"Cameron!"skríkol Jacob.
"To nemyslíš vážne!" povedal Shawn a zakryl mi rukami oči. Cameron stál v strede izby bez akéhokoľvek oblečenia a smial sa.
Začala som sa smiať a ostatní so mnou. Nie nad tým, že bol Cameron nahý, ale nad Shawnovou reakciou. Cameron sa išiel obliecť a my sme sa stále smiali. Mike sa váľal po zemi od smiechu.
Zostáva nám ešte 5 dní a potom odchádzame domov. Dnes ideme k vodopádom. Vždy ma fascinovali a nikdy som sa nemohla vynadívať. Ten vodopád bol úžasný a my sme hneď poskákali do vody.
o 5 dní neskôrPristáli sme v LA a hneď z letiska ma chalani odviezli domov. So Shawnom som sa rozlúčila dlhým bozkom. Samozrejme, že Calum, Luke, Mikey a Ash išli so mnou. Potichu som otvorila dvere, predsa len bolo sedem hodín ráno a ja som nechcela zobudiť mamu. Kufre sme nechali v chodbe a odobrali sa do kuchyne. Michael a Ash si išli ľahnúť. Ako jediný boli celý let hore. Spravila som cesto na wafle a chcela ísť zapnúť MTV, ale v obývačke som našla mamu, ktorá spala v náručí muža, ktorého nám asi chcela predstaviť. Musím povedať, že boli zlatí. Usmiala som sa, prikryla ich a nechala spať.
"Som hladný." zanariekal Luke.
"Ja tiež." povedal Calum a ja som sa zodvihla zo stoličky a začala robiť wafle.
Po hodine som mala spravenú kopu waflí a tak som ich položila na stôl. Calum medzitým nakrájal ovocie a Luke poukladal na stôl džem, šľahačku, mlieko a kakao. Ash s Mikeom sa za chvíľu zobudili a ešte rozospatí prišli do kuchyne. Posadili sa na stoličky a poprosili ma o kávu. Priniesla som šálky a kanvicu s kávou.
"Ďakujem." usmial sa Mikey a nalial si do šálky.
Mama prišla do kuchyne práve vtedy, keď sme začali jesť. Mala rozstrapatené vlasy a menšie kruhy pod očami.
"Ahoj mami." pozdravili sme s Calumom naraz.
"Ahojte." povedala nervózne.
"Nemusíš byť nervózna, radi ho spoznáme." usmiala som sa na ňu a pohladkala ju po ruke.
"Volá sa George." usmiala sa na nás a išla ho zobudiť.
Dojedli sme a ja som potom upratala taniere a všetko čo sme zašpinili. Wafle som nechala na stole aby sa najedla aj mama. Rýchlo som sa odišla umyť a prezliecť sa do kraťasov a voľného trička.
Vošla som do kuchyne a videla, ako sa chalani smiali niečomu čo povedal George. Posadila som sa za stôl a usmiala sa.
"George, toto je moja dcéra America." usmiala sa mama najprv na mňa a potom na neho.
"Skôr Am. Teší ma." podala som mu ruku, ktorú hneď prijmol.
"George." usmial sa. Bol milý, mal zmysel pre humor a už na prvý pohľad som si všimla, že mu na mame veľmi záleží. Vždy keď niečo hovorila pozeral na ňu so záujmom a s láskou v očiach. Bola som šťastná.
"Koľko sa poznáte?" spýtala som sa.
"Dva mesiace." usmiala sa mama. Tak dlho to predomnou tajila?
"Aha." povedala som a pozrela sa na mamu. Len sa na mňa omluvne usmiala a dojedla.
Zoznámenie prebehlo v poriadku a mama vyzerala šťastná takže som to ďalej rozoberať nechcela. Aspoň nie teraz. Zavolala som Shawnovi a poprosila ho či nepríde. Hneď súhlasil a povedal, že tu bude do desiatich minút. Odišla som sa osprchovať a umyť si vlasy.
Len v spodnom prádle som vyšla z kúpeľne a našla Shawna, ktorý ležal v mojej posteli. Zľakla som sa a vypískla som. Hneď, ako ma zbadal postavil sa a rýchlim krokom sa blížil ku mne. Vášnivo ma pobozkal a natlačil na stenu. Jeho ruky putovali po mojich bokoch a ja som sa len usmiala.
"Chýbala si mi." usmial sa a pobozkal ma na čelo.
"Neboli sme spolu len štyri hodiny." zasmiala som sa a chcela sa ísť obliecť, keď si ma k sebe znovu pritiahol a znovu nalepil jeho pery na tie moje.
"To nevadí." povedal a plesol ma po zadku.
"Mendes!" skríkla som sa obliekla si tričko. Len sa zasmial a spadol naspäť do perín.
Ľahla som si k nemu a zakryla sa. Obidvaja sme zaspali a zobudili sa až okolo obeda. Doma sme toho veľa nemali tak som sa rozhodla ísť nakúpiť. Zobrala som si kľúče, mobil a peňaženku. Shawn zostal u nás spolu s Calumom, ktorý bol ako jediný hore.
Prechádzala som cez cestu keď sa spoza rohu vynorilo auto. Myslela som si, že stihnem prejsť na druhú stranu a vodič si asi myslel, že keď pridá ja zastavím. Vrazil do mňa a ja som skončila pod kolesami. Všetko som videla a necítila som sa zle. Bolela ma trochu hlava a noha.
Potom všetko stmavlo.
Shawn
Čakali sme na Americu dve hodiny. Stále nechodila. Začal mi zvoniť mobil a ja som to okamžite zodvihol.
"Pán Mendes?" ozvalo sa a ja som stŕpol.
"Áno?" čakal som.
"Voláme vám kvôli Americe Hood, ktorú dnes okolo 13:20 zrazilo auto. Volám vám z nemocnice na Laker Street. Je v poriadku, má zlomenú nohu a otras mozgu. Teraz spí. Mohli by ste prísť?" spýtala sa ma.
"Hneď tam budem." povedal som celý bez seba a utekal som do auta spolu s Calumom, ktorému som rýchlo objasnil situáciu.
Vbehli sme do nemocnice a utekali na recepciu.
"Prosím vás kde je America Hood?" spýtal som sa.
"Izba číslo 675." povedala a nasmerovala nás do chodby.
"Ďakujeme." počul som, ako Calum poďakoval. Na chodbe sme sa posadili pretože nás nechceli pustiť dovnútra a ja som to zatiaľ napísal chalanom. Za ani nie desať minút sa na chodbe objavil Matt, Cameron, Jacob a Aaron.
"Ako je na tom?" spýtal sa ma Matt hneď, ako sa posadil.
"Neviem ešte nás tam nepustili." smutne som sa usmial. Čakali sme ďalších desať minút a ja už som sa začínal báť. V tom sa otvorili dvere a vyšla z nich lekárka.
"Môžte ísť za ňou." usmiala sa na nás a ja som hneď otvoril dvere do izby.
"Am?" spýtal som sa. Videl som, ako pomaly otvára oči. Otvorila ich naplno. To čo vypustila z úst som si nikdy neprial počuť. Zabudol som dýchať.
"Kto ste?"
______________________________
Ahojteee! Takže po veľmi dlhej dobe je tu konečne časť.
Toto ste nečakali čo?
Chcem sa ospravedlniť, že tu dlho nič nebolo a ďakujem za 19K.
Nebudem vykecávať pretože sa musím ísť učiť takže užite si to a dúfam, že sa bude páčiť.
Bye loves💕
CZYTASZ
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..