5sos v LA

497 38 2
                                    

Týždeň po Mikulášovi mi napísal Calum, ževraj príde aj s chalanmi. Budú tu do Vianoc. Calum zostane s nami a chalani potom budú musieť odísť. Chýbali mi a bola som rada, že konečne prídu. Mahogany bola celá bez seba. Nevidela Luka síce len dva týždne, ale aj tak jej dosť chýbal.

"Shawn?" spýtala som sa ho a otočila som sa na posteli tvárou k nemu.

"Áno?" spýtal sa on mňa a pozrel na mňa.

"Na Vianoce ideš domov?" pritúlila som sa k nemu.

"Idem" smutne sa usmial a pohladkal ma po tvári.

"Musíme si spraviť Vianoce skôr aspoň a dva dni. Všetci pôjdete domov. Chcem si to ešte užiť" usmiala som sa sa naňho.

Nebudem na Vianoce sama to je jasné. Bude tu Calum a Mahogany s jej mamou budú u nás, ale chcem si užiť predčasné Vianoce aj s chalanmi.

"Dohodol som sa s chalanmi na predčasných Vianociach asi týždeň dozadu. Každý rok to tak robíme" usmial sa na mňa a pobozkal ma.

V tej chvíli som bola asi najšťastnejšie dievča pod slnkom. Jediná vec, ktorá ma trápila bolo dočasné odlúčenie so Shawnom.

Prišla mi správa tak som si ju hneď otvorila.

Calum: Pristávame :) mama je doma?

Ja: Konečneee! Áno je čaká vás, ja prídem asi o hodinu.

Usmiala som sa a odložila mobil. Shawn sa postavil a pozrel na mňa. Chytil mi ruky a vyhupol ma do sedu. Zasmiala som sa a on si ma prehodil cez rameno. Pleskol ma po zadku a vybehol so mnou z izby.

"Chalaniiii pomoooc" kričala som a chalani sa len smiali.

"Vy ste teda kamaráti" zamračila som sa a Shawn ma vtedy položil na zem.

"Prepáč" sladko sa usmiali a ja som vedela, že sa na nich nedokážem dlho hnevať.

Usmiala som sa späť a prešla ku chladničke z ktorej som si vytiahla jogurt. Posadila som sa na linku a začala jesť. Shawn si sadol vedľa mňa a jedol svoje cereálie. Chalani sedeli za stolom a tiež do seba niečo cpali.

"Chalani dnes vás opúšťam. Príde Calum a chalani a ja chcem byť chvíľu aj s nimi než mi odídu. Shawn bude s nami a ja viem, že je to nefér, ale nebojte sa, pôjdeme von" usmiala som sa na nich a každého objala.

Vybehla som do izby a pobalila si pár vecí. Zbehla som schody dolu a videla chalanov, ktorý stáli jeden vedľa druhého. Tlačili sa mi slzy do očí, ale hneď som ich zahnala. Každého som ešte raz objala a dala im pusu na tvár.

"Ahojte, budete mi chýbať" usmiala som sa na nich a ja spolu so Shawnom sme vyšli von a nastúpili do auta.

"Tešíš sa?" spýtal sa ma Shawn a položil jeho ruku na moje stehno.

"Hej, veľmi" usmiala som sa naňho a nahla sa k nemu. Dala som mu pusu na líce a potom aj na krk. Usmial sa na mňa a šoféroval ďalej.

Prišli sme pred dom a ja som vedela, že chalani už doma sú. Vybehla som z auta rýchlosťou blesku a otvorila dvere. Rýchlo som sa vyzula a vbehla do obývačky. Chalani sa hneď postavili a ja som skočila na Caluma. Obmotala som mu nohy okolo pásu a čo najsilnejšie ho objala.

"Ahoj" usmiala som sa cez slzy.

"Ahoj" zašepkal mi do ucha.

Pustil ma a ja som videla chalanov, Shawna a mamu ako sa usmievajú.

"Chýbali ste mi" usmiala som sa na chalanov a objala ich.

Life with Magcon boys...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang