America
Tá choroba je hrozná. Nedokážem pomaly ani chodiť. Vyčerpáva ma to viac ako predtým. Shawn a ja sme dva dni v posteli a chalani sa o nás starajú. Nechcem ich zaťažovať, rada by som si pre ten čaj a lieky išla sama, ale to by som sa musela plaziť. Niečo ale skôr niekto sa rukami obmotal okolo môjho pásu a pritiahol si ma k sebe.
"Dobré ráno" zachrapčal mi do ucha.
"Aj tebe" ledva som zo seba vysúkala. Chýbalo mi to objatie, ale hlavne som nemohla rozprávať.
Skúsila som sa postaviť a nakoniec sa mi to aj podarilo. Konečne som sa mohla ísť osprchovať. Zobrala som si všetky veci a odišla do kúpeľne. Osprchovala som sa a konečne si umyla vlasy. Vyšla som zo sprchy a zistila, že som si namiesto svojho trička zobrala Shawnove. Obliekla som si ho aj keď mi bolo pod zadok, ale neriešila som to.
"Shawn?" spýtala som sa ho aby som sa uistila či nespí.
"Áno?" pozrel na mňa a usmial.
"Ideme sa najesť?" usmiala som sa aj ja a išla k dverám.
"Môžeme a mimochodom máš pekné tričko" usmial sa na mňa ešte väčším úsmevom a prišiel ku mne.
Otvorila som dvere a potom ich aj zatvorila. Zišli sme schody a dostali sa do kuchyne. Na stole ležal odkaz a nutellové rožky. Prišla som ku kuchynskej linke a nahlas prečítala odkaz.
Am a Shawn išli sme na týždeň do New Yorku. Viem je to neoznámené a všetko okolo toho, ale Nash nám volal a chcel aby sme sa prišli pozrieť na Hayesa. Viem, že by si ho chcela vidieť, ale v takom stave v akom si bola by to bolo zbytočné. Ľúbime ťa- Cam a Matt.
"No takže sme tu len ja, ty, dvojičky a Aaron" povedala som Shawnovi a pokrčila papierik. Hodila som ho do koša a prisadla si k nemu. Zobrala som si jeden rožok a s chuťou sa doňho zakusla.
Niekto zazvonil a ja som išla otvoriť. Pred dverami stál poslíček s krabicou a otráveným výrazom.
"Dobrý deň, ste America Hood?" spýtal sa ma.
"Áno som, ale nemali by ste nosiť balíčky na moju adresu?" spýtala som sa.
"No mal, ale keď som vás tam hladaľ tak mi susedka povedala, že ste tu" usmial sa a ja som bola rada za pani Mastersovú.
Podal mi balíček a ja som podpísala tabuľku. Prevzala som si ho a zakývala mu. Zatvorila som dvere a s krabicou, ktorá bola docela ťažká sa odtrepala do obývačky. Položila som ju na stôl a otvorila ju. Shawn bol hneď pri mne.
V krabici bolo asi 15 albumov 5sos Sound Good Feels Good a tričká z ich novej kolekcie. Chalani mi všetko poslali a na každý album napísali meno. Takže sa chalani nepomýlia a nebudú sa hádať.
"Waaau chalani majú nový album" usmial sa Shawn a hneď si zobral ten so svojím menom.
Poslala som Calovi snap kde vyťahujem veci z krabice a srdiečko k tomu.
"Sounds Good Feels Good pripravujú už nejaký ten mesiac" usmiala som sa aj ja a hneď si išla pustiť cédečko. Začala hrať Airplanes a ja som si pospevovala. Tú pesničku mi Mikey spieval polovicu prázdnin.
Most of my life, I sat on my hands, I don't make a sound
Getting it right, I made all my plans, lost, never found
Your eyes, your smile can light up the night, night
Embers and neon signs paint up our sky, skyAirplanes cut through the clouds
Like angels can fly, we'll never die
Sirens cut through the night
Like screams set on fire, rising up higher
I've got something to prove, nothing to lose
In this city, in this city woahAll of this time, I questioned myself, I never could wait
Looking for signs, not asking for help, I know it's too late
Love lost and buried here, it comes to life, life
Make believe worlds make us all feel alive, liveAirplanes cut through the clouds
Like angels can fly, we'll never die
Sirens cut through the night
Like screams set on fire, rising up higher
I've got something to prove, nothing to lose
In this city, in this city ohI don't ever wanna wait for this, I believe that I was made for this
I won't fade into dark
I'm not gonna say that I'm sorry, gonna see the end of this story
I won't fade into darknessAirplanes cut through the clouds
Like angels can fly, we'll never die
Sirens cut through the night
Like screams set on fire, rising up higher
I've got something to prove, nothing to lose
In this city, in this city ohDospievala som si a začali hrať ďalšie pesničky. Zamilovala som si ten album hneď. Calum mi poslala aj jeho mikinu, ževraj keby som sa v noci bála. Tričko Nirvana, ktoré som si v Austrálii asi zabudla a nové Conversky. Ja ho milujem tuším.
"Ethan, Grayson, Aaron! Dolu! Je tu prekvapenie" zakričala som a hneď na to sa ozval dupot po schodoch.
"Aké prekvapenie?" spýtal sa Gray a ja som ukázala na krabicu.
Chalani sa v nej hneď začali hrabať a každý si vytiahol tričko, ktoré sa mu páčilo. Všetko sme upratali a potom si posadali do obývačky. Shawn mi ukazoval fotky keď bol malý až sme natrafili na fotku vlastne dokonca 4 fotky.
Na dvoch bol so strojčekom a na dvoch bez. Bol tam strašne zlatý. Ja som sa zamilovala aj do chlapca so strojčekom aj do chlapca bez strojčeka. Milovala som ho celého. Každá jedna chybička na jeho tvári sa mi zdala rozkošná. Všetko na ňom bolo rozkošné.
Chalani odišli asi hodinu potom ako sme si pozerali fotky, ale ja som aj tak nevedela dostať z hlavy fotku kde mal strojček a kde nemal.
"Shawn?" pozrela som sa mu do očí a úplne sa stratila.
"Áno?" robil presne to isté čo ja a ja som to nevydržala.
Naklonila som sa a prilepila moje pery na tie jeho.
__________________________
Helou! Konečne nová časť. Chcem sa za všetko poďakovať tak ako ďakujem v každej jednej časti. Ďakujem veľmi pekne.Ethanove rande sa blíži. Čakajte v ďaľšej časti. Grayson si tiež niekoho nájde, ale to už predbieham.
Chalani z 5sos majú nový album! Musím povedať, že je úplne peckový a tie songy sú ešte lepšie.
Samozrejme ja uprednostňujem skôr staršie skupiny, ale 5sos sú jednoducho punk rock.
Inak ako ide škola? Ja sa snažím učiť sa, ale poviem vám pri tých tréningoch je to fakt fuška.
Takže dúfam, že si časť užijete pretože ja som sa docela nadrela pri rozmýšľaní deja.
Užite si too!
ESTÁS LEYENDO
Life with Magcon boys...
FanficAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..