1. Aké máš hobby alebo poobedné krúžky?
Veľmi dobrá otázka. Rada čítam, fotím, kreslím alebo si len tak píšem veci, ktoré ma napadnú (považujem to za svoje hobby)😂.
Závodne plávem takže sa nezaobídem bez tréningu (tvrdého). Každé ráno a každý večer.2. Ktoré sú tvoje najobľúbenejšie skupiny, , speváčky?
Skupina je určite 5sos. Za tie 4 roky mi totálne prirástli k srdcu a veľa zmenili. Potom Nirvanu, Green Day, BMTH, Nickelback.. Je ich veľa, ale 5sos určite vyhráva.
Najoblúbenejší spevák asi Shawn. Páčia sa mi jeho texty, melódia každej piesne a samozrejme musím povedať, že aj on (😂). No, ale musíte uznať, že je zlatý.
A speváčku nemám. V mobile mám len pár pesničiek, ktoré spievajú dievčatá alebo ženy. Mám rada Adele, ale tiež ju veľmi nepočúvam.3. Akú farbu/y máš najradšej?
Mám rada čiernu aj keď všetci hovoria, že je tmavá. Podľa mňa je to farba, ktorá sa dá nosiť ku všetkému a je elegantná. Potom mám rada bielu, ktorá je vlastne presne to isté ako čierna. Skoro všetky farby okrem ružovej (bohužial) mám rada.
4. Prečo si začala písať príbeh práve o Magcon boys?
Oni ma všeobecne zaujali. A asi rok potom, ako som ich sledovala som sa rozhodla skúsiť napísať príbeh. Sama som nevedela do čoho sa púšťam a hlavne som nečakala, že to bude niekto čítať, ale som veľmi rada, že to dopadlo takto.
5. Keby si mohla byť hocijaká rozprávková bytosť, ktorá by to bola?
Myslím, že toto je veľmi ťažká otázka. Každá rozprávka končí happy- endom no nie? Nechcela by som byť princezná. Ja by som chcela byť Olaf. On sa vždy usmieva, je milý a pomáha. A aby som nezabudla má rád objatia.
6. Čo vieš, že niesi?
Niesom dobrá v matematike a nemčine a niesom bohvieako pekná (musím sa predsa skritizovať. Niesom namyslená a som niekedy až prehnane úprimná.
7. Si vegetariánka?
Niesom, ale niekedy by som to rada vyskúšala, ale kedže plávem a potrebujem bielkoviny, ktoré sú najviac v tom mäse tak vegetariánstvu musím dať teraz Bye, Bye. Možno za pár rokov.
8. Máš viac chlapčenskú alebo dievčenskú povahu?
Ja myslím, že aj aj. Vyrastala som prevažne s chlapcami, keďže sa mi sesternica narodila až keď som mala 10. Najprv som bola čisto, ako chlapec aj keď oni boli vždy špinaví a ja som prišla čistučká. Teraz u mňa skôr prevažuje dievčenská povaha aj keď občas mám také chlapčenské chvíľky.
9. Vieš niečo, čo ľudia, ktorých poznáš nevedia?
Ani nie. Vždy si len skôr zapamätám text piesne alebo názov a ja slúžim ako džubox (snáď budete vedieť). Asi jediné, čo viem je, že škúlim a jedno oko mi proste zostane na mieste.
10. Do akej krajiny by si rada išla?
Určite Austrália. Aj keď každý hovorí, že je tam neskutočné množstvo vecí, ktoré ma môžu zabiť. Potom určite do Ameriky pretože , no proste Amerika. Všetko iné, ako v Európe takže tam by som sa určite rada pozrela a posledné je Anglicko. Mám rada anglickú literatúru a lákajú ma pamiatky. Možno ak sa podarí tak tam budúci rok pôjdem.
11. Koľko máš rokov?
Vo februári som mala 15. Dostala som občiansky a poviem vám čistá hrôza. To každý vyzerá na občianskom, ako nejaký vrah, čo ho práve prepustili z väzenia?
12. Ako si sa ocitla na wattapade?
Úplnou náhodou. Kamarátka mi ukazovala screeny nejakých poviedok a hovorila mi, čo je to za aplikáciu a ja som samozrejme zabudla. Rok potom som si spomenula a našla som to na AppStore. Stiahla som a začala čítať. Ďaľší rok na to som začala písať tento príbeh.
13. Poznáš niektorých ľudí z wattapadu aj osobne?
Vlastne nie. Poznám len moje spolužiačky alebo kamarátky inak nie, ale rada by som spoznala určite sú to úžasné dievčatá.
14. Si za každú zábavu, ktorá príde?
Vlastne áno. Niekedy sa mi do toho veľmi nechce ísť, ale som skoro za všetko.
15. Preferuješ skôr tichý kútok bez otravných ľudí alebo si v strede diania?
Občas som v strede diania a samozrejme ma zaujíma o čo ide, ale keď si chcem čítať tak sa vždy niekam schovám a vyleziem až po niekoľkých hodinách pretože som začítaná.
Ešte vám sem napíšem nejaké zaujímavosti.
Moje celé meno je Alexandra Rakayová, narodila som sa v Trnave kde aj bývam. Mám dvoch psov, ktorých ľúbim. Mám mladšieho brata, ktorý už chodí do školy (tie úlohy s ním, žiadna sranda). Preferujem leto pred zimou a jeseň pred jarou. Na jar je veľa alergií a v zime je príšerná zima.
Milujem knihy a som na nich priam závislá. Keby som mohla vykúpim celé knihkupectvo a až vtedy by som bola šťastná.
Mám rada jednorožce a pandy. A tak nejak obľubujem Nike, Vans a Convers značky. Teda skôr tenisky.
Už neviem, čo také by som vám napísala, takže toto bol môj Life tag a ja sa teším na ďaľšie časti. Dúfam, že aj vy. Keby ste chceli niečo ďaľšie vedieť buď mi napíšte alebo to napíšte do komentu.
Ospravedľňujem sa (zase) za to, že časť ešte nieje, ale v škole sme toho mali a stále máme pekelne veľa.
Ja sa lúčim.
Bye loves💕
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..