Hneď ako Cameron s Nashom prišli domov chceli točiť video. Mahogany išla s Lukom a Madison s Gilinskym k nej. Johnson tam ževraj zostal. My už sme boli vnútri a pozerali sme film. Nash vybehol pre kameru a Camerom zatiaľ povynášal z kuchyne nejaké omáčky, múku, horčicu a kečup, nejaké semienka a olej.
Zaviažu si oči a budú sa pýtať otázky. Prvý pôjde Nash a bude klásť otázky Camovi. Keď neuhádne, Nash mu bude musieť niečo hodiť alebo na tvár, telo. Keď uhádne, Nash mu na tvár, telo nebude hádzať alebo vylievať nič.
Zapli sme kameru a sledovali ich.
"Koľko detí chcem mať v dospelosti?" spýtal sa Nash.
"5" odpovedal Cam.
"Nie chcem mať 3" zasmial sa Nash a vylial Camovi niečo na vlasy.
"Ďaľšia otázka. Aká je moja obľúbená značka oblečenia?" povedal Nash a už si pripravoval púder.
"Pink Dolphin" odpovedal Cam.
"Nie. Asphalt Yacht Club" povedal Nash a stlačil nádobku od púdru.
Cameron začal kašľať a pluvať púder. Podali sme mu fľašu s vodou zatiaľ čo sa Nash smial.
"Ako sa volá moja mama?"
"Sherill"
"Nie. Elizabeth" povedal Nash a zase Camovi niečo vylial na vlasy.
"Aký je môj obľúbený žáner hudby?"
"Raggae"
"Nie. Pop/HipHop"
"Moja obľúbená TV Show?"
"Fresh Prince of Bel Air"
"Nie. Friends" zasmial sa Nash a Cameronovi na hlavu vysypal škoricu.
Takto to pokračovali asi ešte päť minút a my sme sa zvíjali od smiechu. Cameron vedel odpovedať dobre len na tri otázky a to na: Či má Nash rád kečup, Aké sú jeho obľúbené cereálie a Či má radšej psa alebo mačku. Cameron sa išiel osprchovať.
Vystriedali sa a teraz sedel na stoličke Nash.
"Môj obľúbený žáner hudby?" spýtal sa Cam
"HipHop" odpovedal Nash.
"Nie. R&B" povedal Cam a niečo Nashovi roztlačil o tvár.
Cameron sa neskutočne smial a ja keď som videla jeho výraz začala som sa smiať nanovo.
"Moja obľúbená značka oblečenie?"spýtal sa Cam.
"Obey" povedal Nash.
"Nie. Volcom" povedal Cam.
"Ty si nikdy nemal oblečené niečo od Volcomu!" skríkol Nash a zasmial sa.
"Moje obľúbené jedlo?" spýtal sa Cam.
"French Fries" povedal Nash.
"Ani trochu. Chicken Enchiladas" zasmial sa Cam.
"Moja obľúbená show?"
"Drake a Josh" povedal Nash.
"Nie. That 70's show" zasmial sa Cam a pleskol Nashovi niečo o tvár.
Lenže ako sa Cam posúval ďalej od stoličky stúpil na vrchnák od plechovky. Nikto nevedel čo sa stalo len sme počuli Camerona nadávať. Podišiel do svetla a my sme hneď vedeli, že je zle. Nash mal plné oči nejakých semienok a horčice takže nič nevidel. Počul len ako Cam nadáva a kričí, že bude potrebovať štichy. Odišli sme do kúpeľne a ja som volala sanitku. Cameron mal na päte dosť hlbokú a dlhú ranu. Snažil sa krv utierať uterákom ale veľmi to nepomáhalo. Camerona to očividne dosť bolelo lebo nerobil nič iné ako nadával.Sanitka prišla do 15 minút a Camerona naložili na nosítka. Dovnútra do sanitky som išla len ja a Nash. Chalani povedali, že idú hneď za nami. Keď to Camovi dezinfikovali držal mi ruku a ja som bola rada, že mi ju nerozdrtil. Robil pritom vážne zaujímavé ksichty. Camerona vytiahli zo sanitky a na nosítkach ho preniesli na poschodie. Čakali sme na doktora, ktorý to má Camovi zašiť a Nash to stihol ešte aj natáčať. Ošetrujúci lekár prišiel asi päť minút po nás a hneď sa pýtal ako sa mu to stalo. Všetko som mu vysvetlila a v ten moment prišli chalani. Čakali nás pred ordináciou a sedeli na plastových stoličkách. Cameron mi stále stískal ruku a snažil sa nevyroniť ani slzu keď mu doktor zašíval nohu. Bol statočný to sa musí nechať. Aj keď zatínal zuby. Vydržal to a to sa cení. Počkali sme ešte chvíľu a doktor mu dal nejake lieky keby ho to náhodou bolelo. Nash to mal všetko natočené a my sme Camerona vyviezli z ordinácie na vozíku. Nash tlačil vozík a ja som niesla barle. Cam sa už usmieval a hneď ako sme otvorili dvere pribehli chalani.
"Cameron ty si nám nahnal strach" zasmial sa Tay a buchol Cama do ramena.
"V pohode už mi skoro nič nieje" zasmial sa Cam a my sme sa pobrali naspäť domov.
Chalani pomohli Camovi do auta a vozík sme dali do kufra. Cesta trvala tak desať minút. Cameronovi som podala barle aby sa mohol trošku rozpohybovať a on išiel ku dverám. Aaron vytiahol vozík a chalani išli Camovi otvoriť dvere. Zvalili sme sa na gauč a prisunuli Camovi podnožku na vykladanie nôh. Boli sme unavený, Cameron mal zašitú nohu, Nash mal stále vo vlasoch horčicu a Shawn mi zaspal na ramene. Bol neskutočne roztomilý. Chalani si pustili nejaký film a ja som musela Shawna zobudiť.
"Shawn" drgla som doňho trošku.
"Mmmm" dostala sa mi odpoveď.
"Poď spať do postele. Chalani pozerajú film a ja nemám čo robiť. Spíš mi na ramene" zasmiala som sa a on aa hneď prebudil.
"Poďme" postavil sa a chytil ma za ruku.
Prešli sme do izby a spadli na postel. Vyzliekla som si skinny a ponožky. Shawn urobil to isté a obliekol si kraťasy na spanie. Mne sa prezliekať nechcelo tak som zostala v nohavičkách a tričku. Pritúlila som sa k nemu a položila si hlavu na jeho hruď. Jednu ruku som dala na jeho brucho a pokojne oddychovala. Zatvorila som oči a pomaly zaspávala. Počula som zdola nejaké urývky filmu ale potom som stratila pojem o svete. Zaspala som tvrdým spánkom.
Nová časť! Zdravím.. túto časť som stihla dopísať za necelých 10 minút a neviem či sa vám to bude páčiť. Dúfam, že ano. Užite si to.💕
STAI LEGGENDO
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..