali mi robiť zle a doberať si ma. Calum to nemohol zastaviť pretože som mu o tom nepovedala. Nechcela som aby si o mne mysleli, že sa neviem postaviť sama za seba. Že som strachoprd. Nepovedala som mu ani slovo. Určite by spravil niečo čo by potom ľutoval. Prestali sa so mnou baviť aj tie kamarátky čo som mala. Všetci na mňa pozerali ako na handru. A rok na to ma začali šikanovať" povedala som a slzám som nechala voľný priebeh.
"Oni ťa šikanovali?" spýtal sa ma s prekvapením v hlase Shawn.
"Áno. Prvý rok do mňa len strkali a zhadzovali veci z lavice alebo keď som ich mala v rukách. Lenže potom som išla na prázdniny do LA a stretla Mahogany. Nevedela som, že sa tak skamarátime a v prvom rade som sa najprv skamarátiť nechcela. Lenže ona mi ukázala, čo je to pravé priateľstvo. Ďakovala som jej ale potom som odišla. Medzi tým nás stihol opusti otec, ktorý odišiel do Londýna či kam za svojou milenkou. Mama z toho bola úplne mimo a ja s Calom tiež. Preniesli sme sa cez to a ja som rada, že sa mama usmieva. A zase začalo peklo. Tentokrát v podobe bitiek. Mala som modriny, ktoré som sa snažila zakrývať aby si ich mama alebo Cal nevšimli. Dokončila som základnú aj keď s menšími problémami a potom nastúpila na umeleckú kam zase chodil aj Cal. Dva roky na to začali chalani spievať a rok na to išli na turné s One Direction. Milovala som ich songy a hlavne som bola neskutočne pyšná na to, že môj brat a moji traja najlepší kamaráti sú slávni a tak ďaleko to dotiahli" povedala som mu.
Mal slzy v očiach a ja som si radšej schovala hlavu do dlaní pretože vidieť Shawna plakať je ako keď vidíte opustené šteňa vonku v daždi.
Pritiahol si ma k sebe a zaboril mi hlavu do vlasov. Plakali sme. Obaja.
"Ja-ja Am prepáč, že som sa ťa to pýtal" povedal a snažil sa ovládnuť svoje vzlyky.
"Shawn to je v poriadku mal si právo to vedieť a ja som len rada, že je to konečne vonku. Dusila som to v sebe dosť dlho. Okrem Mahogany a Cala o tom vieš len ty" povedala som mu a pohladkala ho po tvári.
"Som rád, že patrím medzi ľudí, ktorým si to povedala" usmial sa a naklonil sa ku mne. Pobozkal ma a ja som v bozku cítila neskutočnú oporu.
"Ďakujem ti" pobozkala som ho ešte raz.
"Vôbec nemáš za čo" usmial sa na mňa a chytil mi ruku.
Ležali sme vedľa seba a pozerali na strop. Zrazu sa Shawn zdvihol a ja som sa zľakla.
"Ježiš!" vypískla som a Shawn sa začal smiať.
"Toto mi nerob" chytila som sa za srdce a posadila sa.
"Ideme jesť" vyhlásil a chytil ma do náručia.
Zasmiala som sa a obtočila mu ruky okolo krku. Zišli sme do kuchyne a tam ma Shawn posadil na kuchynskú linku.
"Spravím kakao a nejakú kašu?" spýtal sa ma a aj som len prikývla.
Sledovala som každý jeden jeho pohyb. Zakotvila som na jeho tvári na ktorej svietil jemný úsmev. Usmiala som sa tiež. Podal mi kakao a sám si zobral svoje. Napila som sa a položila šálku vedľa seba. Shawn spravil kašu a potom postavil dva taniere vedľa nás.
"Otvor pusu letí lietadlo" zasmial sa a nabral na lyžičku kašu.
Lyžičku mi dal do úst a ja som sa čudovala. Bolo to neskutočne dobré. Zasmial sa keď videl môj výraz v tvári a nabral ďalšiu.
Nakrmil ma a potom ja jeho. Kaša bola skoro všade. Smiali sme sa a hneď ako do kuchyne vpálila mama začali sme upratovať.
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..