Magcon Tour

1.3K 84 0
                                    

Ráno som sa zobudila a videla Shawna ako spokojne odfukuje ďalej. Zobrala som jeho a mobil a chcela ho odomknúť keď som si všimla že ma má na pozadí ako spím. Tak som si zobrala svoj a odfotila ho a tiež som si tú fotku dala na pozadie. Pozerala som na Shawna. Bol strašne zlatý. Taký medvedík. Naraz sa usmial.

"Baví ťa na mňa pozerať?"spýtal sa.
Ja som okamžite zčervenala a buchla ho do ramena.

"Au"robil sa že ho tá rana strašne bolela.

Pretočila som so smiechom očami a odišla si umyť zuby. Po chvíli prišiel Shawn za mnou a bez trička. Asi som zabudla dýchať. Snažila som sa pozerať niekam inam ako naňho ale poviem vám bolo to sakra ťažké. Zobral si svoju kefku na zuby a postavil sa vedľa mňa a tiež si začal umývať zuby. Opláchla som si tvár a odišla radšej naspäť do izby. Obliekla som si veci čo som mala včera a schovala sa za dvere. Shawn prišiel do izby a na posteli našiel tričko a boxerky. Predpokladala som že si bude myslieť že som odišla a tak to aj bolo. Sadol si na posteľ a pozeral do zeme. Vyšla som spoza dverí, skočila mu na chrbát a dala mu pusu na líce.

"Snáď si si nemyslel že som odišla"povedala som

"Práveže myslel"povedal.

"Ale no ták" usmiala som sa naňho a zdvihla mu hlavu tak aby mi pozeral do očí. Usmial sa už aj on a začal ma štekliť.

"Aaa Shawn no ták prestaň lebo sa počúram"smiala som sa až mi slzy tiekli. Prestal a len na mňa s úsmevom pozeral. Zčervenala som.

"Čo je?"spýtala som sa stále červená.

"Nič ale si roztomilá keď sa červenáš"povedal načo som zčervenala ešte viac.

DEŇ ODCHODU NA TOUR•

Dnes odchádzame na Tour! Panebože tak strašne sa teším. Aaron pre mňa má prísť o 9:00. Vstala som z postele a prešla do kúpelne kde som si vyčistila zuby a opláchla tvár. Prešla som ku skrini z ktorej som vytiahla Nike mikinu a čierne legíny. Do batohu som dala ešte nabíjačku na mobil a MacBook. Obliekla som sa a namalovala som sa ale iba jemne.
S kufrom som zišla dole do kuchyne kde už boli všetci chalani, tým myslím Caluma,Luka,Asha a Mikeyho a samozrejme mamina. Do misky som si naliala mlieko a nasypala si doň Nesquik guličky. Zo šuflíku som si zobrala lyžičku a sadla si vedľa Cala.

"Tak čo tešíš sa?"spýtal sa Cal s úsmevom.

"Jasné že sa teším. Budem tam s Mahogany a chalanmi. Kto by sa netešil"povedala som s úsmevom od ucha k uchu.

Vtom pred domom zatrúbilo auto. Aaron. Vstala som odniesla misku do drezu a odišla si obuť nové Nike thea tenisky. Maminu som ešte vystískala a do rúk zobrala môj veľký kufor.  Calum mi našťastie pomohol. Naložil ho do kufra auta a ja som ho ešte objala. Nasadla som do auta a zakývala mame a chalanom. Po ceste sme nabrali ešte Cama a Taya s Mahogany. Ostatní budú čakať na letisku. Dnes letíme do New Yorku. Tam bude prvé vystúpenie. Prišli sme na letisko nechali sa odbaviť a nasadli do lietadla. Shawn si sadol vedľa mňa. Batoh som si dala k nohám a pohodlnejšie si sadla. Vzlietli sme a ja som počula ako si sa Shawn niečo potichučku spieva.

"Shawn čo to spievaš?"spýtala som sa.

"Moju pesničku heh. Strings. Pustím ti ju"pustil mi ju do uší a ja som počúvala.

Bola úžasná. Vrátila som mu sluchátka a položila si hlavu na jeho rameno. Po chvíli som zaspala.

Life with Magcon boys...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang